Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 29-30. rész

Huszonkilencedik fejezet


Kyle Cooper már vagy négy órája követelte, hogy bejuthasson a biztonsági főnökhöz. Végül maga Abu Seham is meghallotta a patáliát, amit csapott.
- Mi a probléma? - dugta ki a fejét az irodája ajtaján idegesen.
- Ez az ember azt mondja, hogy üzenetet hozott az ön számára.
- A két amerikai kém miatt akarnak megint feltartani? Azoknak már úgy is mindegy. Két óra múlva lógni fognak.
- Ó nem. - szólalt meg perzsául Cooper. Seham egy pillanatig gondolkozott, aztán behívta az európait.
- Adam Wagnerről is tudok adatokat, ha kell! - hízelkedett Cooper.
- Na mondja! - Cooper előadta Adam addigi életét. A másik nyugodtan végig hallgatta, aztán megszólalt:
- Ezt mi is tudtuk. Most beszéljen a másikról.

- Ben Moorgen 1963 óta a CIA tagja. Több arab ellenes tevékenységben is részt vett. Például benne volt az 1972-es mészárlásokban. 1983-ban megnősült, és átkérte magát irodai munkára. Ekkor került az arab ellenes osztály élére. Állítólag nagyon ügyesen vezette. Ebbe az ügybe úgy keveredett, hogy Wagnerrel összerúgta a port, erre az belerángatta az egészbe.
- Jó. Most térjünk át a lényegre. - erre Cooper elővette a rövid pengéjű tőrt, és az asztalra tette.
- Ez mi? - csodálkozott a másik.
- Le kell vágni a disznót.
- Kit? - esett ki a szerepéből Seham, és tátva maradt a szája.
- Hát tudja, a „disznót”! Abu Seham most mosolyogva fel állt, felvette a tőrt, és megszólalt:
- Én csak egy disznót látok itt. Épp most árulta el a két társát. - azzal belevágta a tört a megdöbbent Cooper nyakába. Annak mielőtt még meghalt volna, átvillant az agyán, hogy megint csúnyán átverték.

Harmincadik fejezet

Adam szomorúan nézett ki a rabszállító kocsi rácsain. Gyomra összeszorult a félelemtől, szája nyelve olyan volt, mint a tapló. Ben Moorgen két napig sírt, de most már ő is csak ült üveges szemmel. Reggel bejött a cellájukba két katona meg a börtön orvosa, és beadtak nekik egy - egy ampulla nyugtatót. Most teljesen kábák voltak tőle. A két kísérő rendőrt figyelte, amint morózus arccal ültek a kocsi másik felében. Próbálta erőltetni az agyát, és nem az elkövetkezendő eseményekre gondolni. Ismét kinézett az ablakon. Az autó bekanyarodott a város felé vezető útra. Még csak a nagy köves pusztaságot lehetett látni. A kövek, mintha egy nagy óriás a tenyerével a földre csapott volna, rendezetlen sorokban feküdtek szanaszéjjel. A szinte már hihetetlen kék égről könyörtelenül tűzött le a lángoló nap.

A forró szél csak arra volt jó, hogy felkavarja a sivatag homokját és beterítse vele a két kísérő motoros rendőrt, meg a kocsiban ülőket.
- Nemsokára feltűnnek majd az első házak. Az már a vég lesz. - most őt is elfogta a sírhatnék, de uralkodott magán. Aztán rájött, hogy mért ne sírhatna, hisz minden joga meg van rá, de már nem tudott. Megnézte a két motoros rendőrt. Akár melyik ország rendőrségéhez tartózhattak volna. Fekete egyenruha, jó karbantartott, nem túl drága gépek. Egyszer csak az egyik motoros felbukott, aztán a másik, majd a kocsi nagyot rántott, és megállt. Ekkor négy férfi érkezett a felbukott motorosokhoz és megnézték, hogy élnek- e. Amelyik még mozgott a lábába lőttek. A rabszállítóba utazó két rendőr bedugta a vezetőfülkébe a fejét, hogy megkérdezzék mi történt. Pechükre, mert egy - egy golyót kaptak a szemük közé, és élettelenül zuhantak vissza a rabok mellé.

A rabszállító ismét elindult. A két motoros rendőr helyét felváltotta két ismeretlen. Húsz perc őrült vágta után ismét megálltak.
- Húzódjanak olyan hátra, amennyire lehet! - szólt egy ismeretlen hang. - Fel kell robbantani az ajtót. - a robbanás után felpattant az ajtó, és ők a tisztuló füstködön keresztül egy burnuszos asszonyt pillanthattak meg. A nő most fellépett a kocsira és megszólalt:
- Üdvözlöm önöket a „Kimentem a férjemet a halál torkából” nevű járaton!
- Eva! - kiáltott Adam és elájult.
Folytatások
3954
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4540
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3546
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3543
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3841
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
3086
Másnap minden a terv szerint ment minden. A gyors reggeli után lement a közeli parkolóba, ahol a mentőt hagyta előző este. Könnyű nadrágja és pólója fölé hosszú csadort húzott. Egy kis tokból elővette a gombostűt, és a ruha ujjába tűzte úgy, hogy aki a keze után nyúl, az pont ráfogjon a kiálló hegyre...
3777
- Terhes vagyok. - nyögte ki nagy nehezen.
- Nem baj, majd vigyázok. - mondta kedvesen a rendőrnő. - Van benne gyakorlatom.
Eva összerázkódott és a könnyeivel küzdött, hogy ne adja ki magát mennyire fél. A nő tényleg ügyes volt. Mikor végeztek elnézést kért, és kiment a szobából. Eva felöltözött és átment a vámtiszthez...
3112
Eva is látta a híradót előző este. Nem csak Adamot tartóztatták le, hanem a főnökét is. Mind a kettőjüket vád alá helyezték tiltott fegyverviselésért, és kémkedésért. Az asszony úgy gondolta, hogy az egész csak koholt vád, hogy ellehetetlenítsék a bizottságot...
2954
Adam már teljesen összecsomagolt. Hétköznapi dolgai között, a varrókészletben lapult a két piros fejű gombostű, az elsősegély ládában pedig két ampulla méreg lapult jódnak álcázva.
Most kivitte a két táskát a kocsiba, majd visszament az aktatáskájáért...
3154
A férfi leplezetlenül elkezdte figyelni a házat. Eva anyja fel akarta jelenteni, de az asszony nem engedte. Úgy gondolta, hogy addig sem Adamot zaklatja, és így az, nyugton tudja intézni a dolgait. Kialakult a mindennapi program. Reggel távcsövön keresztül figyelték egymást, majd a férfi felhívta, és megfenyegette, mire Eva lekezelően közölte vele, hogy nem fél tőle...
Hasonló történetek
4806
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
5010
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Rain ·
Nagyon rövid lett. Én már nagyon várom a történet végét, ha lesz még folytatás. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: