Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balázs és én

Balázst egy barátnőmön keresztül ismertem meg. Én vettem el a szüzességét, én voltam/vagyok az első nő az életében. Most az egyik (igen jó és részemről szenvedélyes) szeretkezésünkről írnék... Balázs nem egy nagy szám, még csak 17 éves, de szeretkezésben olyanokat nyújt, amit eddigi pasijaim nem igen tudtak....
Ahhoz képest, hogy 17 éves, nem igen tartottam lehetségesnek, hogy szűz sráccal kezdtem, mert olyan pózokat/fogásokat tudott, hogy leesett az állam.

Kezdem is.

Balázs egy fülledt nyári estén ott aludt nálunk. Szüleim már természetesen régen lefeküdtek, nem nagyon érdekelte őket, mit csinálunk, hisz’ úgyis tudják, hogy mi van köztünk. Balázzsal először csak DVD-t néztünk, aztán mint mindig szinte, elkezdte simogatni a popsim, mire huncutul rá mosolyogtam, és mondtam, hogy „de lehet, hogy nem kéne”. Erre ő rám vigyorgott és megcsókolt. Ráültem a derekára, jobban mondva a farkára, ami még félkemény volt... (Gatyán keresztül.) Előre hajoltam, mire a hajam az arcába hullt, és újra megcsókoltam. Kezét rátettem a popsimra, és erre ő azt elkezdte masszírozgatni. Kezemet háta alá dugtam, és elkezdtem őt karmolászni. Közben számmal oldalt haladtam, nyakát, fülét puszilgattam, fülcimpáját meg-megharaptam. Közben pólóját egyre feljebb húztam. Megálltunk kb. 2 percre, amíg mindkettőnk ledobta magáról a pólót.

Mivel nem hordok melltartót, rögtön a melleimre tapadt. Szívogatta, húzogatta nyelvével-fogával. Belemarkoltam hajába, és hangosan nyögtem, becsuktam szemem. Lejjebb haladt, tetkómat puszilgatta, és a sebemet, amire elég érzékeny vagyok. Mivel ölében ültem, ez egy kicsit nehéz volt, ezért legördültem róla. Látszott gatyáján, hogy már ő is fel van húzva. Gyorsan levettük megmaradt ruhadarabjainkat. Ágaskodó hímtagja, mint kard, úgy ugrott elő alsónadrágjából. Rögtön lecsaptam rá. Kezemet ráhelyeztem, és finoman, a makk alatt lévő részt is simogatva, fel-le húzogattam péniszén a bőrt. Utána odahajoltam hozzá, és nyelvemmel kezdtem el rajta játszani. Megnyaltam (éppen hogy) makkját, lejjebb mentem, és a makk alatt nyalogattam, közben kezemmel heréit simogattam. Nyelvemet fel-le szánkáztattam farkán, utána az egész makkját bekaptam, és farkát tövig nyeltem. Túl nagy volt nekem, köhögtem, mire Balázs elkezdte simogatni a fejem. Kérdően néztem fel rá, mire ő mosolyogva hátra döntött...

Befészkelte magát lábaim közé és puszikat adott a combomra, direkt hergelve, hogy még jobban kívánjam nyelvét. Már mindenhol puszilgatott, csak csiklómhoz nem ért hozzá, pedig igen csak kívántam már. Mikor végre hozzá ért egy pillanatra, hangosan felnyögtem. Elvigyorodott, tovább nyalt, nem tudtam, mit, hogyan csinált, csak azt éreztem, hogy ez így nagyon jó. Lassan 1, majd több ujját is behelyezte hüvelyembe. Végén már nem bírtam tovább, könyörögtem neki, jöjjön már belém. Még egy utolsó puszit kaptam csiklómra (amit nyögéssel „jutalmaztam”), majd végre valahára belém hatolt. Azt az érzést nem lehet leírni. Lábaimmal átkaroltam őt, karomat nyaka köré fontam. Ütemesebben kezdett el bennem járni, begöndörítettem a hátam, mint egy cica. Nagyon élveztem, amit csinált. Utána kinyögtem azt, hogy cseréljünk pózt, és nagy nehezen, vonakodva kihúzta belőlem farkát. Hátára fektettem, rá ültem farkára. Ő elkezdte karmolászni hátamat, amit imádok, hajamat megfogta, hátra feszítette vele fejemet... Utána előre döntött, teljesen ráfeküdtem, de lábam behajlítva maradt. Így füle közelébe kerültem, ő pedig gyorsabban, keményebben kezdett el dugni... Éreztem, ahogy megremeg testem, utána beleharaptam vállába, mert elélveztem. Ő közben bennem volt, s természetesen farkára szorultam.

Miután elélveztem, ezt suttogta fülembe: „Egy megvolt... Jöhet a második...” Kifulladva kérdeztem: „Mennyit akarsz belőlem kihúzni?” (Eddig csak nála tudtam többször elélvezni...) „Minimum négyet” - mondta erre. Elképedve néztem rá, nekem szinte már ez is sok volt. Kételkedtem benne, hogy ki tud belőlem többet hozni. De keze csiklómra tévedt, s elkezdte azt ingerelni. Furcsa módon és engem is meglepett, de újra kezdtem felizgulni, és egyre durvábban, hevesebben kezdtünk el csókolózni. „cseréljünk pózt...” - mondta. Engedelmeskedtem, leszálltam farkáról. Ő felállt, kimászott az ágyból, megfogta a két lábamat és az ágy széléhez húzott. Ő az ágy mellett, felettem állt. Újra behatolt, tudta, hogy így sokat és gyorsan tudok élvezni, pláne, hogy hozzáférek csiklómhoz. Durván, erőszakosan kezdett el dugni, amit élveztem, közben csiklómat izgattam... Balázs megtalálta a G-pontomat, azt izgatta, és éreztem, hogy újra el fogok menni. Miután ez megtörtént, kábán, homályosan néztem fel rá, ő pedig zilált, de mosolygott. Láttam, hogy egyre jobban fárad, de tudtam azt is, hogy nem nyugszik, amíg ki nem húzza belőlem a négyet...

Ő tovább folytatta, élvezte, s ez engem is izgatott, szerettem látni, hogy élvezi. Előre dőlt, hátam mögé nyúlt, és felhúzott. Elkezdtünk csókolózni, ő közben járt bennem, kezével mellemet simogatta, gyűrögette. Én közben benyúltam lába közé, s újfent elkezdtem simogatni heréit. Balázs belenyögött a számba, s megállt. Tovább simogattam, tudtam, mennyire élvezi. Abbahagytuk a csókot, és belesuttogtam a fülébe: „Akarom, hogy most elélvezz...” ez mondjuk nem volt olyan könnyű dolog, de mindegy. Lökött párat, utána kihúzta farkát. Egyből rácuppantam, újra elkezdtem őt kényeztetni. Hangosan nyögött, hajamat s nyakamat cirógatta. Utána kihúzta farkát számból, s elkezdte verni. Hátamra dőltem, csiklómat izgattam, jelentőség teljesen néztem rá, hova kérem édes nedűjét. Vigyorogva bólintott. Pár perc múlva rám hajolt, s belém hatolt. Lökött párat, aztán éreztem, ahogy megmerevedik a srác, én pedig összeszorítottam hüvelyemet. Isteni érzés volt, hogy belém élvezett. Balázs köszönetképpen megcsókolt, s fáradtan kihúzta farkát belőlem...
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20880
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
endzsy ·
Egy izgi részlet: "begöndörítettem a hátam, mint egy cica. " Ez egy kicsit elbizonytalanított, na meg valahogy rövidnek és néhol kuszának éreztem, de szerintem jó lesz eeez :innocent:
Dye ·
Köszi :)

Almalé ·
Nem rossz történet,de az begöndörítettem magam furcsa volt,meg hát azért 17 éves srácok még azért nem szokták sokáig bírni.Habár ki tudja,nem vagyok kalandos lélek.Azért jó.8.8.8
Dye ·
én is csodálkoztam/csodálkozok, hogy eddig bírja... De imádom (L)(K) :heart_eyes:

lynny ·
Huh...
Maga a sztori nem is lenne rossz, de a fogalmazás...
"Ráültem a derekára" - mi van?? max az ölébe tudtál ülni drága, nem a derekára.
"1, majd több ujját is" - a több lehet kettő, vagy három, vagy akár mind az öt ...
Széteső az egész, megvan az alapvonal, de rosszul kivitelezted.

Ne küldd be azonnal az írásod, ahogy kész vagy vele, hagyd egy kicsit pihenni, pár nap múlva olvasd el újra és magadtól is látni fogod ezeket a hibákat.

Sztori:9, fogalmazás:5, erotika:5

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: