Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátság duplán

Az egész úgy fél éve történt. Az egyetemen évfolyamtársam volt a lány, Barbi. Már a gólyatáborban is sokat voltunk együtt, nekem mindig nagyon tetszett. Tudtam, hogy én is tetszem neki, de valahogy úgy alakult, hogy soha nem volt köztünk semmi komolyabb, pedig sokat jártunk együtt bulizni, hétvégéken is gyakran találkoztunk (ő ugyanabban a városban lakik, ahol az egyetem van, én pedig kb. 20 kilométerre), mert a haverjaival eljöttek hozzánk, hogy együtt menjünk iszogatni, diszkóba, stb. Már negyedik évünk töltöttük az idén az egyetemen. Egyik csütörtökön februárban én bulizni indultam és velem tartott az egyik legjobb haverom, Robi is. Szállásunk nem volt, úgy gondoltuk, hajnalig csak kihúzzuk valahogy. A buliban persze találkoztunk Barbival is, őt Robi nem nagyon ismerte, mégis nagyon jól éreztük magunkat, hiszen sokan voltunk, jó zene volt, ittunk is rendesen, tehát adott volt minden a jó hangulathoz. Illetve majdnem minden, mert a nők valahogy ezen az estén is kerültek minket (Robinak és nekem is volt már elég sok kapcsolatunk, de egyikünknek sem volt általában nagy szerencséje a nőkkel).

Hajnali 3 körül járt, amikor Barbi haverjai hazamentek és ő is indulni készült. És itt jött a lényeg: megkérdezte hol alszunk, pedig tudta, hogy mind a ketten csövezni készültünk az állomáson. Egyből vágtuk rá, hogy „talán nálad?” Nem sokat habozott és már indultunk is. Mármint aludni, mert ekkor még nem is gondoltunk semmi másra (vagyis hát dehogynem!!!). Elég messzire kellett sétálnunk és baromi hideg volt, úgyhogy útközben még beugrottunk egy kiskocsmába melegedni. Barbi itt adta az első jelzéseket: először is benyomott 10 perc alatt 3 tequilát, amitől kicsit kipirult a drága. Azután kifaggatott minket, hogy mi a helyzet velünk és a nőkkel mostanában. Neki éppen nem volt senkije, ahogy nekünk sem. Azután csak ült és sejtelmesen mosolygott ránk percekig, én pedig azt mondtam, hogy akkor most indulás haza!

Annyit tudni kell, hogy Barbi egy amolyan igazi tündér. Az ilyen nőre szokták azt mondani, hogy attraktív: hátközépig érő csodaszép egyenes szőkésbarna haj, bájos arc, barna szemek, telt ajkak mindig halvány rózsaszínre rúzsozva. Gömbölyű kis mellek, nem nagyok, de olyanok, amikről nem tudod levenni a szemed, és ha feszes felső volt rajta, a bimbói majd kibökték a ruhát! A popsija pedig maga az álom! Kerek dombok, kissé telt csípő és formás lábak. Az egész lány valahogy olyan kellemesen gömbölyű mindenhol, pedig egy gramm felesleg nincs rajta. Egyszerűen észbontóan izgató. És mi most éppen hozzá készültünk, persze szigorúan aludni. És ezt ő tényleg így is gondolhatta, mert ahogy beértünk a házba egyből az ágyakat kezdte elosztani. Nem volt nagy ház, de lett volna bőven hely, hogy külön-külön aludjunk. Barbi viszont azt mondta, hogy a szülei és a nővére szobáját ne használjuk (a szülei szerencsére nem voltak otthon, a nővére pedig Pesten dolgozik), úgyhogy Robi megkapta a nappaliban a kanapét, én pedig Barbi mellett aludhattam, hiszen neki nagy franciágy van a szobájában. Robi megcélozta a földszinti fürdőt, mi pedig felmentünk az emeletre.

Én mentem először fürdeni, addig Barbi rendbe tette az ágyat. Amikor végeztem, ő következett és én addigra egy boxerben befeküdtem az ágyba. Gyanús volt, hogy nem kaptam saját takarót, csak egy nagy pokróc volt az ágyon, de nem mertem semmire gondolni. Valahogy olyan valószínűtlennek tűnt az egész, hiszen sokszor aludtam már nála bulik után és általában nem az ő szobájában kaptam helyet. Amikor végzett és belépett a szobába, alig kaptam levegőt. Egy szál törölközőbe csavarva jött be és szólt, hogy forduljak el, amíg öltözik. Én pedig azonnal rávágtam, hogy nem akarok elfordulni! Valószínűleg a tequilák miatt is, de nem nagyon zavarta a dolog, egy pillanat múlva ott állt előttem teljesen meztelenül. A bőrén még kicsit csillogott a víz, a mellbimbói éppúgy ágaskodtak, mint az én dákóm, a lába között pedig most először pillanthattam meg azt a csodaszép kis szőrcsíkot, ami afféle jelzőtáblaként egyenesen a puncijához vezető utat mutatta. Hát mit mondjak, az ájulás határán álltam. Ő felvett egy hosszú pólót és szó szerint beugrott az ágyba. Lámpa le. Éreztem a sötétben, ahogy a takarót lehúzza rólam és magára gyűri. Több se kellett, már húztam is vissza, de ő nem hagyta magát.

Ebből aztán szép kis keveredés lett, előbb csak a takarót cibáltuk, aztán már a párnákat is, végül egymást, én pedig lassan becsomagoltam őt a pokrócba, úgy hogy mozdulni sem bírt. Ebben a szorult helyzetben kegyelemért könyörgött, de én feltételt szabtam: „Csókolj meg - mondtam -, különben nem szabadulsz!” Tetszett neki az alku, hiszen ahogy közelebb hajoltam, már emelte is a fejét, és a fantasztikus puha ajkak úgy forrtak az enyéimhez, hogy azonnal éreztem, itt nem állunk meg! Lassan engedtem a szorításból, ki akartam élvezni a csókja minden pillanatát. Aprókat lélegzett és ahogy szorítottam, éreztem, hogy lüktet a szíve. Mikor teljesen kiszabadult, átölelt és halkan annyit súgott: „Ezt visszakapod!” Máris akcióba lendült. Egész testével -melyen a póló már teljesen össze volt gyűrve és fel is csúszott rendesen- hozzám simult és a kezét becsúsztatta a boxerembe. Elkapta a farkamat, ami ekkor már majd szétdurrant és kijelentette, hogy nem ereszti, amíg én nem csókolom meg őt.

Annyira szorított, hogy azonnal teljesítettem követelését és újra összeforrtak az ajkaink. Erre szép lassan enyhített a szorításon és kezét fel-le kezdte húzogatni ágaskodó botomon. „Van egy kis dolgom ott lent”- mondta, nemsokára és fejét lehajtotta a farkamhoz. Gyengéden kezdte nyalogatni, a hegyétől le a tövéig, végül a golyóimat is kényeztette, majd újra kezdte az egészet. Kis nyalakodás után aztán bekapta a gyíkot és kis szopogatás után gyakorlatilag tövig rábukott. Nem tudom, hogy a nőknek mitől más a torkuk, de én a saját ujjaimat nem tudom bekapni végig. Barbi drágám viszont halk morgással jelezte, hogy neki ez most tetszik. Pláne nekem! Az én farkam egy ilyen csodaszép lány szájában tövig, a nyelve pedig csak úgy száguldozott a forró nyáltól csúszós dorongon. Itt kell hozzátennem annyit, hogy annak ellenére, hogy teljesen váratlanul ért ez az egész helyzet (ugye eredetileg csövezni készültünk Robival éjjel), mivel korábban is sokszor álmodoztam Barbiról, olyan természetesnek tűnt az egész. Ráadásul gondoltam, hogy nem egy kezdő az ágyban, de hogy ennyire érti a dolgát, arra nem számítottam.

Pár perc múlva szóltam, hogy most én jövök, valamit szeretnék viszonozni. Engedelmesen hanyatt feküdt, de felhúzta az összezárt térdeit, és kényszerített, hogy keressek utat combjai közt. Én azonban előbb a melleit vettem célba. Lehúztam róla az összegyűrt pólót, és gyengéd csókokkal kényeztettem a csodás dombocskákat. Hosszasan elidőztem a kőkeményen ágaskodó bimbóin, majd a köldöke felé indultam. Itt egy kis karikát hordott, ezt gyengéden a fogaim közé vettem és húzogattam, közben ujjaimmal a kis gödröt cirógattam. Halk nyögésekkel jelezte, hogy tovább indulhatok, szabad az út. Résnyire tárta a lábait. Hosszasan simogattam bársonyos combjait, majd egyik kezemmel elkalandoztam a puncijához. Teljesen nedves volt és a csiklója talán még a mellbimbóinál is jobban ágaskodott! Közben arcommal a hasa felől közelítettem. Apró csókokkal halmoztam el, majd harapdálni kezdtem ajkait. Egyre gyorsabban kapkodta a levegőt, én pedig egyre gyorsabban nyalogattam csiklóját, mutatóujjamat pedig bevezettem a forró, nedves barlangba. Ekkor ellökött magától és hasra fordult. Csípőjét finoman megemelte és párnát gyűrt a hasa alá. „Folytasd”- súgta és magához húzott újra. Két kezemmel előbb a két gyönyörű dombját simogattam, majd újra puncija felé vettem az erényt.

Most két ujjamat is bedugtam és gyorsan húzogattam őket ki-be. Hallhatóan nagyon élvezte! A csípőjét ellentétes irányba kezdte mozgatni, így szabályosan megdugtam az ujjaimmal. Finoman hullámzó teste kis idő múlva megállt. Hátranyúlt a másik kezemért, a szájába vette és nyalogatta, mint az előbb a farkamat. Mikor már csúszósak voltak az ujjaim, a háta mögé irányította a kezem egészen a popsijához, megfogta egy ujjamat és a forró kis lyukhoz érintette. Először nem gondoltam komolyan, hogy azt akarja, a popsiját is kényeztessem, de ha már ilyen egyértelmű volt, nem hagyhattam ki. Óvatosan nyomtam a befelé az ujjam, itt sokkal szűkebb volt, mint a puncija. Egyszerűen forró volt és úgy szorította az ujjam, hogy csak egész lassan tudtam mozgatni. Halkan nyögdécselt, élvezte, hogy egyszerre mindkét helyen izgatom! Én viszont már nem akartam sokáig várni, Barbi mögé térdeltem készen arra, hogy a magamévá tegyem. Ő azonban megállított, felkapcsolt egy kis lámpát az ágya mellett és néhány csomag óvszert vett elő a fiókjából. És egy kis dobozka krémet. Szó nélkül rám húzott egy gumit, kicsit simogatott, aztán visszatérdelt ugyanúgy, mint az előbb. Kitolta a popsiját hátra én pedig mögé térdelve a puncijához igazítottam a farkamat.

Kicsit simogattam az ajkait és a csiklóját, majd határozottan beléhatoltam. Vad, szenvedélyes szeretkezés volt, teljesen összeforrt a testünk. Egy idő után már nem is dugtam, hanem teljesen benyomtam a farkam és így mozogtunk együtt. Csodálatos volt ezzel a tüneménnyel ennyire eggyé válni és halkan a ziháló lélegzetvételeit és halk nyögéseit. Óráknak tűnt az idő, amit így töltöttünk és ő egyre hangosabban sikoltozott. Megint ellentétes irányban mozogtunk, majd éreztem, hogy a puncija egyre jobban szorít, ütemesen össze-összerándul, és egy nagy síkoltással kísérve Barbi elélvezett. Az ágyra rogyott, de nem hagyott lazsálni. Hanyatt feküdt, a lábait teljesen felhúzta úgy, hogy a térde a vállához ért. Teljesen kitárulkozott előttem! A kezembe adta a krémet, amit a fiókból szedett elő és megkért, hogy kenjem a popsiját alaposan. Ne csak a lyuk köré, hanem belül is. Mindig szerettem volna kipróbálni milyen a popsiját is megdugni egy ilyen álomnőnek, de nagyon nehéz olyan nőt találni, aki ezt komolyan akarja. Mikor már elég csúszós volt kívül belül, lassan ráfeküdtem. „Biztosan szeretnéd?”- kérdeztem, mire ő sejtelmesen elmosolyodott.

Finoman elkezdtem befelé nyomni a farkamat. Fantasztikusan szűk és forró volt, olyan érzés, amit elképzelni nem lehet. Láttam a gyenge fényben az arcán, hogy kicsit fáj neki, mert összeráncolta a homlokát és mélyeket lélegzett. Hogy megnyugtassam, az arcához hajoltam és megcsókoltam. Teljesen rajta feküdtem és a farkam a nagy szorítás ellenére ütemesen járt ki be Barbi popsijába. Egyik kezét testünk között a puncijához csúsztatta, így simogatta magát.
Mikor már nagyon közeledtem a csúcshoz, zörgést hallottunk kintről, a lépcső felől. Mert ugye az ajtót persze a hirtelen jött szenvedélyben lefelejtettük becsukni. Hátranéztem és láttam, hogy Robi barátom az ajtóban áll. És nagyon-nagyon vigyorog! Barbi is észrevette, de eszünkbe sem jutott abbahagyni, amit csinálunk. Barbi intett Robinak hogy jöjjön be, ha már úgyis itt van és vegye le a nadrágját. Ekkor szálltam le Barbiról és láttam meg a dugástól kivörösödött lyukat a popsiján. Iszonyú izgató volt! Robi szó nélkül az ágyra feküdt és hatalmas álló farkához húzta Barbi kezét, aki rövid simogatás után a szájával is kezelésbe vette a barátomat. Robi elég hamar kész volt, ő is kapott egy gumit a botjára, majd Barbi kényelmesen az ölébe huppant és kis dörgölőzés után becsusszantotta Robi farkát a puncijába.

Heves lovaglásba kezdett, időnként lehajolt és szenvedélyesen csólolóztak. Robi eközben mélyen fújtatott, kezeivel hol Barbi fenekét simogatta, hol a melleivel játszott, hol pedig a derekát szorította, hogy le ne ugorjon róla. Öröm volt nézni őket és az elfogyasztott italmennyiség, na meg a felforrósodott hangulat miatt semmi furcsaságot nem éreztem abban, hogy a legjobb barátom, a kedvenc barátnőm és én most itt dugunk az éjszaka közepén. Kicsit kezdtek megfeledkezni rólam, úgy tűnt, hogy Barbi hamarosan megint el fog menni. Ekkor azonban úgy éreztem, hogy dupla örömhöz kell juttatnunk: Barbi háta mögé térdeltem és simogatni kezdtem a melleit, a hasát, a vállát, a gyönyörű haját és közben egyre közelebb húzódtam hozzá. Farkamat a popsija két dombja közé illesztettem és lassan lecsúsztattam a kezemet a még mindig tátongó apró lyukhoz. Ekkor megálltak, hogy megtaláljam az utat én pedig finoman benyomtam lüktető farkamat a tüzes barlangba. Így tettük egyszerre magunkévá ez a csodálatos lányt, aki most már hangosan sikoltozott és élvezett folyamatosan.

Mikor lehajolt, hogy megcsókolja Robit, én is fölé hajoltam és igazi élő szendvicsbe fogtuk a remegő, tűzforró testét. Még egy próba elé állított minket: mikor végre elélvezett, megkért minket, hogy dugjuk meg ketten egyszerre a punciját. El nem tudom képzelni, miért éppen erre vágyott, de nem mondhattunk neki nemet. Felvettem egy másik gumit, ő megfordult Robin, így most velem szemben feküdt a barátom hasán. Robi már javában tömte a punciját, majd én is fölé térdeltem és óvatosan irányítottam a farkamat Robié mellé. Nagyon furcsa volt, hogy a farkam a barátom farkához ér, de ebben a pillanatban ezen nem tudtam fennakadni. Keményen kellett nyomulnom, mert itt már tényleg nagyon szűk hely maradt nekem. Ahogy végre bent voltam, Barbi hangos nyögésekkel jelezte, hogy most aztán tényleg közeleg a vég. Ketten ellenkező ütemben tágítottuk szegényt és nemcsak neki, de nekünk is nagyon szoros volt a helyzet! Még pár lökés és Barbi kész volt. Izzadt arcára kiült a gyönyör és olyan gyorsan vert a szíve, hogy a mellkasa szinte hullámzott előttem. Én lemásztam róla és ő is lefordult Robiről. Mindketten lekaptuk a gumit és Barbi szájához közelítettünk.

Először én lőttem ki a tárat, majd pár perc múlva némi kézi segítség után Robi is a lány arcára élvezett. Barbi élvezettel szopogatta farkam hegyét, majd a barátom dákóját is fényesre nyalta. Azután szó nélkül felpattant, kiment a fürdőbe, megmosta az arcát, majd visszajött hozzánk és csak annyit mondott: „Köszönöm fiúk, de most alvás, mert reggel órám van!"
Reggel mire felébredtem, kávéval várt lent a konyhában. Elmesélte, hogy persze elaludt és nem ment már be az egyetemre, Robi viszont reggel lelépett. Nemsokára nekem is indulnom kellett, de búcsúzóul nem hagyta, hogy megcsókoljam, csak az arcát tartotta felém. Egész nap keveregtek a gondolataim, nem tudtam, hogyan tovább. Azután délután kaptam egy sms-t: „Végre! Már nem tudtam meddig kell várnom!” Most boldogan élünk, míg meg nem halunk, de csak kettesben.
Hasonló történetek
30292
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: