Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Belépő az Édenbe 19-20. rész

Tizenkilencedik fejezet

Eva a szeméhez emelte a távcsövet, és átnézett a lakókocsi felé. Már szinte élvezte azt a feszültséget, amit Cyle Cooper jelentett neki. A reptéri incidens utáni napon megjelent, bal karja fel volt kötve, és a fején is díszelgett egy nagy turbán gézből. Bement a házzal szemközti telefonfülkébe, és felhívta őket. Eva vette föl a kagylót
- Halló?
- Úgy is elkapom!
- Úgy látszik, hogy nem tanult jó modort, és lökdösődik az utcán. - a vonal végén kattanás jelezte, hogy lecsapták a telefont. Délután már a ház előtt állt a lakókocsi.

A férfi leplezetlenül elkezdte figyelni a házat. Eva anyja fel akarta jelenteni, de az asszony nem engedte. Úgy gondolta, hogy addig sem Adamot zaklatja, és így az, nyugton tudja intézni a dolgait. Kialakult a mindennapi program. Reggel távcsövön keresztül figyelték egymást, majd a férfi felhívta, és megfenyegette, mire Eva lekezelően közölte vele, hogy nem fél tőle, és hogy szálljon le róla. Később megérkezett Mary, és busszal elmentek dolgozni. Mind a ketten a közeli iskolában tanítottak. Cooper egy padon ülve várta őket. Mikor délután több tanár kíséretében elindultak a buszhoz, követte őket. Az igazgató, mivel nem tudta, hogy mit akar állandóan az iskola körül a férfi, az egyik nap kihívta a rendőrséget. El is vitték a padról a hevesen tiltakozó ügynököt és három napig nem látták.

Aztán éjjel háromkor csöngött Evánál a telefon, és az ismerős hang beleszólt, hogy megint itt van, ne aludjon olyan jól. Eva visszafelelt, hogy reméli a férfi jót üdült a sitten és, hogy ezután sem fog altatót szedni miatta. Munka után tehát haza buszoztak, aztán Mary hazament. Eva azután pedig nem ment már sehova, hanem kukkolta, hogy mi történik a lakókocsi körül. Soha többé nem ült a nővére kocsijába. Nem akarta egyikük életét sem veszélyeztetni.

Háromszor is bemászott a férfi a kertbe, de a házba nem tudott bejutni. Amikor harmadszor mászott be, egy kis meglepetés érte, mert Eva apja vett egy nagy kutyát. Öt napra eltűnt a férfi, mert a kutya igen csak megszabta a nadrágját. Aztán véget ért az iskola, Eva már nem járt sehova sem. Kezdte halálosan unni magát. Mary ugyan ha az ideje engedte, mindig átjött, de a családjával is kellett törődnie. Az édesanyja is egésznap otthon volt, de a bezártság már nagyon nyomasztotta. A szülei, miután mindent elmesélt, teljesen megértették. Az apja ugyan előirányozott egy- két pofont Adamnak, de aztán kiderült, hogy ő is volt szakmabeli a háború alatt. Kétszer ki is osont a lakókocsihoz és kívülről belakatolta az ajtaját.

Három napjába került Coopernek mind a kétszer, hogy kiszabaduljon a kocsiból. Először egy kisfiú szánta meg, és leverte a lakatot, másodszor meg Cooper verte le valahogy. Mind a kétszer jót mulattak rajta. Eltelt a június és a július is és Cooper még mindig nem tágított.
Egy reggel Eva nézte a lakókocsit. Vasárnap volt, és még semmi mozgást nem észlelt. Aztán megcsörrent a telefon. Eva gyorsan felkapta, hogy a szülei fel ne ébredjenek.
- Halló? - mondta - Azt hittem, hogy már szabad napot vett ki.
- Jó reggelt Eva.
- Na megtanult köszönni?
- Nézze ennek így semmi értelme!
- Végre, hogy rájött! Ezt próbálom a fejébe verni május óta!
- Én csak azt akarom megtudni, hogy mire készül Adam!
- Nézze, maga költöztette. Én nem tudok semmit.
- De tudja! Olvasta az anyagot!
- Nem mondom el úgysem! Ülhet akár évekig is a kapunk előtt.
- Jó, akkor majd másképpen csináljuk. Ha nem mondja el, amit tud, elrabolom az egyik tanítványát. - Eva szíve nagyot dobbant.

- Hívom a rendőrséget! - kiáltotta.
- A múltkori kis akciójával sem ért el semmit.
- Miért olyan fontos magának ez az egész?!
- Csak! Mert gyűlölöm a drágalátós férjecskéjét, mert kitolt velem. Kölcsön kenyér pedig visszajár. Miatta nem én kaptam ezt az ügyet sem!
- Csak annyit mondhatok, hogy örüljön neki! Egyébként nem hiányzik maga senkinek?
- Nem!
- Kár! - mondta az asszony, azzal lecsapta a kagylót. - Vajon ki pénzeli? - gondolta - Nem lehet a szervezet, vagy mi. Ez teljesen egyéni akció! Valamit tenni kéne, hogy lekopjon rólam és Adamról is. - Bement a fürdőszobába, letusolt, majd átment a szülei hálószobájába, hogy megbeszéljék az új fejleményeket.

Huszadik fejezet


- Félek egy kicsit! - nyafogta Pierre Leblanch a golfpálya tavának a szélén. - És ha kiderül, hogy nem is fulladoztam?
- Ne izgulj! - biztatta Adam - Merüljél már bele, hogy vizes legyél! - A francia beleóvakodott a vízbe, mire Adam odament, és belenyomta a fejét.
- Na, nem tudok úszni! - prüszkölt Leblanch. - Adam beljebb lépett a tóba, és újra lenyomta a víz alá a kapálózó embert.
- Sajnálom pajtás, de élethűnek kell lennie az előadásnak, és te nem vagy valami jó színész. - a szegény delikvens még feljött egyszer a víz fölé, rémülten nézett a másikra, majd elájult. Adam fejében egy pillanatra megfordult, hogy megöli, de aztán maradt az eredeti tervnél. Kivonszolta az eszméletlen férfit a tóból, kinyomta belőle a felesleges vizet, majd felrakta a golfautóra, és bevitte a klub épületébe.
- Gyorsan egy mentőt! Beleesett a tóba, hiába mondtam neki, hogy hagyja azt a hülye labdát!

- Él még? - kérdezte riadtan a klubvezető.
- Igen - mondta Adam, miközben élesztgette a már pislákoló férfit.
- Nem erről volt szó! - köpködte a vizet a francia.
- Kuss! - sziszegte Adam, és megtekerte a szerencsétlen egyik hajtincsét nyomatékul. A francia nagyot ordított.
- Mit mond? - aggodalmaskodott a klubvezető.
- Azt mondta, hogy nagyon nem jól van. Fáj a tüdeje. Jön már a mentő?

A mentő jött, és a franciát elvitték. Adam mint jó barát ment vele a kocsiba. Szegény áldozata vacogva nézett ki a plédek alól.
- Na jól van. Túl vagyunk rajta! - veregette meg a vállát a másik.
- M. m. meg ö. ö. öllek! - vacogta Leblanch. A mentő orvos csodálkozva nézett rájuk, így hát felfüggesztették az amúgy is meddő társalgást. A korházban Adamot kiküldték a folyosóra, amíg a teljesen átázott férfit szárazba rakták. Majd egy nagy bögre forró teát nyomtak a kezébe, és szóltak a várakozó barátnak, hogy bemehet.

- Jobban vagy? - kérdezte Adam ártatlan pofával.
- Gyűlöllek!
- Jaj, Pierre, ne csináld! Muszáj volt, mert lebuktunk volna. Nem lett semmi bajod! Három nap alatt rendbe jössz. Végül is nem fulladtál bele!
- Kösz!
- Na, megtoldom a számládat még fél millió bánatpénzzel. - a francia ránézett Adamra, vállat vont, majd elmosolyodott.
- Egy kis zsebpénz mindig jól jön. - mondta, és belenyomta a hőmérőt a teába.
- Na tudsz te, ha akarsz. - könnyebbült meg Adam. - Lemegyek, és fölhívom őket, hogy nem tudsz jönni.
- Bonn. - mondta a francia - És szerezz valahonnan egy kis konyakot, hogy életet leheljen belém!

Adam lement a liften, kiment az épületből, és az első telefonfülkéből felhívta a Céget.
- Halló, itt a 249-es. Előre nem látható okok miatt a mellérendeltem kiesett, kérem pótlását. - Aztán bement egy közértbe, vett egy kólát és egy konyakot. A kólát kiöntötte, és az üres üvegbe beletöltötte a konyakot, majd visszament a barátjához. A két hónap alatt tényleg megkedvelte az életvidám embert, és most sajnálta, hogy kénytelen volt így elbánni vele. A nővér éppen a lázmérőt nézegette fejcsóválva, aztán kiment.
- Nem tudom, hogy mi nem tetszik neki, a teától csak harmincnyolcig ment fel, aztán beraktam egy kicsit, és harminckilenc lett.

- Remélem, hogy nem kaptál tüdőgyulladást! Itt van rá a gyógyszer! - tette le az üveget Adam. - Haver, nagyon örülök, hogy megismertelek.
- Én is, bár majdnem megfojtottál.
- Az a legjobb körökben is elő fordul. Figyelj, annyi pénzt utaltam a számládra, hogy ott tudd hagyni a Céget. Nem neked való. Nagyon vigyázz magadra!
- Te vigyázz magadra oda át! Ha épségben visszajöttél, jelentkezel?
- Nem hiszem. El akarok tűnni.
- Hát akkor sok szerencsét az új életedhez.
- Neked meg a régihez. - kezet fogtak, majd Adam örökre otthagyta újdonsült barátját.
Folytatások
3954
- Hol kezdjük az új életet?
- Az anyádnál, vagy New Yorkban, vagy Washingtonban. Ahol akarod. Nyugállományozott állami tisztviselő vagyok. A svájci bankszámlánkból vidáman megélünk életünk végéig. A nyarakat biztosan itt ebben a villában töltjük majd.
- Ez a tied? - kérdezte csodálkozva Eva.
- Nem az enyém, hanem a tied. Még nászajándékba vettem neked. Sajnos a küszöbön nem tudlak átvinni tekintve arra, hogy törött a karom és ketten vagytok. Kiszálltak a kocsiból és boldogan...
4540
Eva felült és gyöngéden szájon csókolta a férfit. Az egy pillanatra meghökkent, aztán felszínre törtek az érzései. Magához ölelte az asszonyt és forrón megcsókolta. A haját simogatta. Evának először lelkiismeret furdalása volt, de aztán úgy gondolta, hogy úgy kell Adamnak, ezt megérdemli, hisz ismét eltűnt a szeme elől. Ali Hasszán most hanyatt fektette és gyöngéden felemelte a hosszú leplet, amiben most is volt. Elkezdte a mellét simogatni, majd a keze lejjebb csúszott...
3546
Közben Muszuf megbeszélte a pilótával, hogy ő átmegy a másik faluba és megnézi, hogy mi a helyzet ezzel az Ali Hasszánnal. Majd mobiltelefonon tartják a kapcsolatot. Aztán mikor megjött a kocsi elbúcsúzott illően az öregtől, beült a kocsiba és elhajtott...
3543
Már mindenkinek elege volt az egészből. Üldözni egy olyan csoportot, akik semmit sem csináltak. Tudták, hogy a két amerikait milyen körülmények között ítélték el. Aztán meg ez az akció elvonta őket a rendes munkájuktól...
3841
Reggel kiosztotta a térképeket a négy heikopteren elhelyezkedő embernek. Az ötödik gépre Abu Sahem saját maga ült fel, és egy embert pedig otthagytak a rádió mellett. A mentőautót elérve sugáralakban indultak el. Négy teherautó és egy személykocsi után indították el az akciócsoportokat, de hiába. Már tíz óra is elmúlt, amikor észrevették a táborhely maradványait...
Előző részek
3039
Vigyorogva benézett az ablakon, aztán teljes erőből nekiment a másik kocsi oldalának. A két nő nagyot sikoltott. Mary kétségbe esve próbálta egyenesbe hozni a kocsit Mikor már majdnem sikerült, a férfi megint támadt...
7762
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4289
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hasonló történetek
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
5010
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angie ·
Szió Leti:)

Megmondom az őszintét: mindig megnézem a novelláidat (hogy milyen hosszú) és szavazok rá! De sajna még egybe sem olvastam bele... :hushed: (megpróbáltam megkeresni a legbűnmegbánóbb arcot) Ígérem ez a jövőben VÁLTOZNI FOG!!!

Ria ·
Leti:) Én is mindig szavazok, de nem látom értelmét, hogy egy regény minden egyes fejezetéről írjak valami okosságot... :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: