Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnő karácsonyra 2. rész

Írta: lovecraft68
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. november 28.

*******************************************************************

Felemeltem a fejem a kopogtatás hangjára.
- Heather! - hallatszott Julie hangja. - Bejöhetek?
- Egy pillanat! - Miután elment, ledobtam a farmerom és a bugyimat és bebújtam a takaró alá, hogy egy kicsit könnyítsek magamon, elképzelve az imént történteknek egy sokkal előnyösebb változatát.
Most viszont felültem, lerúgtam magamról a takarót, ekkor azonban nyílt az ajtó és belépett a barátnőm.
- Hé! Mondtam, hogy várj – nyögtem és visszakaptam magamra a takarót.
- Ne haragudj! - csukta be maga mögött az ajtót és hallottam, ahogy kattan a zár.
Julie levette a kabátját és leült mellém az ágyra.
- Heather, meg kell hogy kérdezzek tőled valamit.
- Mit? - siklott tekintetem a kezére, amit az enyémre tett.
- Az előbb... te... ööö... - Vett egy mély levegőt. - Heather. Te szerettél volna megcsókolni engem?
Istenem! Erre mégis mit mondhatnék? Hát persze, hogy azt szerettem volna, de ha ő nem akarja, olyan lennék, mint egy idióta, a titkom pedig kitudódna. De ha mégis, akkor ez lenne a nagy lehetőség rá, hogy...
- Csak mert én nagyon szerettelek volna megcsókolni – állította le Julie egy pillanat alatt agyam zakatolását.
- Té-tényleg?
- Igen. Én... én nagyon szerettem volna. - Gyengéden megszorította a kezem és lehalkította a hangját. - Kérlek, mondd, hogy neked is ez járt a fejedben!
Nem találtam szavakat, amivel kimutathattam volna, mennyire rátapintott a lényegre. Csak tetteket. A szavai a legmélyebb bensőmig hatoltak, rátapintva arra, amit már hónapok óta szerettem volna hallani egy lánytól. A kezeim közé fogtam az arcát és mohón megcsókoltam őt. Felnyögtem érzéki ajkai érintésének érzésére az enyémeken, ő pedig nyöszörgött, miközben legalább ugyanakkora hévvel viszonozta a csókot.
Felnyögtem, amikor nyelve az ajkaimnak préselődött és azonnal utat engedtem neki, hogy megérezzem édes érintését számban. Julie eközben megragadta pólóm peremét és elkezdte felfele húzni. Egy pillanatra megszakítottuk a csókot, miközben felemeltem a karjaimat, hogy ő áthúzhassa a ruhadarabot a fejemen, majd ajkai közé vegye duzzadt mellbimbómat.
Hangosan nyöszörögtem ujjaimmal hosszú hajába túrva. Julie pedig szélesebbre nyitotta száját és mellem egy részét is a szájába vette, hogy aztán kissé hátra húzódjon és rátapadjon másik mellbimbómra. A gyönyör hullámai söpörtek végig rajtam.
Most rajtam volt a sor, hogy megragadjam felsője peremét, miközben halkan krákogtam: - Akarlak. Kérlek, engedd!
Julie felemelte a fejét és halkan kuncogott, majd a feje fölé emelte karjait. Gyorsan lerángattam róla felsőjét és a szoba másik végébe hajította. Még földet sem ért, miközben Julie már a háta mögé nyúlt, hogy kikapcsolja a melltartóját. Én azonban nem tudtam várni és amint végzett a csattal, szabályosan letéptem róla a ruhadarabot, hogy aztán felnyögjek gyönyörű mellei látványától.
Ajkaink és nyelveink ismét találkoztak, de én most másra vágytam. Végigcsókoltam nyaka selymes bőrét, majd végigfuttattam nyelvem hegyét kulcscsontján, mielőtt számba vettem volna egyik mellét. Julie ajkait szexi dorombolás hagyta el és megfeszült a teste. Körém fonta karjait és felsóhajtott, ahogy ujjaim ismét hajába túrtak.
Átváltottam másik mellére és gyengéden játszadoztam érzéki bimbójával, miközben Julie tovább nyöszörgött, a vállamra csúsztatta kezeit és a hátamra lökött az ágyon. Ördögi mosoly kíséretében rántotta le rólam a takarót, felfedve meztelen altestemet.
- Ó! Nézzenek csak ide! - somolygott és lenézett ágyékomra, eltéveszthetetlen vággyal a szemében.
- Tet-tetszik? - hebegtem, lassan szétnyitva lábaimat, tiszta belátást engedve neki.
- Imádom. - Egy pillanatnyi habozás után becsúsztatta kezét combjaim közé, mutatóujját szeméremajkaim közé simítva.
- Ó! Ez mennyei! - doromboltam és csípőm megremegett érintésétől.
- Nagyon nedves vagy – nyalta meg Julie az ajkait és egyik karcsú ujját belém csúsztatta.
Boldogan felnyüszítettem, majd hangosan nyögtem, amikor hüvelykujja a csiklómra simult. Aztán Julie előre hajolt és ismét szájába vette egyik mellbimbómat, hogy gyengéden szopogassa, miközben ujjai puncimon dolgoztak.
- Kész profi vagy – nevettem két nyögés között. - Ne tagadd! Csináltad ezt már korábban is.
- Hmmm-mmm – morogta mellbimbómmal a szájában. - Krissy-vel. De ő csak arra vágyott, hogy ő legyen az első nekem. Nekem egészen másvalaki kellett. Te pedig nagyon szexi vagy, Heather.
- Ó! Ezt ne hagyd abba! - hunytam le a szemem és ujjai munkájára koncentráltam odalenn.
- A-a. Van jobb mód is – mosolyodott el ismét.
Azzal elhúzta a kezét, én pedig csalódottan felnyögtem. De csak addig, amíg fel nem állt és le nem tolta a farmerét a boxeralsójával együtt. Tekintetem azonnal lábai közére szegeződött, ahol pihés szőkeség keretezte szemérmét. Mintha vonzotta volna az ajkaimat.
Amikor azonban fölém térdelt és szeméremajkait az enyémekhez simította, hangosan felnyögtem. Aztán elindult lefelé, combomhoz és térdemhez dörgölve ágyékát, miközben előre hajolt és ismét szájába vette mellbimbómat.
Csípőm megemelkedett, ő pedig boldogan felnyögött, ahogy testéhez préselődtem. Megcsókolta mindkét mellbimbómat, majd hevesen dobogó szívvel és lüktető ágyékkal figyeltem, ahogy végigfuttatta nyelvét hasfalamon. Egy ideig eljátszadozott nyelvével köldökömnél, mielőtt a combjaim közé hajolt volna. Borzongás futott végig rajtam ajkai érintésétől. Lábaimat vállaira fektette és vágytól csillogó szemekkel vetette magát ágyékomra.
Tekintetünk találkozott és egy csábos mosoly kíséretében megérintette csiklómat nyelve hegyével.
- Kérlek, ne kínozz tovább! - nyöszörögtem.
- Pedig te is épp eleget kínoztál engem – vigyorgott, belém mártva mutatóujját.
Hátra vetettem a fejem és felnyüszítettem, ahogy ajkait csiklóm köré fonta. Ujjaim hajába siklottak és erősen megmarkoltam, ágyékomhoz lökve fejét. Julie hevesen szopogatta csiklóm és nyalogatta bejáratomat, miközben formás feneke ringott, ahogy saját punciját térdemhez dörgölte. Hangosan nyögött ő is és egyre gyorsabban mozgott, amire én is rásegítettem lábammal. Azonban nehéz volt másra koncentrálni, mint az ajkaira csiklómon.
Aztán még az eddigieknél is hangosabban felnyögtem, ahogy ívbe rándult a testem.
Lenéztem combjaim közé és Julie szőke üstökének látványa a combjaim között, miközben csillogó kék szemei felpillantottak rám, teljesen elvette az eszem. Lábaim a feje köré szorultak és realitásérzékemet elvesztve hátravetettem a fejem, mielőtt...

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
Dante950930 ·
Nagyon jó lett és izgalmas! Nagyon várom a folytatást. Ne hagyd abba :wink:
Sinara ·
Mivel fordítás, nehezen tudnám abbahagyni.
Amúgy az összes részt feltöltöttem már ide. Csak a fenntartókon múlik, mikor jön a folytatás.
Sinara ·
Viszont örülök, hogy tetszik. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: