Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bea a bulizós lány

Beának hívnak, és nagyon szeretem a szexet. 16 éves vagyok, de rengeteg fiúval volt dolgom, nagyrészt egyéjszakás kalandok, gyakorlatilag minden héten mással. Eddig öt két hétnél hosszabb kapcsolatom volt, de csak egynél bírtam ki, hogy ne lépjek félre. Egyszerűen nem bírok eleget kapni. Nagyon sokféle fiúval találkoztam, de három hónappal ezelőtt olyasmi történt velem, amit eddig el sem tudtam képzelni.

Egy péntek este a szokott helyünkön buliztunk a barátnőimmel, nagyon élveztük az estét. Szokásomhoz híven most is új áldozatot kerestem magamnak. Észrevettem egy srácot a büfénél, aki nagyon ismerősnek tűnt. Elég jól nézett ki, középmagas, kisportolt test, sötét haj, mélykék szemek. No, és látszott rajta, hogy gazdag: egyszerű, de rendkívül igényes ruhák, semmi hivalkodás, semmi feltűnés, de mégis nagyon egyedi és elegáns. Elég sokat néztem, mert észrevett és rám mosolygott. Visszamosolyogtam. Hirtelen eszembe jutott, honnan ismerős: már nagyon sokszor láttam ott bulizni. Kicsit el is csodálkoztam magamon, hogy eddig nem feküdtem le vele.

Odajött hozzám, és elkezdtünk beszélgetni. Néha véletlenül végigsimítottam a karján. Ittunk egy keveset, és folytattuk a beszélgetést. Nagyon intelligens fiú volt. Péternek hívták, 21 éves. Érdekes módon beszélt: nagyon kedvesen, de mégis ellentmondást nem tűrően. Még senkit nem hallottam így beszélni. Egész lényéből sugárzott a határozottság és a magabiztosság. Egész keveset beszélt, de nagyon figyelt arra, amit mondtam. Szinte kényszert éreztem, hogy őszintén beszéljek vele. Ő meghallgatott, sőt: néhány dologban kitűnő tanácsokat adott. Eddig még sohasem éreztem egy fiút sem ennyire férfiasnak. Teljesen tűzbe hozott.

Igyekeztem úgy mozogni, hogy megsejtessek néhány dolgot a testemből, és sikerült is: láttam a vágyat a szemében. Megkérdeztem, hogy nincs-e kedve egy csendesebb helyre elvonulni. Igent mondott. Az egyik rokonom két évig külföldön van, és a lakásának kulcsa nálunk volt, és én ezt a lakást szoktam használni ilyen bulis estéken. Mindössze néhány saroknyit kellett gyalogolnunk, de alig bírtam magammal. Éreztem, hogy ez lesz életem legjobb szeretkezése. Fölértünk a lakásba.

Ahogy beléptünk az ajtón, Péter elkezdett csókolni. Fantasztikusan csókolt. Az arcomat és nyakamat mindenhol megcsókolta. Lassan araszoltunk a hálószoba felé. Simogatott, csókolt. Már ezektől majdnem elélveztem. Lassan, rendkívül lassan elkezdett levetkőztetni. Ügyesen csinálta, egy pillanatra sem hagyta abba a csókolást és a simogatást. Kezeimmel a nadrágját dörzsöltem. A farka nagyon kemény volt. Elkezdtem kigombolni a nadrágját, de gyengéden eltolta a kezemet. Mindent a maga idejében suttogta a fülembe két puszi között. Időközben teljesen levetkőztetett, és a melleimet csókolta. Eddigre már eszméletlenül felizgultam, nyögtem és tekeregtem: elképesztően ki voltam éhezve.

Csókjaival haladt a puncim felé. Eddig még egyszer sem érintett meg ott, most is csak egy leheletfinom csókot lehelt rá: ekkor elélveztem. Odanyomtam a medencémet a fejéhez, kezeimmel pedig a fejét szorítottam magamhoz, és követeltem a folytatást: meg is kaptam. Kezével és nyelvével elkezdett izgatni. Nem sietett: minden simogatásfajtából kihozta a maximumot. Mikor a negyedik orgazmusomnál jártam, ujjai betévedtek a hüvelyembe, finoman kutakodtak a G-pontom után, tudtam, hogy mikor találta meg: megfeszült a testem és úgy elakadt a hangom, azt hittem szétrobbanok: az orgazmusom leírhatatlan. Azóta sem találok rá szavakat. Szinte az eszméletemet is elvesztettem.

Mikor abbamaradt, ernyedten és kimerültem feküdtem az ágyon. Lábam és karom széttárva. Teljesen megsemmisültem. Hálás voltam Petinek azért, amit tett, és kész voltam mindenre, hogy kielégítsem. Ő odaült mellém az ágyra, végigsimította az orrom hegyétől a csiklómig, és ezt mondta:
- Most ez bután fog hangozni. Talán nem hiszed, de én egy szűz katolikus fiú vagyok. Amit most tettem, nem lett volna szabad, de olyan gyönyörű vagy, hogy nem tudtam ellenállni. Már hetek óta figyeltelek a bulikban. Tudom, hogy te mit gondolsz a szexről és a hasonlóról. Számomra viszont az csak a házasságon belüli szeretet-kifejezés eszköze. Valószínűleg nem értesz, és épp ezért nem folytathatjuk ezt. Felállt, és ekkor vettem észre, hogy eddig még csak a cipőjét sem vette le. Nadrágja még mindig feszült. Azt akartam, hogy maradjon, ezért megmarkoltam a farkát. Állt, mint a cövek. Viszont ő gyengéden, de határozottan lefejtette a férfiasságáról az ujjaimat, lágyan kezet csókolt, és elment.

Nem tudom, hogyan volt képes megállni, hogy ne feküdjön le velem. Azt, hogy szűz, nem hiszem, ahhoz túl profin elégített ki, biztos nem könyvből tanulta. Buzi nem volt, mert a farka keményen állt. De akkor miért nem tette meg? De csodálom az akaraterejét, hogy meg tudta állni. Mert a sóvárgást azt láttam a szemében. Nem értem. Azóta nem láttam, pedig minden buliban csak őt kerestem.

Csók: Bea
Hasonló történetek
22519
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30289
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Barranquilla ·
Atyaúristen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Valaki ezt beveszi? Ennek a lánynak fingja nincs arról, mi az hogy orgazmus! vááááááááá ez 12 sincs... és fiú sztem

Sylvia13 ·
"16 éves vagyok, de rengeteg fiúval volt dolgom, nagyrészt egyéjszakás kalandok, gyakorlatilag minden héten mással."- Büszke lehetsz magadra. Anyukád is biztos büszke az ő kicsi "ártatlan" lánykájára :smile:

"Kicsit el is csodálkoztam magamon, hogy eddig nem feküdtem le vele. "[/d- Foglalkozási ártalom? :smile:

"Éreztem, hogy ez lesz életem legjobb szeretkezése. "- Szeretkezés? Ez ugye csak vicc? Az ilyet nem szeretkezésnek hívják, hanem dugásnak. A te esetedben meg főként. :smile:

"Szinte az eszméletemet is elvesztettem."- Húha még jó, hogy nem ájultál el, különben lemaradtál volna életed legjobb szeretkezéséről!
:smile:


Ez a történet szánalmas. Inkább nem pontozok!
"Most ez bután fog hangozni."- Igen, a történet elég buta! A srác meg jó szöveget nyomott! :blush:

"Talán nem hiszed, de én egy szűz katolikus fiú vagyok." - Olyat találj ki, ami hihető is! Az tuti, hogy fogalmad sincs erről!

"Nem tudom, hogyan volt képes megállni, hogy ne feküdjön le velem."- Pfúj, csúnya rossz fiú, hogy tudott neked ellenállni?? Hisz profival volt dolga!! A szemét! Lehet nem szereti a rutinos csajokat! :smile: :smile:

Little Angel ·
Nnna hellóka!

Így hajnal táján, mikor nem jön álom két piciny szemere, gondoltam megnézem, hátha akad itt egy jó kis sztori, de tévedtem.
Na igen, tényleg szar ez a történetnek nevezett izé és valószínűtlen is, hogy egy szűz katolikus fiút elcsábítasz...álmodozz kisanyám!

Ezek meg különösen szánalmasak:

"Beának hívnak, és nagyon szeretem a szexet."
Azt mindjárt gondoltam, csak hát érdekes olyasmit szeretni, amiben nem volt részed, mert a történeted ezt bizonyítja. Biztos erotikus tartalmú filmekből és/vagy pornófilmekből dobtad össze ezt az izét...

"16 éves vagyok, de rengeteg fiúval volt dolgom, nagyrészt egyéjszakás kalandok, gyakorlatilag minden héten mással."
Csak szeretnéd! Azt hiszed, ilyen 16 éves kis szűzribik kellenek a (kicsit is igényes) pasiknak?! :smile:

"Nagyon sokféle fiúval találkoztam."
Ahha-ahha, képzelem milyen sok tapasztalatod lehet 16 éves kis csitri(banc) létedre... :grinning:

"Igyekeztem úgy mozogni, hogy megsejtessek néhány dolgot a testemből, és sikerült is: láttam a vágyat a szemében. Megkérdeztem, hogy nincs-e kedve egy csendesebb helyre elvonulni. "
A fantáziáidban biztos nagyon virgonc vagy, de a való életben kicsit másként mennek a dolgok, mi, kislányka?
:yum:

"Mindössze néhány saroknyit kellett gyalogolnunk. "
Ha már a sarokról van szó, akár meg is állhattál volna az egyik sarkon a csilivili, szuperszexi ultradögös bulizós ruhádban, hátha sikert arathattál volna... :smile:

És íme a kedvencem:
"Buzi nem volt, mert a farka keményen állt."
Aztakurva, micsoda zseniális kijelentés, micsoda bölcs gondolat!!! :smile:
Ez a mondat nemhogy önmagában, de ebben a kis irományban ez volt a legszarabb, de megvigasztallak:nem volt annyira gyatra, hogy ne röhögjem magamat könnyesre... :smile:

Majd akkor írjál erotikus(nak szánt) történetet, ha megérted a fogalmazás lényegét, illetve lesz részed ilyen élményben.
Ami a pontozást illeti:nos, ha pontoznám, akkor bizony alaposan le lenne pontozva, de ezt meghagyom másoknak, lásd mennyire jólelkű vagyok. :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: