Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnő karácsonyra 11. rész

Írta: lovecraft68
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. november 28.

*******************************************************************

- Ez... ez... - ziháltam a plafont bámulva. - Egyszerűen hihetetlen volt.
Holly még egyszer megcsókolta a csiklómat, majd a combjaimat, mielőtt felegyenesedett és mellém helyezkedett az ágyra. Körém fonta a karjait és megcsókolt. Nyelve a számba siklott és miközben elégedetten morogva simogattam enyémmel, ágyékunk is egymáshoz simult. Én is átöleltem őt és szorosan magamhoz öleltem, élvezve csókját.
Holly félrebillentette a fejét és nyakam hajlatába temette arcát, majd felsóhajtott.
- Annyira jó veled, Heather!
- Akárcsak veled – mosolyodtam el. - Ez a legjobb karácsonyi ajándék a világon.
- Úgy gondolod? - csókolta meg a nyakamat, majd felkönyökölt és lepillantott rám. A hasamra simított a kezét és tekintete végigvándorolt testemen. - Gyönyörű vagy.
- Akárcsak te – mosolyogtam rá. - El se hiszem, hogy ez megtörtént. El se hiszem, hogy megtettük.
- Tetszett?
- Nem látszik? - nevettem fel. - Ha még ennél is hangosabb lettem volna, a szomszédok kihívják a rendőrséget. Még szerencse, hogy az őseim nem jöttek haza közben.
- Ha haza jöttek volna, arról már tudnánk – nevetett fel, majd arca hirtelen szokatlanul komoly kifejezésre váltott. - De tényleg tetszett? Úgy értem... velem.
- Hát persze – tettem a kezem az övére. - El se tudnám képzelni, hogy bárki más különlegesebbé tehette volna – mosolyodtam el. - Nem mintha a romantikára, vagy ilyesmire gondolnék, de, a fenébe is, sosem élveztem még ekkorát!
- Gyengéd is tudok lenni, ha azt szeretnéd – mosolygott rám szégyenlősen. - Olyan leszek, amilyet csak szeretnél.
- Ezt... ezt hogy érted?
- Emlékszel, hogy azt mondtam, három ajándékom van neked?
- Aha. A második pedig igazán különleges volt – hajoltam előre és gyengéden megcsókoltam mellbimbóját.
Elmosolyodtam a gondolatra, hogy mennyire természetes és kellemes érzés volt megcsókolni egy másik nő mellét.
- Nos, szeretném odaadni a harmadik ajándékot is. És remélem, az még annál is jobban fog tetszeni neked.
- Most? Nem is tudom. Már eléggé elfáradtam – kacagtam fel. - Nem mintha nem vágynék rá nagyon, de aludhatnánk előbb egyet?
- Most nem ilyesmiről van szó... Vagy legalábbis egyelőre nem – sütötte le a szemét és vett egy mély levegőt. - Heather, én haza költözöm a következő félév után.
- Tényleg? - villant tekintetem az arcára, teljesen elfeledkezve gyönyörű testéről. - De miért? Mindig is szerettél volna egy másik államban tanulni és azt mondtad, szeretsz is ott.
- Így is van. De ott... Nézd, anyukámnak is nagy segítség lenne. Így is ki tudom segíteni a számlákkal, de ha a közelben járnék iskolába, otthon is besegíthetnék.
- És őt nem zavarja? Szerintem ő is azt szeretné, hogy boldog legyél.
- Nincs semmi kifogása ellene, mert van rá egy másik okom is... Nos... valami, ami miatt talán még inkább haza szeretnék jönni.
- És mi lenne az?
- Te – szorította meg gyengéden a kezemet. - Heather, be kell vallanom neked valamit.
- Micsodát?
- Én... amikor először beszéltél nekem arról, hogy a lányok érdekelnek az... az megváltoztatta, ahogy rád néztem azelőtt. Tudod, én mindig is lányokkal randiztam, te pedig a fiúkra buktál, szóval sosem lehetett köztünk más, mint barátság. Mi más lehetett volna? De még így is néha eljátszottam a gondolattal, hogy egyszer megváltozik a véleményed és lehet esélyem.
- Esélyed? - támaszkodtam fel én is és a szemébe néztem.
- Igen. Szóval amikor elmondtad én... én... tényleg elkezdtem reménykedni. Valahányszor rákérdeztem, megtört-e már a jég és rámozdultál-e már valakire, csak azért rimánkodtam magamban, hogy nemleges legyen a válasz. Amikor itt töltöttem a nyár egy részét és itt aludtam, nem is járt más a fejemben, csak hogy azt csináljuk... nos, amit most is.
- És a mai nap miért volt más?
- Már épp eleget vártam. És elvégre karácsony van, nekem pedig eszembe jutott ez a bugyuta ajándék-ötlet apropóként, hogy megpróbáljam. Na meg aztán... annyira közel kerültél Julie-hoz, hogy tudtam, mindent elveszthetek, ha nem lépek mihamarabb. Én akartam lenni az, akivel végre megtörik a jég.
- Én pedig örülök, hogy te lettél az – szorítottam meg a kezét. - Igazad volt... Barátok vagyunk és ismerjük egymást. Csak veled tudtam annyira elengedni magam, hogy élvezzem a helyzetet.
- Örülök, hogy így gondolod. De... - görcsösen megszorította kezemet -, én abban reménykedtem, hogy ezek után majd még többet akarsz.
- Nem hiszem, hogy ennek lenne bármilyen akadálya is – nevettem.
- Én komolyan gondolom – mondta halkan. - Nem csak egy órát szeretnék most, vagy máskor a héten. Én... azt szeretném, ha... mindig velem lennél.
- Te most... - nyeltem egyet idegesen. - Azt akarod mondani, hogy azt szeretnéd, ha... mindig együtt lennénk?
- Valahogy úgy – kuncogott idegesen. - Szóval ilyen aggódni valami miatt. Talán egyszerűbb, ha kimondom, hogy azt szeretném, ha a barátnőm lennél – nézett rám várakozóan. - Na, mit szólsz? Szerinted boldoggá tudnálak tenni?
- Szerintem nagyon cuki vagy, amikor zavarban vagy – nevettem fel.
- Cuki? - mosolyodott el. - Az te vagy. Én meg... tudod. Szexi.
- Az is vagy.
- Na és... ööö... gondoltam, nehéz lenne, ha nem lennék az államban, de ha haza költözök...
Egy pillanatig hallgattam és gondolkoztam. Már azelőtt is rengeteget gondoltam rá, hogy milyen gyönyörű és rosszul éreztem magam, amiért ennyire vonzónak látom. Most viszont itt volt mellettem meztelenül.
Évekig hazudtunk magunknak, amíg tartottuk a távolságot és csak feküdtünk itt és beszélgettünk, amíg el nem aludtunk, vagy magazinokat olvastunk meg filmet néztünk. De most itt volt a lehetőség. Itt voltunk meztelenül és kielégülten, egymás nedveinek szagával a testünkön. Ami pedig még jobb, azt mondta, hogy hamarosan többet láthatom őt.
Ránéztem a legjobb barátomra, aki ideges kifejezéssel az arcán várta a válaszomat. Az utóbbi pár hónap megtanította, milyen félni a visszautasítástól és, az igazat megvallva, meglepetésként ért, hogy így érez irántam, de kellemes meglepetésként. Mindig is rengeteget jelentettünk egymásnak, de most...
- Heather! - szakította félbe a gondolataimat. - Én szeretlek téged. Nem kell, hogy te is ezt mondd, de nekem muszáj volt kimondanom. Csak... szerettem volna, hogy tudd. Én nem szeretnélek...
Megragadtam az arcát és egy csókkal belé folytottam a szót.
- Én is szeretlek téged, Holly.
- Tényleg? Úgy értem, nem csak...
- Nem – ráztam meg a fejemet. - Eddig is mindig az járt a fejemben, mennyi mindent jelenthetnénk egymásnak. De most már tényleg mindent jelenthetünk.
- Az csodás lenne – fonta körém a karjait és hosszan megcsókolt. - De szeretnék kérni tőled egy dolgot.
- Micsodát? - kérdeztem, élvezve ölelését, és azon gondolkodtam, milyen jó lenne minden este így elaludni és a karjaiban ébredni és...
- Én nem szeretnék a mocskos kis titkod lenni – rántott vissza a valóságba. Szeretném, ha elmondanád a szüleidnek. Nem a következő napokban. Várhatsz karácsony utánig is és... én ott leszek veled és fogom a kezed, ha arra van szükséged.
A szüleim... a fenébe is! Micsoda meglepetés lenne nekik! De Holly-nak igaza volt. És most, hogy megtettem a lépést, el kell mondanom nekik is.
- Oké. És ha szeretnéd, anyukádnak is elmondhatjuk együtt.
- Anya tudja. Már egy jó ideje tudja, hogy érzek irántad. Az igazat megvallva, ő mondta, hogy ideje már tennem valamit és bevallanom neked az igazságot, mielőtt túl kés
ő lenne.
- Tényleg?
Holly lassan bólintott.
- És nagyon fog örülni, hogy úgy döntöttél, velem akarsz lenni. Már eddig is úgy szeretett, mint a saját lányát.
- Akárcsak az én szüleim téged. De a te anyukád legalább tudja...
- Mondtam, várhatunk, ameddig jónak látod. Ha úgy szeretnéd, visszajövök...
- Nem – ráztam meg a fejem és szorosan hozzá bújtam. - Holnap reggel elmondjuk nekik.
- Nem lenne jobb várni karácsony utánig? - ölelt át.
- A-a. Azelőtt ezt tettem volna. Aggódtam volna, hogy mi lesz.
- Azelőtt? - csókolta meg a nyakamat, amitől borzongás futott végig a gerincem mentén. - És most mi lesz?
- Most el akarom mondani a szüleimnek, hogy mit kaptunk egymástól karácsonyra.
- El akarod mondani, hogy egy pornófilmet adtál nekem, én meg egy szexi pizsamát neked? - kuncogott.
- Dehogyis, te lökött! - csókoltam meg az arcát. - Azt akarom elmondani nekik, hogy egymásnak adtuk a szívünket.
- Ez olyan gyönyörű! - sóhajtott Holly. - Nagyon tetszik. Szerinted nem lesz baj vele?
- Nos, egy dolog biztos – csúsztattam kezem a mellére és gyengéden megszorítottam. - Biztos vagyok benne, hogy apukám nem erre gondolt, amikor azt mondta, hogy a barátnőmet kapom karácsonyra.

Vége
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: