Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátságból szerelem

Sziasztok, Marci vagyok Pécsről. A történetet az olvassa el, akit nem csak a tömény szex érdekel. Ezúton is szólok hogy a történetben nem csak szex lesz, hanem az engem körülvevő világ is. Nem is tudom hogy hogy kéne elkezdenem a történetem… talán ott hogy az eset 2-3 éve történt meg velem, mikor 17 éves voltam. Gimnazista másodikasként kezdtem azt az évet, és szerettem volna „becsajozni”. Az alkalom megvolt rá, hiszen megérkeztek az „újak”, akik közt idén is voltak igen „látványos” lányok. Az az igazság, hogy ebben az időben nemigen voltam sikeres a lányok terén, és az amúgy is kevés önbizalmam tovább romlott, mikor egy lány olyan megjegyzéseket tesz hogy „csak mint barát vagy jó”.

Tulajdonképpen eddig 2, számomra jónak hitt tulajdonságomból keletkeztek a gondjaim: a szentimentalitásomból és az őszinteségemből. Számomra nagyon fontosak az érzelmek, hiszek abban, amiben eddig nem volt (sajnos) részem, azaz a fiú-lány igaz barátságban. Sajnos a baráti körömről csak annyit, hogy volt velem együtt 6 fiú és 5 lány... Tehát valaki állandóan egyedül volt, ha egy bulin párok alakultak ki… De ez most nem fontos, térjünk inkább a lényegre, különben többet tudtok az életemről, mint én magam.

Tehát számomra nagyon fontosak az érzelmet, egy kis apró dolog nagyban befolyásolja a kedvemet, akár napokig is. Ellenkező esetben viszont napokig fülig ér a szám. Ebből eddig csak bajom lett, mert kinek kell egy olyan srác aki ennyire érzelmes? Lányok, kinek ? A másik az őszinteségem: még józanul is az vagyok, de ha iszok…. Szóval értitek, ebből is csak hátrányom volt, mert ha a lánynak nem azt mondta amit hallani akart, hanem azt a mit gondoltam és meg is mondtam… Megváltozni nem tudok, mert ilyennek születtem, és bízom benne hogy egyszer egy lánynak tetszeni fog a stílusom.

Ez amolyan bevezető volt, most kitérek magamra.175 cm magas, de az átlagnál vékonyabb testalkatú vagyok a magam 58 kg-jával. Szőkésbarna hajamat tengerészgyalogos stílusban hordom. Szemem zöld, de szerintem ez most nem fontos. Külsőre nem vagyok egy Don Juan, de szerencsére többen is aranyosnak és helyesnek találnak.

Tehát elkezdődött az új év, nem voltam gólya, és lestem az elsősöket. Elég sokan voltak, ezért nem lehetett mindet megnézni egyhamar. Történt egyszer szeptember közepén, hogy matekóránk lett volna, de a tanár késett, kint álltunk a termünk előtt. És itt kezdődött minden: egy elsős osztály volt a mellettünk lévő teremben. Ahogy járkáltak feltűnt nekem egy helyes kiscsaj, akit, mint később megtudtam Hajninak hívtak. Nem tűnt így elsőre bombázónak, de nagyon helyes volt, kedves mosolya volt, ami nekem nagyon megtetszett. Szerettem volna vele megismerkedni, de megtudtam hogy egyrészt nem lakik hozzánk közel (ami nem olyan nagy hátrány, de nincs jogsim, buszok meg ritkán járnak arrafele), másrészt mert barátja is volt. Meg hogy nézett volna az ki, ha odaáll elé egy olyan gyerek, akit csak akkor előtte csak kevésszer látott hogy : - Szia Hajni, nagyon tetszel nekem…

Tehát ez reménytelen volt, meg nem is a rámenős stílusomról vagyok híres, ezért (sajnos) türelmes voltam, és megmaradtam a szemezésnél meg a nézelődésnél. Közben teltek a hetek és lassan már azon imádkoztam hogy az is jó lenne ha csak barát lehetne. Nemigen vagyok hívő ember, de a kérés megfogantatott: egy kósza csetelés közben vele futottam össze. Eleinte nem tudtuk hogy kik vagyunk, és én is a jó öreg csetes trükökket bevetve mondtam, hogy van barátnőm, ő meg „természetesen” mondta, hogy van barátja. Aztán miután kiderült, hogy a sulinkba járt, küldött magáról képet is, és akkor nagyot dobbant a szívem. Ez Ő!

Én marha, minek mondtam hogy van barátnőm, de már mind1… Rólam sajnos nem volt kép, de másnap mikor egyedül háttal állt a suli egyik folyosón lévő mosdójánál, odamentem hozzá. Rátettem finoman a két kezem a vállára, és azt mondtam :
- Szia Hajni!
- Szia. - mondta kicsit meglepődve.
- Velem cseteltél tegnap. - mondtam neki mosolyogva. Erre ő is elmosolyodott
- Aha. Ennek örülök, mert ahogy eddig látásból ismertelek, kedves fiúnak nézel ki. Ezt követően sajnos mennie kellett (a jó öreg szünetek sajna csak 10 percesek) de megbeszéltük hogy még fogunk dumcsizni a cseten is meg személyesen is. Adott puszit is az arcomra, ami nekem nagyon jól esett. El is mosolyodtam, amit lehet hogy észre is vett.

A következő napokban sokat csevegtünk, tulajdonképpen szimpatikusnak talált engem, aminek nagyon örültem. Ugyanúgy szerette az őszinteséget mint én, ezért is volt könnyű vele beszélni. Furcsamód, de arról hogy kinek milyen barátja illetve barátnője van valahogy nem esett szó. A szex mint téma viszont igen, amiről igaz hogy csak cseten, de legalább tudtam vele beszélgetni. Hozzá kell tennem, hogy ahol ő lakik, ott laknak unokatesómék is, és ezt kihasználva egy csendes őszi napon átugrottam és megbeszéltem vele egy csendes parkban egy találkát is. Őszinték voltunk egymáshoz ilyenkor is mint a cseten ,és kezdett valóra válni az a vágyam, hogy egy igaz fiú-lány barátság van körülöttem.

De mint tudjuk, csodák a mesékben vannak .Ez az idilli hangulat pont akkor szakadt félbe, mikor már az önbizalmam kezdett helyreállni, és egyre jobban megkedveltem Őt. Ő is kedvelt, de én már kezdtem jobban szeretni, mint csak egy barátot. Valahol a barát és a barátnő közt ingadoztam, mikor beütött a krach: buli volt náluk. Szerencsére 2 osztálytársam is ott volt, akikkel el tudtam mulatni az időt… ugyanis Hajni amikor a barátjával lépett be… egy világ omlott bennem össze. Fájdalmam és csalódásom üvöltöttem volna, de mint már említettem, önzetlen vagyok, és más számára nem akarom elrontani a bulit.

Engem persze nem vigasztalt hogy sok jó csaj is ott volt, és a Hajnikámmal akartam lenni. Rá kellett döbbennem hogy hiába próbálom magam átvertni, akkor is szerettem Hajnit. Sajnos jobban mint kellett volna. De nem tehettem mást. Szép csendben leléptem, mondván hogy nem érzem magam jól. Többet nem is akarok beszélni a buliról, mert csak elszomorít ha rá gondolok. Másnap nem találkoztunk, csak suliban futottunk össze. Kérdezte is hogy mi volt a baj; először is bocsánatot kértem a lelépésért, másrészt mondtam hogy nem voltam túl jól.

Teltek, múltak a hetek, már lassan a téli szünet közeledett. Anyámék elutaztak Miskolcra rokonomékhoz, és mivel egy nagy kertesházban éltünk, egyke gyerekként rám maradt a ház 1 hétig. Gondoltam, (miért is ne) hogy csapok egy kis összejövetelt. Azt meg kell említenem, hogy Hajni ez időtájt már egyedül volt, ugyanis a barátja csúnyán átverte és otthagyta. Azokban az időkben nagyon sokat vigasztaltam, így hát reménykedtem abban hogy a bulin sikerült jobban összemelegednem vele. Nem hívtam meg sok embert, a már fent említett „állandó” barátok jöttek el.

Nem akartam túl nagy bulit csapni, de természetesen Hajni is elhívtam hozzánk. Mondtam neki, ha akar jöjjön hamarabb, hiszen előkészülődni úgyse kell sokat... Olyan 15:00 körül már be is jött a busza, majd belépett az ajtón: a havazás miatt nem volt bikiniben, hanem egy kék farmert meg egy cuki kis pulcsit viselt a kabátja alatt. A lakásban meleg volt, igyekeztem hogy jó legyen a hangulat. A meleg hatására levette pulcsiját, ami alatt egy világoskék top volt. Mellei vonala tökéletesen kirajzolódott ebben a ruhában. De mint említettem nem volt bombázó csaj, de nagyon helyes és készséges lányról van szó, aki nagyon tetszett nekem.

Megittunk egy csésze teát, majd mutattam neki néhány videót, ami a gépen volt fent.(nem xxx kategóriájuakat). Majd megjöttek a cimboráim. Összesen 10 - en voltak, hoztak is magukkal italt, hiszen én már azt a Hajnival is megbeszéltem hogy üdítőt fogok inni, hiszen én vagyok a házigazda, és apám nem örülne ha részegen lehánynám kedvenc szőnyegét. Nem is a buli volt a fontos, hiszen (inkább hívjuk összejövetelnek) mert mindenki már hamar lelépett, kb 1-2 óra körül. Hajni is ment volna (sajnos) de lekéste az utolsó buszát (hála istennek) így felajánlottam neki, hogy alhat nálunk.

Volt több szoba is, ahol elfért, így hát maradt. Felhívtam hogy nézzük a tévét, de ő inkább beszélgetni akart. Fel is mentünk a szobámba, ahol az ágy nagyságát kihasználva mindketten kényelmesen elfértünk. Hoztam fel rágcsálnivalót meg üdítőt is. Elkezdtünk beszélgetni hosszan, és belemélyedtünk az egymás előtt rejtettebb témákba is. Mondta, hogy még szűz, de mint láttam picit talán szégyellte is. Ekkor mondtam neki, hogy egy olyan lány mint ő, és 17 évesen szűz, azt nagyon meg kell becsülni, mert fontos számára az, hogy kinek adja oda. Ekkor már nagyon közel feküdtünk egymáshoz, szinte éreztünk egymás leheletét is.

Akarva-akaratlan megsimogattam a kezét többször is, amit ő mosollyal nyugtázott. Megkérdezte tőlem, hogy hogy állok a lányokkal. Ez az a téma amire gondolva igencsak elszomorodok, hiszen még a smároláson sem voltam túl. Bevallottam neki, hiszen igaz barátnak nem akarok hazudni, de ez elvette a kedvem a további beszélgetéstől. Észrevette, majd megkérdezte, hogy mért nem sikerült nekem jobban a csajozós élet. És ekkor, félig könnybe lábadt szemmel megmondtam neki az igazat. Hogy Őt szeretem. És ezért voltam többször is szomorú, meg kedvetlen. Ezért nem nyomultam rá minden csajra, aki egy korábbi bulin szemezett velem. Közelebb hajolt, majd a következőket mondta:
- Tudod, én is szeretlek. Amikor a barátom átvert szinte csak te vigasztaltál, és ebből is látszik hogy mennyire fontos vagyok neked.

Lassan, finoman adott egy csókot a számra. Nagyon finom, puha csók volt, amit én viszonoztam. Ajkaink összeolvadtak, nyelvünk felfedezőútra indult. Simogattuk egymást ,majd a nyakát végigcsókolva nagyon jó érzések törtek rám. Itt az a lány akiért annyira odavagyok, és akit szeretek. És most itt csókolózunk! Fantasztikusan csókolt, a szája íze valamint a nyaka illata megbolondított, mámorban úsztam. Majd mikor abbahagytuk, rám nézett és azt mondta mosolyogva:
- Te is szűz vagy?
- Igen - mondtam, hiszen minek titkoltam volna el.
- Hmmm… akkor szeretnék neked adni valami…

Majd 2 kis bársonyos kezét ráhelyezte a farkamra. A nadrágon keresztül simogatta. Teljesen beindultam, hiszen tudtam , hogy a szüzességét akarja nekem adni. Felajánlottam, hogy menjünk el zuhanyozni. Ott is végig smároltunk, egymást beszappanoztuk, meg simogattuk satöbbi. Bocsika, de ezt nem tudom olyan jól leírni, mert mint említettem „mámorban” úsztam. Szóval alaposan tisztára mostuk magunkat, aztán mentünk vissza a szobába ahol ledobva magunkról a törülközőt ott folytattuk ahol abbahagytuk .Nyelveink játszadozása közben kezünk felfedezőútra indul. Nagyon nem kellett az előjátékot túlzásba vinni, mert mind a ketten nagyon kívántuk már egymást.

Picit izgultam hogy valamit elrontok, mint pl a gumifelhúzásnál, de készségesen segített majd adott egy csókot és azt mondta: most már jöhetsz! A hagyományos, misszionárius pózt választottuk. Farkam nagyon lüktetett, és mikor végigpusziltam a testét halk, apró nyögések hagyták el pici száját. Csodálatos volt a behatolás, a Kánaánban éreztem magam. Punciját , mondása szerint már 14 éves kora óta borotválta. Hát, mit ne mondjak, nekem nagyon tetszett… szóval lassan, ütemesen behatoltam a forró nyílásba, de nagyon figyeltem, hogy ne fájjon neki, hiszen neki is ez volt az első. Nagyon jó érzés volt… Ott szeretkezem azzal a lánnyal, akit nagyon szeretek, és aki a legjobb barátom is… Lassan kezdtem a csúcs felé közeledni, és Ő is, mivel a hüvelye többször is erősen összehúzódott, és nemsokára remegések közt el is élvezett. Mosolygott egyet, majd adott egy finom puszit a számra, majd csábosan nézett rám. Ekkor már nem voltam benne, arra kért hogy feküdjek el az ágyon. Fölém hajolt, majd lehúzta a gumit, és azt mondta, hogy szeretne „másképp” kielégíteni.

Most lehet hogy hülyének néztek, de nem akartam benne ellőni a nedvemet, ugyanis nagyon tapasztalatlan voltam. Egy kis cumizásba kezdett… csodálatos kezei vannak, annyira bársonyos és finom… óvatosan elkezdte verni a farkam, majd lassan egy puszit nyomott a makkom hegyére. Szépen, körkörösen izgatta a nyelévével a szerszámom, majd többször is tövig bekapta, majd lassan elélveztem. Ekkorát még sohasem élveztem, pedig 13 éves korom óta rendszeresen „edzettem”. Majd miután lenyalta az összes nedvemet, újból lezuhanyoztunk és mentünk aludni. Azóta eltelt időben neki volt már több barátja is, nekem csak alkalmi partnereim akadtak, és bár volt köztük több elég jó is, nem tudják felülmúlni azt, amit a Hajni nyújtott nekem.

Hát ennyi volt a történetem. Ne haragudjatok, ha nem részletesen dolgoztam ki azt, ami fontos lett volna, de elsősorban azon volt a hangsúly ami számunkra fontos volt. Nyugodtan legyetek őszinték és mondjátok meg a véleményeteket. Mégegyszer köszi, hogy elmondhattam a történetem!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Baby ·
Szia!

Nekem tetszett a történet, föleg az, hogy iylen fiatalon is fontosak számodra az emberi értékek (pl. egy lány szüzessége...). A történet hihetö, a fogalmazás itt-ott sántít, és néha futottál felesleges köröket (pl. önmagadat jellemezted külsöre, a lányt annyira nem, és ennek szerepe sem igazán volt). És egy ilyen érzelmesebb történetbe a "smárolás" helyett talán érzékletesebb lenne csókolózást írni. Azért ügyes vagy, csak így tovább!

grr ·
17 éves és gólya, hmmm érdekes. hányszor bukott?

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: