Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barni & Hajni - Az első nap - 2.

Mire Hajni felébredt, sehol sem találta kedvesét. Megnézte az órát: fél öt körül járt az idő. Kóválygó fejjel kelt fel az ágyból, és a tükör felé tartott, hogy rendbe szedje magát. Ekkor észrevett egy kis cédulát az asztal szélén. Barni írta: „Egyetlenem, elugrottam a sarki újságoshoz. 10 perc múlva jövök. Csók!”

A lány elmosolyodott, majd a fürdőszoba felé vette az irányt, hogy lezuhanyozzon. Amint belépett, férje borotvájára esett a tekintete, és izgalmas ötlete támadt. Elhatározta, hogy meglepi Barnit, és leborotválja magát. Még soha nem tett ilyet, úgyhogy némi izgalommal látott munkához. Nagy gonddal kente szeméremdombjára a borotvahabot, és végighúzta rajta a borotvát. Bizsergető érzés futott végig testén. A második húzást már lassabban csinálta. A harmadiknál már behunyta a szemét, és mélyen felsóhajtott. Lassan simogatta magát a borotvával, addig, amíg teljesen eltűntek a szőrpihék. Kezét végighúzta pinusán, és érezte hogy jó munkát végzett. Szíve gyors verése azonban jelezte, hogy semmiképp sem akarja abbahagyni a műveletet. Megforditotta a borotvát, és annak nyelével kezdte simogatni Vénusz-dombját. Már szaporábban vette a levegőt. Amikor a gyönyör első cseppje megjelent csiklója tövében, bevezette a borotvanyelet a vaginájába, és teste ösztönösen rángatózni kezdett.

Időközben megérkezett. Letette az újságot, és különös hangra lett figyelmes, ami a fürdőszobából jött. Kíváncsian nyitott be az ajtón, és nagyon meglepődött a látványtól. Hajni a falnak dőlve élvezett. Kicsit elpirult, amikor meglátta férjét. Barni azonban ura volt a helyzetnek. Lassan vetkőzni kezdett, ami még inkább felizgatta Hajnit, aki letette a borotvát, és apró sikolyok kíséretében ujjával simogatta tovább magát. Mikor Barni teljesen meztelenül, meredő pénisszel állt előtte, már nem tudta visszatartani kitörő vágyait. Hirtelen felugrott, a földre teperte férjét, és gyors mozdulattal beleült a péniszébe. Óriási sikoly tört fel belőle. Hörögve lépett át a mennyországba, negyedszer is megtapasztalva az orgazmust. Barni gerincén bizsergető érzés futott végig, amikor pénisze behatolt a maszturbálástól nedves pinába. Kezeivel megmarkolta felesége kemény melleit, és hörögve adta át magát az élvezetnek. Alteste őrült rángatózásba kezdett, és pénisze óriási erővel lövellte ki magját. A fehér termék hosszú cseppekben folyt le férfiasságán.

Hajni azonban az újabb orgazmus határán volt. Fel-le mozgott Barni merev péniszén, ami minden eddiginél mélyebben hatolt belé. Őrült tempót diktált! Egyszerre hangos sóhaj tört ki belőle, és teljes súlyával ráereszkedett Barnira. Hátravetett fejjel, rángatózó testtel élvezett. Barni kéjesen nézte feleségét, akinek eszébe villant, hogy férjét is magával kell hoznia a mennyországba. Óvatosan leszállt róla, és kezével próbálta „újraéleszteni” a lanyhuló péniszt. Sikerült is neki. Ekkor azonban Barni ragadta meg a vezető szerepet. Karjaiba kapta feleséget, és az ágyhoz vitte. Ott óvatosan letette, úgy, hogy háttal legyen neki. Hajni tudta mire gondol, bár meg soha nem próbálta ezt a pózt. Enyhén szétvetette lábait, maga alá húzta őket, és előredőlt, farát kissé megemelve. Ennek láttára Barni teljesen bepörgött. Éhes szemmel nézte a feléje meredő, frissen borotvált puncit, amelyből már szinte csepegett a kéjnedv.

Teljesen merev pénisszel közeledett hátulról a lány felé, és vörösen izzó makkját lassan belé vezette. Hajni teste megrándult. Néhány másodpercig teljesen mozdulatlanok maradtak Ez idő alatt mindkettőjükben tetőpontjára hágott a vágy. Hajni nyöszörögni kezdett, amire Barni erős lökéssel válaszol, és gyors tempóban húzogatta ki-be férfiasságát a sikamlós punciban. A lány egyre erősebben nyögött, sokadszor élve át a kielégülést. Barniból egyszerre hatalmas sóhaj tört elő, és utolsó mozdulattal tövig nyomta péniszét Hajniba. Kéjes görcs rázta meg mindkettőjük testét, és erőtlenül, de boldog megelégedéssel nyúltak végig a pamlagon.

Eltelt az első nap a házasságukból.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

!BeNy! ·
:angry: jó ez a kis történet de ez mszti téma kör nem pedig erotikus hmm... :angry: :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: