Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Baszás

- Te nem félsz?
- De, kurvára!
- Nekem szívműtétem lesz. Ötven százalék az esély hogy túlélem. Azok a kurva billentyűk nem működnek. Én még nem akarok meghalni az egyik gyerek még egyetemista, a másik csak most fog érettségizni. A ház sincs még befejezve.
- Tudom mit érzel! Enyém állítólag rutinműtét, de ezt mondták a feleségem halála előtt is. Ott maradtam három gyerekkel egyedül. Legszívesebben szarrá vertem volna a pofáját a műtétet végző orvosnak.
- És egyedül neveled a kölyköket! Minden tiszteletem.
- A nagylányom sokat segít. Ő vigyáz most is a két öccsére.
- Te tudod mi jutott eszembe?
- Mi?
- Az első szeretkezésem.
- Hülye vagy! De ha őszinte akarok lenni, a mai napig hiányzik a feleségem ölelése. Szinte mindig így aludtunk, összeölelkezve. Néha álmába óriásokat fingott, de ezt sose ismerte volna el. Most, hogy így beszélek róla, érzem azt a kénes szagot. Mintha újra itt lenne. Ah, túl szentimentális lettem...
- Csak be vagy szarva. Különben az én feleségem nem fingik, de óriásokat horkol. Néha erre szoktam felébredni.

- Délután volt...
- Mi volt délután?
- Az első szeretkezésem Marival. Így hívták... A szüleinek váratlanul el kellett mennie. Nagyon konzervatívok voltak, bár meg lehet érteni... Ennyi idő után. Szóval mind a ketten nagyon akartuk. Emlékszem, pillanatok alatt ledobtuk egymásról a ruhákat. Egy szöszmösz volt a köldökömben ő meg... nagyon szerette a tisztaságot... szóval belenyúlt, én meg annyira fel voltam... hát szóval elsült...
- Nem mondod! És hogy reagált?
- Nevetett. Nekem vöröslött a fejem a szégyentől. De aztán kezébe vette és hát...
- Leszopott?
- Megcirógatta.
- Engem leszopott. Cida-gida volt az első szexuális dolog köztünk. Először azt mondta, hogy megalázó, de aztán úgy szopott, mint a torkosborz.
- Én sose kértem tőle. Amikor elélveztem, mindig belenéztem abba a gyönyörű kék szemébe. …
- Az első a kocsiban volt, a piros Ladában. De vicces az volt, amikor a nagybátyám víkendházában voltunk és az öreg akkor nyitott ránk, mikor épp kinyaltam... Láttad volna az öreg arcát!
- Balhé volt?
- Á, dehogy! Nagy spíler volt az öreg. A háborúban cigiért farkalták a német nőket. Azt mondta, ő már sok mindent kipróbált, de hogy így... Pina azért van, hogy beledugd a farkad! Mindig ezt mondta. Ott fogant meg különben az első gyerek. Ha ezt túlélem, odamegyünk csak ketten, úgy is régen csináltuk... A faszom kellett a baszást emlegetni... megint kezd rendetlenkedni! Hívd má a dokikat!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ayana-sama ·
Nekem is tetszett,mert igenis életszerű.Köszi:)

aveon ·
Elmegy egynek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: