Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barby nyaral 3

Másnap menni kellet volna melózni de kurvára semmi kedvünk nem volt. Viszont csak kellet a pénz de azt tudtuk hogy arra a geci helyre vissza nem megyünk. Azért a maradék pénzért bementünk. Persze ez a geci főnök először mérges volt és majdnem meg is ütött utána már viszont könyörgött hogy maradjunk ígért mindent..Több szabadidőt, dupla pénzt ..stb..Ekkor Tündinek felcsillant a szeme:
3x-os pénzt fogsz fizetni!_mondta
-kizárt dolog-mondta főni
-Akkor feljelentelek mert megeröszakoltál-
-De..de ..Tei s belementél...akartad...
-Nincs nő aki akarná azt a 3mm-s kukidat te pöcs.
-Bizonyitani is kell ám-
Én tanusitom..Én is--Mondtuk Nórival.
-Dehát itt se voltatok-
-Nem. De kinek fognak hinni? Neked vagy 3 megfélemlített kiskorú kislánykának?
-JóJó nesztek itt a szaros pénzetek és most huzzatok el.
Nevetve mentünk el közben néhányan morgolodtak hogy miért nem nyít ki a lángosos.
Elmentünk vásárolni sexy rucikat bikiniket sminket aztán gyorsan huztunk haza. Lepakoltunk átöltöztünk és irány a strand mert Vikike már várt minket.Tündike nagyon be volt zsongva mert irigykedett hogy mi tegnap kurhattunk Ő pedig nem.Kb 1 km volt a strand közben elmeséltük Tündinek hogy Vikike is egy baszos ribanc és csak a minél több kurás érdekli.
-Akkor közénk illik-vágta rá egyböl Tündi...persze bőszen helyeseltünk.
Vikike már ott heverészett a parton alig vlamit takaro bikiniben. Persze rajtunk is egy két számmal kisebb volt és szigoruan tangás. leheveredtünk mellé puszi puszi és vikivke mesélni kezdett. 15 éves a nővérével jött le a nyaralojukba. Ő 19 éves és egy bárban gogozik persze a szülei szerint egy boltban eladó.Kb két hete vannak leent azota alig találkoztak mert Csillu este melozik vikie meg olyankor pasizik meg partyzik és ha véletlenül otthon van akkor is nyogések és sikitások hallatszanak a szobábol. Napközben meg alszanak .
-És hányan kurtak miota itt vagy?-kérdeztem
-Tudja a geci a felénél be voltam baszva mint az állat-
-Na és Ti?-
elmeséltük a kalandjainkat, tündike is az övét de szomorú volt hogy tegnap nem volt semmi.
-Na gyere ismerek egy csávot akkora van neki hogy alig érem körbe a kezemmel megkeressük.
Nórika meg engem hivott el hogy mi se unatkozzunk.Találtam is egyet de a gyerke meg a nöje is ott volt. Persze az ilyesmi sose zavart ugyhogy leültem egy padra közel a csávohoz és elkezdtem szemezn vele. Közben vettem egy fagyit azt nyalogattam lassan érzékien. Csávokán láttam hogy alig bir másfele nézni a nöje olvasott a kölök meg szaladgált.végig a farkát stiröltem és probáltam elképzelni mekkora lehet. szegény csávó izzadt rendesen jó mondjuk meleg is volt.Aztán elindultam köztük a partra és "véletlenül" elbotlottam a kolámat a nöcire a fagyimat a kölökre ejtettem én pedig a pasi ölébe estem.a csajszi persze elkezdett rinyálni hogy milyen béna vagyok én ártatlan szemmel bocsánatot kértem. A csaj elvitte a kölkét megmosdatni én meg elkaptam a pasi tökét aki csak csodálkozott. Jó méretes volt ugyhogy közöltem vele hogy 10 perc mulva legyen az öltözökabinoknál.Persze már 5 perc mulva ott olákodott mire odaértem. Berángattam az egyik hátsó kabinba és már vettem is elö a faszát. Nem kelett csalodjak joféle kb 18 19 centis farok volt.Félkemény volt nem is kelett volna szopnom de muszály volt megkostolni.Hamar keményre szoptam és nekidöntöttem a csaávot a falnak pucsitás tanga félre és már jött is belém. szeretem az olyan faszikat akik nem pöcsölnek hanem tudják mi kell nekem..és az a kemény baszás. sikoltoztam volna de befogta a szám én pedig az ujjait harapdáltam. Pont ráláttam a kulcsjukon a csajára meg a kölökre akik keresték apucit:)Acsávom rákapocsolt és minden jel nélkül egy hördülés kiséretében telibe élvezte a pinám. Kicsit sajnálkoztam mert a számba akartam a gecijét. még megengedte hogy letisztisam a faszát aztán már lépett is a családjához.Még masztiztam kicsit sikerült is elmennem aztán probáltam rendbe tenni magam, nem nagyon sikerült ugahogy elmentem zuhanyozni. Gondoltam megkeresem a csajokat. Ekkor pár jet-ski huzott el a vizben az elsön Nórika ült egy csávó mögött és a farkát szorongatta:)Mosolyogtam ekkor megjelent Vikike elég csapzottan és mondta hogy már keresett kövessem. Elmesélte hogy megtalálták a csávot jol szét is baszta öket alig bir járni Tündikét remélhetöleg most is kurja. Mikor otthagyta öket Tüncinek már nem volt hangja annyit sikitozott:: . Egy kis eldugott stégen voltak nem messze a strandtol. Csodás látvány tárult a szemem elé ugyanis Tündike félájultra volt baszva  fenntakadt szemmel és hangatalanul türte a döféseket a pinusa vörös volt a sok kurástol. Megláttam a csávó faszát és szó szerint leesett az állam . Ha összeteszem a két csuklom olyan vastag volt. ránézésre egy kézzel át se birtam fogni. De hamar felucsodtam és rohantam közéjük.A pasas kihuzta a farkát a barátnömböl és tömte a számba. Persze én is mohon kaptam be azt a csodát. Csak a makkja fért a számba de ez a barom tolta be az egészet. persze nem ment de csak erösködött. És még rátett egy lapáttal mikor addig szoritotta rá a fejem mig már alig kaptam levegöt. Mondtam hogy ne ez sok erre egy orbitális pofont adott és tovább szopatott. Most már rászoritott a nyakamra és az orrom i s befogta. már lilult a fejem és tényleg szinte elájultam mikor elengedett.
-A kurva anyá-...-
Denem tudtam befejezni mert megint pofánvert és ujra ráhuzta a fejem a faszára. probáltam harapdálni rugkapáltam karmoltam. Erre elengedett beleköpött a számba és mondta:
-még egy ilyen és egyesével verem ki a fogaidat kurva-
Probáltam a tekintetemmel segitséget kérni a csajoktol de Tündike épp hogy élt ugy feküdt ott ahogy hagyták , Vikike meg csak mosolygott . Ó te szemét kurva gondoltam.
Ekkor megjelent Nórika két jet skis sráccal és gecis fejjel. Segitséget akartam kérni tölük de a két srác a pasasom spnajai voltak. Nórika a két pasi közt térdelt és lelkesen szopta öket Vikike pedig odajött hozzám és rámparancsolt hogy nyaljam ki a pasas seggét. Soese csináltam ilyet elég undoritónak is tartottam de miután Vikike és a pasi is lekevert egy pofont nekiláttam. Hát az ize is borzalmas volt, mondhatni szar, de hogy a pasi még nagyokat is fingott a képembe az már tényleg sok volt. Most már bögtem hogy elég el akarok menni hagyjanak békén de le se szarták. nórikámat ketten baszták szedvicsbe élvezte a kis szuka rendesen. Tündike éledezett de nagyon nehezen én meg tettem amit mondtak. a seggnyalás után a pasi magaalá gyürt és belémvágta a faszát majd kibaszott vadul elkezdett kurni. Nagyon durván és eröszakosan csinálta fájt orditottam bögtem sikitoztam de nem hatott meg senkit. Kb két perc baszás után akkora orgazmusom lett hogy majdnem infarktust kaptam! Sose volt még elötte ekkora ! El is ájultam pár percre..Persze a pasit ez se hatotta meg kefélt tovább.Arra eszméltem hogy Vikike és Tünci pofozgatnak locsolgatnak a pasi meg még mindig kur. Én pedig ujra közelitettem egy élvezéshez. De a pasi mást akart. Kirántotta a farkát és a seggem vete célba. Nem akartam féltem mer bár már jopár fasz volt a seggemben de ekkora még sose. Kisebb vita alakult ki mert  Tündike kiállt értem és nem akarta hogy bajom legyen Vikie meg igen mert szerinte meg egy ribancnak mindent türnie kell . végülis rábeszéltek mindent ki kell probálni alapon. Na ha halottatok még orditást semmi ahozz képest amit müveltem. Komolyan elment a hangom. És kurvára fájt..de a csávot nem érdekelte csak baszott keményen. A végén telegecizte a kis picsámat. és kidöltem mozogni nem birtam hang nem jött a torkomon. csak kapkodtam levegö után.  Hihetelne volt de a pasi még mindig nem nyugodott le. Most nórikát vette célba aki rémülten menekült de vivke eléugrott és ő kapta el a pasiját. Bár még nem voltam teljesen magamnál de a látvány teljesene ledöbbentett. Ez a 30 nál tuti idösebb nagydarab állat szétkurja a kis vékony tini csajszit! És a csaj nemhogy türte sikongatva élvezte. És sorozatosan élte át az orgazmusokat. Nem tudom meddig basztak de én még alig birtam mozogni mikor telegecizte a csajszi pináját. És a legdurvább az volt hogy vikikének meg se kottyant. Mikor végeztek lazán beugrott a balcsiba mosakodni. a pasik otthagytak minket  , a jet-skisek elhuztak a vadállat is lelépett. Vikie pancsikolt mi probáltunk felöltözni. Egyikünk se tudott nagyon mozogni de vikike kijött és végül igy négyen hazavánszorogtunk. Én utána egy napig aludtam de a két kis barinöm se kellt fel korábban....
Előző részek
Hozzászólások
Andreas69 ·
Hányingerem van az ilyen csajoktól. A szókincsed szintén hagy kívánni valót maga után, a helyesírásról nem is beszélve. Ment a piros.

Fárisz ·
Alapvetően nem lenne rossz... A helyesíráson kellene javítani, a stílus meg annyira nm is lenne rossz, kell az ilyen is. Lesz még folytatás?
balurocco ·
igen készül

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: