Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátság

Délután négy óra múlt. A zeneiskola bőrfoteljainak egyikébe süppedve igyekszem elsajátítani néhány fontosabb kifejezést egy unalmas operaelemzésből: utolsó vizsgámra készülök.
Egy fiú és egy lány velem szemben élénken beszélgetnek. Barátok. A lány tizenhárom, a fiút egy- két évvel idősebbnek saccolom. Kényelmesen cseverésznek a legkülönfélébb dolgokról, közben ugratják egymást. Néha egy-egy évődő, kedves szó is megüti a fülemet, ezek a szavak aztán a levegőben maradva keringenek a „gyerekek” körül.
Egy korukbeli srác jön arra: ismerhetik, mert köszönnek neki. A fiú visszaköszön, és halkan mormolva hozzáteszi:
- Milyen szép pár vagytok ti ketten!- Hangjában nincs bosszú, vagy sértettség, sőt a reakció sem érdekli túlzottan: választ nem várva továbbhalad.
- Hogy mi? - nevet fel a lány egy alig észrevehető szünetet követően - Ugyan! Ezt a marhaságot!
- Nahát!- vigyorodik el a fiú is- micsoda képtelen ötlet!
Kórusban kacagnak, de nem néznek egymásra.
Szomorúan figyelem őket, mert tudom, hogy ez a nevetés legalább az egyiküknek nagyon fáj. Lehet, hogy a fiúnak, lehet, hogy a lánynak, de az sem kizárt, hogy mind a kettőnek egyformán.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Micsoda hülyeség, hogy ennek hosszabbnak kellett volna lennie.

Ez pont ennyi. És... nos, talán nem az elgondolkoztató szó ide a megfelelő. De, tulajdonképpen az. Mert ezen lehet akár mosolyogni is, akinek a kamaszkora jut róla eszébe... de amikor az ember benne van, nem nagyon nevet rajta. Sok ember sebződik meg ilyesmi miatt, sokan nem őszinték magukhoz, félnek, és ezzel elveszítik a lehetőséget a szerelemre. És egynémely esetben a veszteség feletti fájdalom az álmokban is visszajár. Pedig csak annyi kellett volna, hogy nem nevetni, hanem a másik szemébe nézni, esetleg megsimogatni a kezét. Megjött volna a válasz, méghozza úgy, hogy csak nyerni lehetett volna.

Szöszke imádom a verseid, és a prózáid is, de nem azért, mert a tieid a legjobbak, amik itt megjelennek. Mert az nem igaz, legalábbis még. De nálad érzem, hogy teljesen beleadod a szíved abba, hogy írsz. Semmi fárasztó cikornya, művészkedés, hatásvadászat. Még ha közhelyes a történet, akkor sem. Egyszerűen lélekmelengető téged olvasni. Több olyan íróra lenne szükség, mint te.
szöszke ·
nagyon szépen köszönöm! :hushed:

Bogyó ·
Nagyon tetszett!!!!

@@@csokitorta@@@ ·
Szia szöszke!!!

Örülök neki,hogy leírtál engem...tudom,hogy nem ismersz,mégis mintha csak magamat látnám a történetben,főleg az utolsó mondatokba..."hogy ez a nevetés legalább az egyiküknek nagyon fáj".Sajnos ez az egyikük én voltam...sajnos beleszerettem az egyik legjobb barátomba...

Gratulálok,nagyon szépre sikerült!
Pusy
Ancs@@

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: