Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Beindulva

Sam Carlat várta. Már alig bírt magával; az ágyon feküdt, és semmi más nem volt rajta, mint egy ing, amit felesége annyira szeretett. Egyszerű, szürke ing volt. Sam ezt már felvette egyszer, amikor szeretkeztek. Sam mindig ingben volt. Kigombolta ugyan, és így szabad volt mellkasa, de le soha nem vette a ruhadarabot az aktus közben. Erre Carla kérte meg nem sokkal a házasságuk után, és láthatóan felizgatta az asszonyt, ha szeretkezés közben érezte a puha textil simogatását. Miközben élvezett szabályosan belecsimpaszkodott az ingbe, és majd letépte azt Samről.

Sam soha nem kérdezte, miért jó Carlanak, ha ő nem vetkőzik le teljesen, örült, hogy a nőnek jó így, és ettől neki is nagyon jó volt. Sam egy ingatlanirodában dolgozott. Kicsi, vékony válaszfalakkal körülvett zuga volt csak egy íróasztallal, és egy számítógéppel. Harminchat éves volt, és hiába próbált előre jutni a cégnél, egy-két karácsonyi jutalmon kívül nem sikerült neki semmi. Legfeljebb haja hullását köszönhette erőfeszítéseinek, amitől feje búbja már teljesen kilátszott. Összességében a californiai Sam Marcus volt az tipikus hivatalnok. Szürke, unalmas ember napközben. De esténként különös volt, és más. Legalább is így fogalmazta meg magában: ő más, mint a többi ember. Azok szürkék és unalmasak. Meztelenre vetkőznek, gyorsan lezavarják az asszonnyal misszionárius pózban, aztán ledőlnek a tévé elé pár sörrel, vagy horkolva elalszanak.

De ő és Carla ilyenkor mások. Az ing felpezsdíti az egész szexuális életüket. Olyan dolgot tesznek, amit más el sem tud képzelni. Kiváltképp nem az a nagyképű Tommy az irodából. Az ing változtatta át Samet, így aztán később őt sem zavart, hogy hordania kell.

Akik ismerték Samat és Carlat, nem értették, hogy lehetnek két és fél év után is boldog házasok. Sam, a hivatalnok a világ egyik legszebb lányát vette feleségül. Carla 22 évesen ment hozzá Samhez, elég fiatalon ahhoz, hogy sokan tudni véljék, kettőjük kapcsolata nem fog tovább tartani pár hónapnál. Carla időközben 24 lett. Nagy, csillogó fekete szemei lángoló éjszínű gyémántok voltak barna arcán, amelyet hosszú, nagyon sűrű, fekete haj keretezett. Szája a rúzstól volt vörös, mint a vér, és olyan íve volt, amitől a durcás arckifejezése csábító fegyverré vált a férfiak számára. Alakja arányos, mozgása rugalmas volt. Szinte a teljes ellentéte volt a nála 12 évvel idősebb Samnél. Az asszony családjának ismerősei közt olyanok is akadtak, aki azt gyanították a háttérben, hogy Carla csak apja helyett keres valakit. Apját 16 éves korában vesztette el. Azonban akármi volt is az oka, hogy összeházasodtak, Carla és Sam szerették egymást.

Carla kilépett a fürdőből. Haját kieresztette, egyetlen apró bugyit viselt csak. Nagy, barna mellei és kemény, sötét mellbimbói szabadon táncoltak, ahogy az ágyhoz közeledett. Ringatta csípőjét. Egyik kezét állához emelte, majd ujjhegyeit lassan végighúzta testén. Sam farka már régóta a plafon felé meredt, de most egyre keményebb lett. Carla is észrevette a félig felálló szerszám mozgását. Villámgyorsan az ágyra vetette magát, elkapta férje farkát, és máris eltűntette a szájában. Kezével a bugyijába nyúlt, és szopás közben maszturbált. Sam érezte Carla nyelvének vad táncát a makkja körül, beletúrt a lány hajába, majd gyengéden rányomta fejét a hatalmasra nőtt faszra. Tudta, hogy Carla szereti ezt.

Mikor Sam farka már teljesen megkeményedett, Carla ugyanolyan gyorsan, ahogy elfeküdt az ágyon, felpattant, és hirtelen – félig húzva, félig inkább tépve – megszabadult a bugyijától. A falatnyi, fehér ruhadarab hangtalanul landolt a padlószőnyegen.

A férj már tudta, mi következik. Megfogta a farkát, és odaigazította a fölé térdelő Carla nyílásához. Nem hatolt azonnal a vaginába, előbb lassan simogatta duzzadó vörös makkjával a külső részeket. Kéjnedvével összekente az asszony combjait, ajkait, és a két ember nedvei összekeveredve illatoztak Carla barna, forró bőrén. Ezt a kis előjátékot sokáig szerették csinálni. Tervszerűen haladtak a következő lépés felé, amikor a fallosz eltűnik a hasadékban. Sam Marcus vad és szenvedélyes volt ugyan az ágyban – legalább is ahogy ő képzelte –, mégis szüksége volt a hivatalnokok precíz tervszerűségére.

A lüktető hímvessző egyből tövig csúszott Carla nedves puncijába. Az asszony élesen felsikított, és egy pillanatig egyikük sem mozdult. Csak Sam farka lüktetett kitartóan, és szíve vert egyre hevesebben. Aztán Carla lovagolni kezdett; Sam a melleit és a fenekét simogatta. A ciciket a szájába is vette, és harapdálta, benyálazta őket. Carla egyre gyorsabban mozgott. Még nem volt a csúcs közelében, és nem is akart elélvezni. Még érezni akarta magában a dákót. Ismét megragadta Sam ingjét, és annál fogva húzta melleire a férfi fejét. Szerette szex közben érezni az ing anyagát kezében és a bőrén. Szerette az öblítő illatát, főleg amikor keveredett sam arcszeszének tömény illatával.

És Sam nem is sejtett semmit. Nem tudta, miért izgatja fel Carlat az ing, miért örült annyira a lány egykor, mikor megtudta, milyen márkájú tisztítószereket használ Sam. Nem is gyanította, milyen emlékeket segít felidézni újra és újra minden alkalommal. Egy régi éjszaka képei villantak fel Carla szeme előtt, ahogy a csúcs felé közeledett.

Esős idő volt. A villámlás fénye és hangja nem törődött a gyerekszoba ablakain lévő zsalukra, és valamilyen réseken - amelyeket már nem lehetett előle elzárni – ismételten behatolt a kislány birodalmában. A kislány sírva hívta anyját az éjszaka közepén. De mikor kinyílt az ajtó, nem anyja állt az előszobából betörő fényben. Anyja akkor beteg testvérénél volt látogatóban, és apja jött a kislányhoz. Hosszasan vigasztalta a rémült, 12 éves lányt. Ringatta, csitítgatta, és hogy ne zavarja a pizsama, a ruha alá nyúlva simogatta a reszkető testet.
Carla arról az éjszakáról őrizte meg az ing, az arcszesz, és a belé hatoló hímvessző szédítő emlékeit.

P.P. Hardaway
Hozzászólások
További hozzászólások »
P.P.Hardaway ·
Na, szép!
Az ember nem ér rá a fórumjára rövidke 2 hétig,és Ti már az egyős elmélettel foglalkoztok. most mit reagáljak???
Esetleg annyit, hogy az írásnak nem az az üzenete,amit sokan véltetek.Én is elítélem,de ez egy olyan novella, aminek nincs a végén katarzis,és a narrátor (azaz én) tárgyilagos.
Azt vettem észre a fórum végére, hogy mindenkiről máskép alakult ki,mint ahogy indult. Lehet, hogy nektek sem csak azt kellene néznetek,hogy én mit írtam először. Nem az vagyok, akinek abból gondoltok!!!!
Ja, és Babuci sem én vagyok. Cserkész becsszóra. :innocent:

ordogXL ·
Es voltal csrkesz legalabb? :smile: Amugy a novella egesz jo, bar... neha a nyelvezeted picit ingadozik, neha durvabb fokon leng tovabb. Erre tessek figyelni! :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: