Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bea és Andris!

Elmondanék még egy történetet, ami velem és az öcsémmel esett meg. Lehet, hogy most sokan megvetnek, hogy a testvéremmel kerültem ilyen viszonyba, de akkor és ott nagyon jó ötlet volt.

Két évvel idősebb vagyok az öcsémnél, és a szemérem nem divat a családunkban: sokszor láttam őt meztelenül. Mikor elkezdett serdülni, mint minden fiúnak, megnőtt a férfiassága. Hatalmas lett. 14 éves korára akkora farok lógott a lába között, hogy az nem igaz. Mikor meztelenül láttam, igyekeznem kellett, hogy ne bámuljam. A dolog nemrég történt egy nagyon meleg napon. Korábban értem haza a suliból, mert elmaradt egy óránk. Az öcsém otthon volt, épp egy kamu betegségből lábadozott. A házunk ajtaja nagyon halkan nyílik, így teljesen hangtalanul érkeztem haza, pedig nem állt szándékomban lopakodni. Ahogy bentebb léptem, nyögést hallottam. Rögtön felismertem, hogy ez csak pornófilm lehet. Az öcsike pornót nézeget a nappaliban! Ha ezt anyuék tudnák! Gonosz terv villant át az agyamon. Most már szándékosan csöndben mentem beljebb, és ahogy benéztem a nappaliba láttam, hogy az öcsém meztelenül ül a fotelban. Ő nem láthatott engem, én is csak a derekáig láttam őt. Most láttam először felálló farokkal. A látvány lenyűgözött: szinte abnormálisan nagy. Egy 170 centi magas, vékony fiú vastag, huszonpárcentis pénisszel. Keze ütemesen járt föl-le a férfiasságán. A farok körül még alig volt szőr: csak a tövénél volt jelentős, de két centis távolságban már csak néhány kósza szőrszál látszott.

Elképzeltem, hogy ez hatalmas valami belém hatol, teljesen kitöltve a hüvelyemet. Még sohasem volt bennem ekkora. Bugyim már teljesen átázott a gondolatra is. Ezt az alkalmat nem szabad kihagyni. Beléptem a szobába. Öcsém hirtelen felült a félig fekvő helyzetéből, zavartan kapott a távirányító után, hogy lekapcsolja a filmet, de lelökte a karfáról. Mondjuk igen nehéz lett volna eltitkolni, mit csinál: teljesen meztelen volt, a fotel körül pornómagazinok hevertek. Zavartan rám nézett, nem is tudott megszólalni.
- Ugye tudod, hogy anyuék nem örülnének, ha ezt megtudnák? - Kérdeztem színlelt nyugalommal. Egyszerűen túlzottan fel voltam izgulva, hogy lényegtelen felvezetésekkel valósítsam meg tervem. - Andris bólintott, de nem nézett rám.
- Egy módon kerülheted el, hogy elmondjam nekik. Most kérdően rám nézett. Remegtem az izgalomtól. Nem tudtam, hogyan fogja fogadni.
- Ki kell verned előttem. Andris szemei elkerekedtek. Én igyekeztem szigorúnak tűnni, azt akartam, hogy úgy érezze, minden ellenállás hiábavaló. Hosszú másodpercekig néztünk farkasszemet. Míg végül bólintott. Elmosolyodtam.
- Akkor jó. Kezdd! A másik fotelt szembefordítottam Andráséval, lekapcsoltam a videót, és leültem. Ő még mindig zavarban volt. Nem mert rám nézni. Hátradőlt a fotelban, és becsukta a szemét. Megmarkolta a minden keménységét elvesztett férfiasságát, és elkezdte húzogatni a fitymáját. De semmi hatása nem volt. Olyannyira zavarban volt, hogy nem jött merevedés.

Már két perce próbálkozott, mikor kinyitotta a szemét, és nemet intett a fejével. - Nem megy.
- De mennie kell, vagy elmondom! – Vágtam rá szigorúan.
- Valami izgató dolog kellene – intett fejével a TV felé. Ekkor jött a második magamat is meglepő ötletem. Elkezdtem kigombolni a farmeromat. Soha nem láttam még akkora szemeket, mint akkor az öcsémé. Totál el volt képedve, de farkán máris az izgalom jelei mutatkoztak. Ez felbátorított, és folytattam a manővert. Letoltam a farmert, és levettem a pólómat. Bugyiban és melltartóban ültem. Szép lassan kicsatoltam a melltartót, és ledobtam a földre. Közben Andris farka teljesen kemény lett, és kezével ütemesen elégítette ki magát. Felemeltem a lábamat, és letoltam a bugyimat. Mint mondtam, a családunkban senki sem túl szemérmes, de a puncimat nem szoktam mutogatni, főleg mióta borotválom, mert anyuék nem örülnének neki. Andris valószínűleg még sohasem látott meztelenül. Széttártam a lábamat, és szétnyitottam a nagyajkakat. András ekkor behunyta a szemét, és teste megfeszült. Hatalmasat élvezett, még a mellkasa is tiszta geci lett. Kinyitotta a szemét, és engem nézett. Majd idegesen és zavartan fölkelt. Nagyon figyelt, hogy lát-e rajtam ellenkezést. De nem látott. Odaguggolt a lábam közé. Teljesen felizgatott a gondolat, hogy mindjárt a szűz öcsém fog hozzámérni, mert, hogy megteszi, abban biztos voltam. És tényleg. Pornófilmekből ellesett mozdulatokkal elkezdett ujjazni, és nyalni. Bár ne tette volna! Olyan durván és ügyetlenül csinálta, hogy nyögtem, de nem az élvezettől, hanem a fájdalomtól. Igyekeztem irányítani, de nagyon ízlettem neki, és teljesen begőzölt. Végül azt sikerült elérnem, hogy egy kicsit izgató lett a ténykedése.

Úgy döntöttem, hogy adok neki sikerélményt, és gyorsan színleltem egy orgazmust. Mikor végeztem, ő mosolyogva állt elém. Farka regenerálódott, és sziklaszilárdan meredt előre. A rossz orális rész kicsit elvette a kedvemet az egésztől, de arra gondoltam, hogy milyen jó lesz majd, ha bennem lesz ez a hatalmas farok, úgyhogy mosolyogva elkezdtem szopni. Andris teljesen átadta magát az élvezetnek. Nyaltam, pusziltam a farkát és a golyóit. A számba is bevettem, de nem mertem teljesen benyelni, mert ekkora farkat még sohasem nyeltem be tövig, és féltem, hogy András nagyon durván fogja a torkomra nyomni. Ezért csak óvatosan szopogattam. Szeretek szopni, úgyhogy egész felizgultam tőle. Jó volt nyalni, élvezni a méretét, mert egyre csak azt jutatta eszembe, hogy milyen jó lesz majd, ha puncimban lesz. Abba is hagytam a szopást, és intettem Andrisnak, hogy feküdjön le. Meg is tette. Hatalmas farka világítótoronyként magasodott. Fölé térdeltem, és a kezemmel beigazítottam a nyílásomba. Azért választottam ezt a pózt, mert így tudom a legjobban irányítani a sebességet, így tudom szoktatni az ehhez képest szűk puncimat a nagy farokhoz. Hihetetlen érzés volt teljesen beleülni. Tényleg teljesen kitöltött. Ez a bedugás viszont igazi orgazmushoz vezetett. Elkezdtem meglovagolni az öcsémet. A férfiassága elég nagy volt ahhoz, hogy folyamatosan ingerelje a G-pontomat, és így az egészet a folyamatos extázis állapotában éltem meg. Nagyon jó orgazmus volt. Most is beleremegek, ha csak rágondolok. [Most az írást is megszakítottam egy maszti kedvéért.] Az a nagyságrend, amit Petivel éltem át a múltkor. Nem tudom, hogy mennyi ideig tartott, de azt hiszem, csak néhány percig, majd öcsém nyögött egy nagyot, és én éreztem, hogy belül elönt a forró geci. Még egy kicsit mozogtam rajta, majd leszálltam.
- Ezt most megúsztad. Legközelebb légy ügyesebb a pornóval – mondtam neki, miközben felöltöztünk.

Azóta még nem dugtunk, de szerintem még fogunk. Arra gondoltam, hogy megtanítom, hogyan kell egy lányt orálisan kielégíteni, mert azt borzalmasan csinálja. Ha megtanulja: kitűnő srác lesz az ágyban. Persze nem akarom magam vele dugatni, de ugye gondolnom kell a többi lányra, akit majd ki fog nyalni. Szóval csupán a közérdeket akarom szolgálni. :-) Majd beszámolok az eredményekről.
Hasonló történetek
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Livica ·
Maga a sztori jó lenne, csak kár, hogy az öcséddel csináltad. Nekem is van egy öcsém, de soha nem csinálnám vele. De azért nem ítéllek el emiatt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: