Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnőm és a legjobb barátom

Barátnőmmel éppen az egyik valoságshow-t néztük, mikor barátnőmnek (Kata) az az ötlete támadt, hogy hívjuk át a legjobb barátomat, Márkot. Így is tettünk, mit sem sejtve, arról, hogy mi lesz majd itt. Eleinte még el is játszadoztam a gondolattal, hogy hármasban ellehetnénk, de hogy mi történt mesélem tovább.

Megjött Márk, puszi, puszi, mi egymás, lefeküdtünk az ágyra szívni egy cigit, és dumálni, hülyülni, ahogy ezt szoktuk. Az életkorunkra jellemző hülyeségeket nyomattuk (barátnőm 16 éves, barátom 19 és én 18 éves vagyok) Születtek a poénok egyre csak jobban, majd mikor kifogytunk, valahogy ráterelődött a szó a szexre. Eddigre már barátnőm Márk mellett feküdt egy ágyban, én meg a másik ágy végéből néztem őket, miközben beszélgettünk. Jókat röhögtünk az orális szexen, mindennel kapcsolatban, ami éppen a szex-el kapcsolatban eszünkbe jutott. Én eközben mit sem sejtettem mi történik a takaró alatt. Katuson látszott, hogy kívánná a hármas szexet, és azt is, hogy valaki jól megkúrja, de erre nem számítottam, hogy éppen egymást taperolták. Kata Márk hatalmas farkát fogdosta, vette kézügyre, simogatta, eljátszadozott vele, miközben én kívülről csak azt láttam, hogy valamit nagyon élveznek...

Ezután jött egy ötletem, mondtam is nekik, hogy smároljanak, csak úgy poénból. Még ki sem mondtam, Kata magára húzta Márkot, és hevesen smárolni kezdtek. Tiszta furcsa volt látni barátnőmet, hogy ilyen rámenősen elkezdi letámadni a legjobb barátomat. Bevallom engem is felizgatott a dolog, vártam is, hogy majd rám is rám kerül a sor, de nagyot tévedtem. Mintha nem is lettem volna, egy jó 10 perces smárolás, nyelvcsókolás és tapizás után, barátnőm hasra fektette Márkot, majd elkezdte simogatni, csókolgatni, egyre lejjebb. Ott tudtam, hogy valami nincs rendjén. Még a gondolatom végéhez sem értem, amikor barátnőm már majdnem teljesen bekapta Márk mocskosúl vastag és viszonylag hosszú farkát. Csak szopta, szívta és nyalogatta, mit sem törődve velem. Gyengéden szopta, de olyannyira élvezhette a Márk, hogy meg sem tudott mozdulni, remeget a gyönyörtől. Telt múlt így az idő, mikor a barátom, megfogta Katust, pozíciót cseréltek, és szép lassan bedugta hatalmas szerszámát a barátnőmnek. Mit ne mondjak, barátnőmnél ekkora élvezést még sosem láttam az elmúlt egy év alatt, amióta rendszeres szexuális életet élünk. Igaz barátomnak sokkal nagyobb volt a szerszáma, mint most kiderült, még is csak lényeg a méret.

Egymásba karoltak és csak vonaglottak. Szép látvány volt, féltékeny is voltam, és egyben felizgatott. Izzadtak, és mindketten hangosan adták tudomásomra, hogy élvezik. Még sosem halottam hangosan élvezni a Katát, de úgy látszik a Márk annyira jó az ágyban, hogy ettől még neki is megered a nyelve. 10 perce csinálhatták, mikor észrevettem a barátnőmön, hogy elélvezett. Mondta Márknak, hagyja abba, majd leszopja és úgy élvezzen el, de ezt is úgy mondta, mintha kettesben lennének. Ezzel a lendülettel a barátnőm oda húzta magához a barátomat, megfogta hatalmas farkát, és a szájába vette. Gyönyörűen szopta, olyan nagy élvezettel nyalogatta, szívogatta, mint még soha senkit, még engem sem szopott így. Márk hamar elélvezett, szólt Katusnak, hogy elmegy, de Katus mit sem törődve szopta tovább. Magába engedte teljesen Márk forró spermáját, és mikor még jött, egy kicsit kivette a szájából és kezével verve a fejére engedett egy adagot, majd azt is lenyalta és lenyelte. Adott egy csókot a Márknak, és azt mondta, hogy ez volt élete első orgazmusa, amit fiútól kapott, eléggé kibuktam, de örülök hogy legalább sikerült...
Hasonló történetek
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25064
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Back Eagle ·
Ebben ,van valami, de ha már lefexik valakivel, legalább tudja, mit szeret,és mit nem, ez még a gyakorlatlanságon is segít!!



SEGÍTSÉG RÉGIMÓDI vagyok, de nem baromságokat kéne nézni, esetleg beszélgetni kéne



A csaj meg olyan egyértelmúen szajha, hogy már fáj.



Egypként a legjobb haver, is sánta, én visszafogtam volna magam.



SEGÍTSÉG MÉG MINDÍGRÉGIMÓDI VAGYOK

de mondja valaki, hogy nincs igazam

violator ·
Mit ragozzam az eddigieket? BALEK, PANCSER, FÉLNÓTÁS...STB. Ha ez igaz, add meg a számát a barátnodnek és ha jól néz ki (na és ha jó fiú leszel), nézheted ahogy úgy megb***om, hogy rád sem fog nézni többet! Ha azóta egyáltalán látott. De aztán elvárom hogy jó képet vágj hozzá! A pancser, a kurva és a tahó cím jobban állt volna a történetnek. Azt a kutyamindenit, de felidegesítettem magam!

Catherine ·
Ez ma már a második történet, amit egy pancserrol olvasok. Én a helydben a kedves barátnodet és ezt az állítólagos legjobb barátodat is elküldtem volna melegebb éghajlatra. Hogy lehetsz ennyire hülye? A szemed elott megcsal a baránod a barátoddal és te ezt szép látványnak minosíted? Mi vagy te, egy perverz állat?

"Ott tudtam, hogy valami nincs rendjén" Valami nincs rendjén? Háááát így is meg lehet fogalmazni.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: