Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Béla és Lucky Luke.

Béla és Lucky luke.
 
 
  Sütött a nap enyhén felhős volt az ég és fújt a szél. Melani a kanca a farkával elzavart pár szemtelen legyet majd a etetőhöz lépett és evett zabot. A lovardában sok ló volt. Néhány állatot kibéreltek , hogy meztelen nők lovagoljanak rajtuk közben a fotósok sok képet csináltak róluk. A lovardában dolgozó férfiak örültek a nem mindennapi látványnak. Este lett a nők már rég elmentek, Béla oda lépett Melanihoz és megsimogatta majd adott neki egy kockacukrot. A férfi egész este a lovardában lesz ugyanis ő az éjjeli őr. A tulaj megengedte neki, hogy felüljön néha Melanira. Béla örült a lehetőségnek mert unalmas az éjszaka, lassan telik az idő. Ráadásul semmi sem kell csinálni aludni pedig nem ildomos mert ha ritkán is de azért néha a tulaj ellenőrzi a férfi munkáját éjszaka. A tulaj egy negyvenes dekoratív nő, 14 évet lehúzott a pornóiparban mint színésznő majd nőkkel bokszolt szexis ruhákban a férfiak legnagyobb örömére. Örökölt egy kastélyt Skóciában , gyorsan eladta és a befolyt pénz egy részéből vett egy lovardát. Egyébként a pornótól teljesen nem szakadt el, néha a lovarda a felnőtt filmek forgatási helyszíne.
Béla ült Melani hátán és nézte az égen a csillagokat. A férfi úgy nézet ki mint aki vár valamit. Akkor történt. Melani megszólalt.
- Szia Béla, tudok beszélni ahogy Lucky Luke lova is tud.
- Örülök neki. - válaszolt a férfi és továbbra is a csillagokat nézte.
- Miért nézed a csillagokat?
- Honnan tudod, hogy a csillagokat nézem?
- Látom de érzem is, hogy elmerengsz.
- 360 fokban tudsz látni?
- Igen, de legyen ez az én titkom.
- Furcsa, hogy beszélsz.
- Értem.
- Gondolom olvasni nem szoktál.
- De szoktam. Van pár könyvem a sarokban a széna alatt.
- Szép a szőröd.
- Köszi!
- Az emberekről mi a véleményed?
- Hülyék.
- Ezután nem fogok unatkozni éjjel veled cseverészek és akkor lefoglalom magam.
- Értem. Ahogy érzed.
Így történt, hogy Bélának az éjjeli őrnek lett egy beszélő lova csak úgy mint Lucky Luke - nak.
Hasonló történetek
3852
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
3421
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Monica69 ·
27 éves vagyok, vékony, 170 éves, 50 kg súlyú. Fotóim vannak a profilomban, ha látni akarod őket. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://insex69.com

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: