Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bátyám és a haverja

10. osztály kezdete. Elég meghatározó egy középiskolás lány életében ezek az évek. Mindig is irigyeltem más lányokat meg más testvéreket. A bátyám 12-be jár és a tavalyi év során az osztályból 9 lánnyal feküdt le (csak az én osztályomból). Kicsit zavaró dolog, mikor a szünetekben, a lány wc-ben vagy öltözőben az a téma hogy milyen az ágyban a bátyád, pláne ha te még szűz vagy és senki nem akar veled lenni.


Történetem a 3. hétről szólna. Osztálytársam egy péntek délután, mint már oly sokszor most itt átjött bátyámat keresve


- Bátyád merre?


- Mi vagyok én, a naptára? – kicsit ingerültebben beszéltem az utóbbi időkben az ilyen kis cafkákkal, mert eléggé kiborítottak már


- Azt mondta hogy 3-kor itt találkozunk


Mintha valami derengett volna – Nem 4 volt megbeszélve?


- Lehet…


A szőkéket pláne utáltam, különben sem értettem hogy mit eszik a bátyám az ilyeneken. Festett szőke haj, hosszú comb és rövid sort a „jó idő miatt”.


1 óra beszélgetés után megjött bátyám, de egy másik fiú hangott is hallottam kintről és megeresztettem egy kaján mosolyt: - „ma nem fogsz kavarni a testvéremmel”. Elég volt ezt végiggondolni – és lapos tekintettel elég volt Nikit végigmérni, hogy ő ugyanúgy rájött már erre - amikor bedugta a fejét a bátyám:


- Tudunk dumálni? - szegezte a kérdést Beáta feszülő cicijeinek


Azt meg sem említettem már hogy elfelejtett kopogni. Tudomásul vettem, hogy lecsapott az osztálytársnőmre. – „Mindjárt kilép a bugyijából!” – néztem Niki után. Elképzeltem a gömbölyű fenekét. – „Vajon az ilyeneket mindig hátulról akarják megdugni? A tesóm is?” - Nem ismertem a szokásait, sosem faggattam még erről, pedig biztos elmesélné.


Lefeküdtem az ágyamra, a kedvenc párnámat magam alá szorítva – „engem vajon milyen pózban akarna egy fiú megdugni?” -


Halk kopogás. Majdnem kiszóltam gúnyosan – Már készen is vagytok? – de a bátyám haverja lépett be


- Zavarok? – nézett szét kicsit zavartan


Nem tudtam, hogy felálljak vagy fekve maradjak, de a srác nagyon nézte hogy mit szorítok magam alá. Gyorsan felültem, a párna feltűrte a pólóm, azt azonnal lehúztam:


- Nem masztiztam!


- Az sem lenne baj, segíthetnék benne - Ezek szerint remekül kirajzolódott a puncim, amíg nézhette


- Kijöttem, mert feleslegesnek éreztem a gyertyatartást – merészen mellém ült


- Mit csinálnak?


- Szerinted?


- Niki nem mondta hogy maradhatsz? – simán kinéztem a csajból hogy az se zavarná hogyha egyszerre két pasival szexelne


- Nem, de azt se mondta hogy menjek ki


- Visszamehetnél… megdugni…


-Mert téged… zavarlak?


A mondat elején még azt hittem, hogy valami ilyesmit fog kérdezni: „Mert téged nem lehet megdugni?” Azt válaszoltam volna: „De”.  Így csak némán a combjára tettem a kezem. Dönteni kell. Két választás van; dugni vagy nem dugni. Gondoltam kezdeményezek, mert nem halottam még olyan fiúról, aki ne akarna egy dugást. Kezem arrébb csúsztattam és simogatni kezdtem nadrágján keresztül. Mikor éledezni kezdett szerszáma, megfogtam neki. Erre beindult és aprózta el a dolgokat, egyből lábam közé nyúlt. Felnyögtem, mert különleges érzékkel éppen a legérzékenyebb pontomra tapintott. A másik kezével a fenekemnél lehámozta bugyimat és gyors mozdulattal le is húzta rólam… Megijedtem. A dolog, ami pár órája még olyan messzinek tűnt, most felgyorsulva közeledett és úgy éreztem nincs megállás, menthetetlenül elvesztem a szüzességemet, amikor fel sem készültem rá.


Hirtelen felálltam és kirohantam a szobámból át a bátyámhoz. Niki épp fölé hajolva szopta, meztelen fenekét az ajtó felé mutatva.


- Van gumid? - kérdeztem az ajtóból - sürgős!


Az egyik fiókra mutatott és azonnal vissza is vonultam.


A szobámba visszaérve megvártam, amíg előveszi farkát - mert nem mulasztottam volna el a látványt, ahogy előbukkan – felhúztam neki az óvszert, hanyatt feküdtem, két fele dobtam lábaimat és így történt meg az első.
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Igaz mesék és nem leányálmok - sorozatból A bátyám haverja. http://szexjarat.blogspot.hu/2016/05/a-batyam-haverja.html Megtisztelő lenne, ha másolás előtt megkérdeznéd a véleményemet, és kevesebb helyesírási és stilisztikai hibát tennél bele, mint az eredetiben volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: