Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnő húga!

Mint minden főiskolás, a hétvégére többnyire hazautazom a barátnőmhöz, aki 19 éves. Ezen a napon is a fárasztó hét után haza indultam, de gondoltam meglepem barátnőmet, és beugrok hozzá váratlanul, hiszen már régen találkoztunk.

Gyors csengetés után, benyitottam, mint ahogy azt szokás náluk, és hangos köszönés után a szobája felé indultam. Az emeleten a közlekedőből nyílik a húgának a szobája, ami előtt elhaladva szokatlan zajokat hallottam. Belesve a résnyire hagyott ajtón ott a hugi(16), és egy ismeretlen barátnője. Belestem és a gátlásos, kis szűzies hugi ott ült az ágyon, és csókolózott a barátnőjével. Annyit azért tudni érdemes, hogy a hétköznapokból ismerve, egy rendes, csendes, minta kislánynak ismertem meg, aki kitűnő tanuló, és mindig szót fogad. Egyébként ez a tanulós kis fruskának hihetetlen mellei vannak, és amúgy is szépnek, és főleg fejlettnek mondható.

Tehát ott ültek az ágyon, és gyengéden, de bátortalanul csókolgatták egymás ajkát, miközben az ingjeik ki voltak gombolva. A huginak elővillantak eszméletlen domborulatai, mikor az egyébként szintén szemrevaló, de inkább sportosabb alakú barátnője elkezdte simogatni. A barátnője nyilván úszó, vagy teniszező lehetett ruháiból, illetve alakjából ítélve. Miközben egyre jobban belemelegedtek a játékba, kezdtem beindulni, de lévén egy szobával arrébb ott várt a barátnőm, aki szintén nem csúnya, arra vettem az irányt. A szintén résnyire nyitva hagyott ajtón benézve teljesen elhűltem. Az egyébként 19 éves barátnőm magával játszik, amire ez idáig nem volt hajlandó előttem, mondván ő ezzel nem él.

Hát, gondoltam amíg ő jól érzi magát (olyan jó volt nézni) én is elfoglalom magamat. Visszamentem a hugi szobájához, ahol meglepetésemre előrehaladott állapotok uralkodtak. A hugi ott feküdt az ágyon egy szál bugyi-melltartóban és várta, hogy a barátnője masszírozza, azonban sehol senki. Látszott rajta, hogy nagyon kívánja... Ahogy beljebb léptem, egyszer csak megszólalt, hogy "kezd el könyörgök, nem bírom tovább". Ekkor, én odaléptem és ráültem a hátára lovagló ülésben , anélkül, hogy észrevette volna a cserét és....

Folyt. köv.
Hasonló történetek
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30287
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

RencsiBaba,, ·
Hali
Nem rossz.Elég rövid ez baj és hol a folytattás????

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: