Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 25-26. rész

Huszonötödik fejezet


Nyílt a cella ajtaja és Ben Moorgent belökték rajta. Ma délután kegyetlenül megkínozták. Már Adamnak is volt benne része. Fölvitték egy nagyszobába, ahol csak egy íróasztal és egy nagy kád víz volt. Vigyázniuk kellett, hogy ne látszódjon rajtuk a semmi nyoma a kínzásnak. Így hát két ember fogta és levetkőztette, majd hátrakötötték a kezét, és belódították a kádba. Majd jött az első kérdés:
- Neve? - nem felelt, erre benyomták a víz alá. Mikor már azt hitte, hogy szétpattan a tüdeje, kihúzták, és ismét feltették a kérdést.
- Marc Adam Steward. - prüszkölte.

A vallatást vezető férfi bólintott, és Adam a víz alatt kötött ki megint. Így ment három órán keresztül. Adam az álnevén kívül nem volt hajlandó mást mondani, így visszavitték és Moorgent vitték el. Öt napja ment ez így. Moorgent délután kettőkor vitték el, és ötkor hozták vissza. Első nap, miután a vizet kiköhögte magából, Adam megkérdezte tőle:
- Mit mondtál el?
- Miért, ha nem mondom el a fejemet a vécébe nyomod? - kérdezte a másik, és durcásan a falnak fordult, és elaludt. Mikor elaludt kicsit jobban volt.
- Szegény Pierre Leblanch! Tudod, hogy majdnem vízbe fojtottam?
- Tudom. Igazán meg is tehetted volna! Megspóroltál volna nekem egy kellemetlen munkát!
- Hogyan ölted meg?
- Gyógyszerrel. Tüdővérzést okoz. Úgy nézett ki mintha a baleset mellékhatása lett volna. - Adam megragadta a férfit, a vécéhez vonszolta és szó nélkül belenyomta a fejét.


Huszonhatodik fejezet


Eva nem a saját nevén utazott Irakba, mert bármelyik ottani vámtiszt hamarosan összefüggésbe hozhatta volna a letartóztatott Adam Wagnerrel, hanem a Londonban szerzett hamis papírokkal. Az angliai reptéren nem is volt vele semmi baj, de Irakban nagyon megnézték. A vámos sanda szemmel méregette a frissen kiállított dokumentumokat, majd elnézést kért és megkérte a félelemtől majd összeeső Evát, hogy kövesse. Egy piciny irodába vezette, ahol egy morózus tiszt ült.
- Kérem, foglaljon helyet! - mondta kedvességet erőltetve az arcára a tiszt. Eva leült.
- Milyen célból látogatott el hozzánk? - kérdezte és fenyegetően nézett a sápadt asszonyra.
- Túrizmus.
- Á! - bólintott a férfi. - És ha érdeklődhetnék miért új minden papírja?
- Mert a régieket ellopták. - a vámos vagy egy percig méregette Evát, aztán döntött.
- Kérem, nyissa ki a bőröndjét.

Eva csodálkozva nyitotta fel a két bőröndje tetejét. A vámtiszt most végig túrta a tartalmukat.
- Kérem, szedjen ki mindent belőlük! - megtette, és áldotta az eszét, hogy az eredeti iratait otthon hagyta. A tiszt végigtapogatta a bőröndök alját, majd a telefonhoz lépett és tárcsázott.
- Kérek egy rendőrnőt! - mondta, majd egy pár pillanat múlva belépett egy nő az ajtón.
- Személyi motozás. Kérem, fáradjon a másik szobába a kolleganőmmel! - Eva majdnem elájult a megaláztatástól. Reszketve átment a másik szobába, ahol egy nőgyógyászati vizsgáló asztal volt csak. Le kellett vetkőznie meztelenre, aztán felfeküdni az asztalra.
- Terhes vagyok. - nyögte ki nagy nehezen.
- Nem baj, majd vigyázok. - mondta kedvesen a rendőrnő. - Van benne gyakorlatom.

Eva összerázkódott és a könnyeivel küzdött, hogy ne adja ki magát mennyire fél. A nő tényleg ügyes volt. Mikor végeztek elnézést kért, és kiment a szobából. Eva felöltözött és átment a vámtiszthez.
- Elnézését kérjük, de azt az információt kaptuk, hogy Susanna Maldvin néven heroint próbálnak a mai nap becsempészni a Vámon. Még egyszer elnézést, csak a munkánkat végeztük. Kér egy csésze teát, vagy kávét?
- Nem. Köszönöm. - mondta fennhangon Eva, magában pedig azt kívánta, hogy dögöljön meg. Fogta a két bőröndjét, meg az útlevelét, és köszönés nélkül kiment. Fogott egy taxit, és a szállodájához vitette magát. Még Londonból lefoglaltatott magának egy szobát. Felment, letusolt és átöltözött. Csak miután teljesen megtisztult és az ágyon ülve pihent jött csak rá.
- A mindenségit! Valaki más is olvasta a „Sakál napját”, és ugyan azt a nevet választotta.

Délután Eva félénken belépett a „Félhold” teázóba. Csupa férfi volt benn, és minden szem rászegeződött. Odalépett a pulthoz és határozottan megszólalt.
- Kérek egy száraz martinit jég nélkül, mert melegen szeretem. - maga is csodálkozott, hogy milyen bátran cseng a hangja. A csapos szélesen elmosolyodott.
- Az pedig úgy pocsék! - nevetett - Már nagyon vártuk! - az anyanyelvén odaszólt a többieknek mire azok Evához rohantak, és elkezdték lapogatni a hátát, meg szorongatni a kezét. Mindenki nagyra becsülte az asszonyt, aki ki akarta szabadítani a férjét a börtönből.
- Melyikük Ali Hasszán? - kiabálta túl az általános hangzavart.
- Én lenni Ali Hasszán. - állt elő egy jó megjelenésű harmincas kurd.
- Menni fog a dolog?
- Menni. Lenni jövő hét nagy ünnep. Azon akarják kivégezni férje, meg a másik férfi. Vinni őket lelőni. Mi ellopni rabszállító, és átvinni Kuvait határ. Érti, amit mond?
- Igen. Persze, hogy értem. Maga nagyon jól beszél angolul. Mennyibe fog kerülni az akció?
- Egymillió dollár. Most fele, határ másik. - Eva elővette a csekkfüzetét.
- Ez jó?
- Nem. Kezembe pénz. Akkor el tudom kezdeni szervezést. Másik fele jó csekken. Itt én nem válthatni be, mert lebukunk.
- Holnapra hozom a pénzt

Most pedig igya meg martinit jéggel. - mondta a csapos és átnyújtotta az italt. Eva mosolygott és nagy élvezettel kortyolt bele az italba.
Miután kijött a teázóból, átment a bankba, hogy kiváltsa a pénzt. Miközben sorban állt, önkénytelenül két angolul beszélő férfi beszélgetésére lett figyelmes.
- Te, állítólag holnap kezdődik annak a két amerikainak a tárgyalása, akik fegyvert csempésztek.
- Én úgy hallottam, hogy már meg is van az ítélet.
- Ja, biztosan a jövő héten fogják őket kivégezni a nemzeti ünnepükön.
- Képzeld, azt mondják, hogy az elnök minden évben odamegy azokhoz, akik rosszul lesznek.
- Ugyan, szerintem ez hazugság, vagy műsor a népnek.

Eva kiváltotta a félmillió dollárt, aztán taxin visszament a szállodába. Felment a szobájába, és leült gondolkozni. Ha meg tudná szerezni Adam táskáját, kimenne az ünnepségre, és elintézné a munkát. Elővette az egyenlegét és megnézte, hogy mennyi pénze maradt a millión kívül. Háromszázezer dollár. Talán kettőért a táskát is megszerzik.
Másnap alig várta, hogy Ali Hasszánnal találkozzon. Kora reggel bement a teázóba, de várnia kellett. Egy óra múlva jött meg Ali egy arab tevehajcsár kinézetű férfival.
- Rabkocsivezető. Lenni velünk. Lenni barát a raktáros börtön. Itt lenni férje, meg másik rab bőröndje. Csak puska nincsen benne. Azokat visszavette titkos szolgálat. - Jót nevetett a saját viccén, Eva pedig vele nevetett és magában örült, hogy megúszta a külön kiadást. Átadta a megbeszélt összeget Alinak, aztán leültek megbeszélni a részleteket. A rabszállító kocsi útvonalát már előző nap megadják a sofőrnek, ez pedig biztosan a tevehajcsár képű lesz. Mindig ő szállítja a halálraítélteket.

Aliék az út kétharmadánál támadnak. A sofőr leüti a kocsikísérőt és felengedi a támadókat. Eva a városon kívül várja őket egy mentővel, amit addigra majd beszereznek. Roncstelepen egész jókat lehet kapni, csak egy kicsit ki kell pofozni, és olyan, mint az új. Rengeteg orvos vesz így mentőket, aztán kialakítja a saját mentőszolgálatát, és elcsaklizza az állami korházak elől a betegeket. Mindenki jól jár. Az állami korházban így nem nő a túlzsúfoltság, az orvos szép pénzeket szakít le, a beteg pedig valóban meggyógyul, nem úgy, mint az állami korházban. A mentő csak egy kis szakaszon kell majd. A következő faluban majd átszállnak egy teherautóra. A határon pedig majd tevén kell átmenniük.
- Körülbelül hány órára kell a város határába érnem? - kérdezte Eva.
- A felvonulás után olyan két órával. Délután ötre. Miért kérdezed?
- Mert a felvonuláson még lesz egy kis dolgom. - felelte Eva, és beletúrt Adam bőröndjébe.
Folytatások
3969
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4555
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3566
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3561
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3863
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
3126
Eva is látta a híradót előző este. Nem csak Adamot tartóztatták le, hanem a főnökét is. Mind a kettőjüket vád alá helyezték tiltott fegyverviselésért, és kémkedésért. Az asszony úgy gondolta, hogy az egész csak koholt vád, hogy ellehetetlenítsék a bizottságot...
2966
Adam már teljesen összecsomagolt. Hétköznapi dolgai között, a varrókészletben lapult a két piros fejű gombostű, az elsősegély ládában pedig két ampulla méreg lapult jódnak álcázva.
Most kivitte a két táskát a kocsiba, majd visszament az aktatáskájáért...
3164
A férfi leplezetlenül elkezdte figyelni a házat. Eva anyja fel akarta jelenteni, de az asszony nem engedte. Úgy gondolta, hogy addig sem Adamot zaklatja, és így az, nyugton tudja intézni a dolgait. Kialakult a mindennapi program. Reggel távcsövön keresztül figyelték egymást, majd a férfi felhívta, és megfenyegette, mire Eva lekezelően közölte vele, hogy nem fél tőle...
3052
Vigyorogva benézett az ablakon, aztán teljes erőből nekiment a másik kocsi oldalának. A két nő nagyot sikoltott. Mary kétségbe esve próbálta egyenesbe hozni a kocsit Mikor már majdnem sikerült, a férfi megint támadt...
7779
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hasonló történetek
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4307
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: