Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barci - a kecske... a barátom.

Nos, akkor itt egy megtörtént eset.
Helyszín: Románia

Egy 12 éves kislány története, különös szeretettel teli kapcsolata egy kis kecskével, melyet nap-mint nap kivitt a mezőre. Egy napsütéses reggelen szegődött a lány mellé, mikor egyszer iskolába indult. Csak az Isten tudja honnan. . .
Úgy játszott vele, mint kutyus a gazdival, incselkedtek, futkároztak egymással. . .
A kislány nehéz napjait mindig elmesélte társának. Az iskolai problémákat, a szemtelenkedő kisfiúk bolondozásait, a barátnőjével őrzött hétpecsétes titkokat. . .
A kis kecske nagy szemekkel figyelte, amint a lány mesél neki, Tündi úgy érezte, kis barátja minden szavát érti.
Nevet is adott neki: Barci.
Mikor szomorú volt, Barci odabújt hozzá, és apró "vakkantásokkal" jelezte, hogy nincs semmi baj.

Teltek a hetek, elszaladt néhány hónap, a kis kecske szépen cseperedett, bundája erősödött, a lány igazi családtagként tekintett rá.
Tündi szülei ebből az egészből jóformán semmit nem vettek észre, folyton rohantak, ők a kecskét "csak" egy állatnak tekintették.
Egy őszi nap, mikor Tündi hazasietett az iskolából, nem találta Barcit, nem várta senki sem.
Arra gondolt, talán a szülei megint kikötötték a kis rétre legelni - néhányszor megtették - Barcit, sietős léptekkel szaporázott a rét felé.
Ott azonban egy szerencsétlenül földbevert karón kívül mást nem talált. Megszállta a lányt valami balsejtelem, mely szorongatni kezdte kicsi szívét, aggódva indult a ház felé.
Szüleit kérdőre vonván tőlük nyugodt tekintettel ezt a választ kapta: -"Ja a kecske?. . . a nagy hűtőben van kislányom, tudod, meglepetésnek szántuk az unokaöcsédnek, imádja a zsenge kecskepaprikást, és még szülinapja is lesz!". . .

Abban a pillanatban Tündivel forogni kezdett a világ. . . eszméletlenül hullott le a járólapra.
A kórházban tért magához, nem beszélt, nem evett, nem ivott. . . csak bámult a semmibe kiégett szemekkel. . .
Ezután hetekig nem tudott beszélni. Szülei megrökönyödve nézték, ahogyan tönkremegy egykori élettel teli gyermekük, látniuk kellett, ahogy Tündi leépül.
Szemei előtt néha-néha még táncoltak az együtt töltött percek, Barci selymes érintése, őszinte szemei
a rétre vágyott barátjához, hogy elmondhassa neki mennyire szomorú. . . szívében megszakadt valami örökre, egy ajtó bezárult, s mögötte csak a fájdalom maradt. . . A lány ezenkívül nem emlékezett semmire. . . csak egy valamire: arra, hogy valaha volt egy igaz barátja. . .

Vajon ki dönti el ki az ember igazi barátja?. . . és - ha már van - honnan választja?. . . .
Hasonló történetek
7215
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5539
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
Nagyon tetszene, ha az utolsó két mondatot megspóroltad volna. Különösen az utolsót!

BURGONYA ·
AMIKÓ VOLTAM A FELVIDÉKEN FELSŐVÍZKÖZÖN (CSÚNYA SZÓVAL SVIDNICA) OTT ÉN LÁTTAM KECSKÉT!!

ÉS MEGÉRTEM A KISLÁNY RAJONGÁSÁT MER HATALMAS ARCOK!! :smile:

MEG A BIRKÁK IS! AZOKKAL CSAK EGY BAJ VAN: AZ EMBER AZT HISZI OLYAN HÓFEHÉR MINT AMIK JÉZUS KÖRÜL FLANGÁLNAK A SZENTELT KÉPEKEN KÖZBE MEG FULLRA LE VAN KAKSIZVA A GYAPJÚK! :frowning:

ÉS TÖK OSTOBÁK!
:smile:

NA MINDEGY HA NEKEM LENNE KECSKÉM KINYÍRNÁM AZT AKI MEG AKARJA ZABÁLNI REGGELIRE! :angry:

TÖK JÓ KIS TÖRTÉNET! :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: