Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnők II.

... Kingával aznap kirándulni mentünk a közeli patakhoz. Nem is tűnt olyan közelinek, 5 km-ért gyalogoltunk dimbes-dombos vadregényes tájakon, mire odaértünk. Igazság szerint majd’ kiköptem a tüdőmet, mire a tisztásra értünk.
Mivel Kingának már pár hónapja volt pasijaim, eléggé szétszakadtunk, így úgy döntöttünk, hogy együtt töltjük a hétvégét. Az én agyamból pattant ki a kirándulás ötlete. Bár, amikor már félúton jártunk, azt kívántam, bárcsak Kingára hallgattam volna, és akkor most élvezném a nyári napasütést a fürdőben. De nem! Én hülye, na mindegy.
Vittünk magunkkal egy plédet meg kaját meg ilyesmiket. Mert ugye bográcsozni akartam, és persze nekem kellett volna főzni. A gulyásleves átcsapott krumplilevessé. Mindegy, aki éhes, annak jó volt.

Már délfelé járt az idő, és Kinga nagyon bele akart mártózni a hűvös patakba. Eléggé meleg volt. Tulajdonképpen csodálkoztam is azon, hogy miért nincsenek ott emberek, mivel az egy elég népszerű kiránduló-fürdőhely volt. Én szívem szerint jobban szerettem tóban vagy folyóban fürdeni, mint a strandon egy néplavorban. Ezzel Kinga is egyet értett.
Kinga levette a ruháját, csak a bikini alsó maradt rajta, és kifeküdt napozni. Én nem szenteltem neki nagyobb jelentősséget; el voltam foglalva az ebéd utáni maradványok eltakarításával.
Mikor végeztem, úgy döntöttem, csatlakozok barátnőmhöz.
Persze én nem vettem le minden ruhám, rajtam megvolt a bikini összes darabja.
Kinga akkorra már félig álomba szenderült, fel akartam kelteni, hogy ne égjen le nagyon, de valami még visszatartott.

Néztem, ahogy alszik, a mellkasa ütemesen járt fel, s alá. Gyönyörködtem a testében, aztán a szemem megállt gyönyörű, telt mellein. Eszembe jutott, hogy milyen rég voltunk már úgy együtt. Mióta Csabával elkezdett járni, talán nem is. Hát igen, és az már majdnem 5 hónap. Tulajdonképpen hiányzott, és nemcsak a személyisége, hanem a teste is.
Vagy 20 perce gondolkozhattam ezeken, miközben folyamatosan bámultan tökéletes, formás testét. Kinga megmozdult, én pedig visszazökkentem a valóságba. Felébresztettem. Végülis ez volt a cél. :)

Kicsit megijedt, hirtelen nem tudta, hogy hol van, persze rögtön megnyugodott. Kérdezte, mennyi ideig aludt, mondtam neki, hogy nem sokáig, de azért menjen a hűvösbe, mert eléggé felforrósodhatott a teste. De a helyett, hogy rám hallgatott volna, beiramlott a hűs vízbe. Én követtem. Elég nagy hülyeség felhevült testtel a hideg vízbe szaladni, de rám úgyse hallgat.
Követtem Kinga példáját, és én is megszabadultam a feszélyező bikini felsőtől. A vízben elkezdtünk játszani, persze én vagyok az erősebb, így általában nekem sikerült beledobnom a vízbe.

Az ölembe kaptam, és be akartam még egyszer jól vágni a vízbe, mi előtt még kimennék. De nem engedte el a nyakam, így nem igazán tudtam eldobni. Le akartam engedni az ölemben, de véletlenül megfogtam a mellét. Nem szándékosan. Enyhén meglepődött. Viszont nem úgy reagált, ahogy vártam, pofon helyett megcsókolt. Szenvedélyesen, tűzzel teli, ahogy akkor, régen. A testemet azonnal elöntötte a forróság. Keze a mellemre tapadt, miközben szűnni nem akaróan csókolt. Persze én nem tiltakoztam. Még a vízben is éreztem, hogy mennyire benedvesedtem tőle. És akkor, amikor már azt hittem, hogy megint egymáséi leszünk, egy kisebb csapat tizenéves srác jött le a partra, és eléggé kiabáltak, miközben minket bámultak. Persze azonnal abbahagytuk. Elég kellemetlen volt kimenni a partra, mivel mindkét kezünkkel takartuk a melleinket, a kis taknyososok meg szakadatlanul röhögtek, meg hülyeségeket ordítoztak. Meg kell mondjam, ilyen gyorsan még nem öltöztem fel, persze szerintem Kinga sem. Gyorsan összepakoltuk a cuccainkat, aztán elhúztunk onnan.

Hazafelé nem esett szó a csókról, csak a hülyegyerekeken morgolódtunk. A visszaút sokkal rövidebbnek tűnt, mint odafele. Persze már rendesen benne voltunk a délutánban. Mire hazaértünk már szürkület volt.
Úgy volt, hogy aznap este náluk alszom.
Csak az anyja volt otthon, így meglehetősen egyedül éreztük magunkat az 5 szobás házban. Az anyja már fél 8-kor elvonult a szobájába tv-zni. Mi lezuhanyoztunk, felvettük a hálóköntöseinket, és bebújtunk az ágyba. A program csak annyi volt, hogy majd átdumáljuk az éjszakát.
Már vagy fél órája dumcsiztunk; épp a részeges történeteinket meséltük egymásnak, mikor Kinga felvetette az ötletet, hogy inni kéne valamit. A vitrinből hamarosan előkerült a Napóleon.

Elég rendesen meghúztuk az üveget, nem is egyszer. Utána kicsit illuminált állapotban elkezdtük felidézni a régi szép időket, és végül eljutottunk a szexhez is. Mi alatt beszéltünk róla, elég rendesen benedvesedtem. Valószínűleg Kinga is, mivel a combjait egymásnak dörzsölgette. Még fejenként 1 dl konyak után meglehetősen elszaladt velünk a ló. Ugyanis közöltem vele, hogy vagy lefekszik velem, vagy masztizi fogok - előtte. Ő persze kajánul elvigyorodott, és megcsókolt. Rám feküdt, úgy csókolóztunk. Éreztem, amint puha mellei rám nehezednek, és szétégetik a mellkasom. Nem igazán tudtunk betelni egymással; vadul csókolóztunk, közben kezeink felfedező útra indultak. Utána lecsusszant róla, és oldalra fordult, én szintén, így egymással szembe voltunk. Nagyon közel volt hozzám, most én csókoltam meg, közben kezem lejjebb és lejjebb vándorolt a testén; először a melleit markolásztam, majd egyre lejjebb csúszott a kezem, egészen a puncijáig.

Óvatosan és gyengéden simogattam a combját, majd egyre beljebb haladtam, aztán a csiklóját körkörösen masszíroztam. Ő eközben egyre gyorsabban liheget. Elkezdtem ujjazni, először egy, aztán két ujjal. Ő lejjebb csúszott, és szájával ápolgatni kezdte mellem. és ebben a nem éppen elegáns testhelyzetben látott meg minket Csabi. Épp akkor jött Kingához. Biztos elfelejtette, hogy ma ott alszok. Mi szó szerint megmeredtünk. Még az ujjaim is a pinájába maradt véletlenül.
Nem tudtam mit csináljak. Aztán Csabi egyszer csak megszólalt: "beszállhatok?"
Na ez nem semmi volt. Kinga odament hozzá, és lesmárolta, miközben finoman az ágyhoz vezette. Én felültem, és elkezdtem dörzsölgetni a farkát nadrágon keresztül, miközben Kinga csókolgatta a mellkasát. Szemmel láthatóan nagyon élvezte Csabi. Aztán kiszabadítottam a nadrágból a farkát, és a számba vettem, az akkorra cövekként meredt férfiasságát. Szájmunkába mindig is jó voltam, így most se alakítottam rosszul. Kinga közben a golyóit nyaldosta. Egyre hevesebben szoptam a srácot, azt hittem, hogy a számba élvez, de nem tette. E helyett megfordított, és hátulról berakta nekem! Enyhén meglepődtem, azt hittem, Kingának fogja berakni! Biztos gondolta, friss hús...

Jó nagy farka volt, majd’ elélveztem, mikor berakta. Kinga elém feküdt széttárt lábakkal, enyhe célzás volt, hogy nyaljam. Ok. Csabi nagyon jól tudta, hogy mit kell adni egy nőnek, így félmámorban nyaltam Kinga pináját. Kinga vagy 2-szer a számba élvezett, de szarni rá. Én akkor nagyon el voltam foglalva a bennem járó hatalmas farokkal. Csak úgy cuppogott a nedves pinámban. Persze közben Csabi átnyúlt a derekamnál, és a csiklómat masszírozta. Mennyei volt! Aztán Kinga türelmetlenül felült, hogy azért őt is basszák már alapon.
69-es pózba feküdtünk Kingával, én voltam alul, és Csabi seggbe rakta Kingát. Eléggé meglepődtem, de úgy láttam Kinga élvezi. Nem is akárhogy. Véletlenül majdnem megharapta a csiklómat! A faszi felváltva baszta Kinga seggét és pináját. Ejha! Ezek aztán tudnak kefélni!!! A srác elment Kinga seggébe, mi persze nem hagytuk abba a 69et. 10perc múlva ismét visszament Kingához, és most a pináját kefélte. Rohadt nagy tempóba, nem is értem, Kinga hogy bírt megmaradni!
Aztán kitalálta a faszi, hogy fordítsunk neki mindketten hátat, és, míg egyikünket pakolta, a másikunkat kefélte. Aztán felváltva dugott engem és őt. Amúgy tetszett, mármint ilyen perverz szexuális élményem még nem volt.
Aztán a faszi már majdnem kész volt, Kinga elkezdte szopni, és a srác a melleimre élvezett.
Utána versenyfutás a zuhanyzóért. Én voltam az első.
Csabi utána nem sokáig maradt, megbeszélte Kingával a másnapi találkájukat, aztán elment.
Mi Kingával ágyba bújtunk, és mivel minimum 5-ször elmentünk mind a ketten, így nem sok kellet az álomba szenderüléshez.

Másnap elmentünk a vidámparkba, aztán este elbúcsúztam tőle. De persze az eset után szinte minden hétvégét náluk töltöttem, és közelebbről is megértem a pasiját. Nagyon jókat keféltünk abban a félévben.
Aztán 1 hónapja találtam egy pasit, és most Kinga a harmadik, persze Csabinak nem lehet tudni, mert féltékeny lenne. Az én pasim nem annyira szexista, mint Csabi, de azért kitesz magáért.
És azóta jó nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Az elején kicsit értetlenkedtem,lehet,ma hülye vagyok..fiú vagy, vagy lány,de aztán megértettem.Nem értem Csabi hogy váltott át \"faszi\"-ba, valahogy ez a kifejezés rá- nem illik bele az édes hármasotokba.Olvasható,de közönséges írás.(lány létedre) :frowning: Bocs.

LP-Delta ·
ezek az \"és még 5x elmentünk\", ezek annyira nevetségesek...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: