Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balázs az operatőr - azaz ahogy levideózta nővére és barátja sze

Ágnes mindig is szeretett minden újat kipróbálni, különösen, ha a szexről volt szó. 11 éves korában vesztette el szüzességét, 21 éves korára pedig már sok mindent kipróbált. Monogámnak egyáltalán nem volt mondható, ha volt is olyan időszak, amíg csak egy pasival járt, az nem tartott tovább egy-két hónapnál. Persze nem volt sok nehézsége felszedni a pasikat középtermetű vékony - de nem deszka jellegű - nagymellű lány volt ő, akit úton-útfélen megnéztek, leszólítottak a férfiak. Fekete közepesen hosszú haja, óriási szempillái és kékes árnyalatú szeme vonzották a pasikat.

Ágnes azon lányok közé tartozott, aki nem csak csinálni szerette a szexet, hanem nézni is. Sőt legjobban azt szerette, ha saját dugásait nézheti meg újra és újra. Volt olyan, hogy egy pasijának megmutatta a fotókat, amiket egy korábbi pasival készített szex közben. Próbálkozott videóval is, de nem sok sikerrel, általában az aktus fele hiányzott a felvételről, vagy nem volt látható, ráadásul mindig a legizgalmasabb része.
Az utóbb időben egy 28 éves pasival - Andrással - kefélt, aki nagyon bírta a szexet, napjában és egymás után is többször, de Ágnes egyre nehezebben élvezett el, ezért gondolta ki, hogy fel kell vennie legalább néhány dugást, hátha azt nézegetve nagyobbakat fog élvezni, mert azért így 21 évesen még nem érezte kielégítve magát. András magas, kisportolt, erős testalkatú, barna hajú férfi volt.

Ágnesnek volt egy 3 évvel fiatalabb öccse - Balázs, amolyan igazi kis-öcsi, nagyon félénk, és szinte mindenben Ágnes ellentéte. Úgy tűnik hatott Ágnes nevelése. Ágnes már 5-6 éve mindig elmesélte öccsének, hogy milyen kalandjai voltak, össze is hozta Balázst kétszer is egy-egy barátnőjével, de Balázs inkább beszélgetett velük, mint sem dugott volna, így Ágnesnek kezdett ciki lenni barátnői felé, azok Ágneshez hasonló vérmérsékletűek voltak. Pedig Balázs sem volt csúnya, Ágnesnél kicsit magasabb, kisportolt fekete rövid hajú srác volt ő, és szoros pólói jól előhozták széles, izmos mellkasát

Júliusban Balázs és Ágnes szülei elutaztak 2 hétre Ibizára, Balázst Ágnesre, Ágnest pedig Balázsra bízták. Ágnesnek ekkor jutott eszébe, hogy itt az alkalom, hogy nagyszerű keféléseit Andrással videóra rögzítse - és ehhez adódott egy alapos, és nem túl szex-éhes operatőr Balázs személyében. Ágnes sosem tétovázott kimondani mit gondolt, így már másnap délelőtt felvetette Balázsnak, aki szokásos félénkségével reagált: se igent, se nemet nem mondott. Ágnes tudta, hogy ha ő kéri, Balázs úgyis megteszi ezt neki, ráadásul Balázsnak volt egy új digitális kamerája, és nagyon értett hozzá. András sem jelentett problémát Ágnes számára, mert őt leginkább a dugások száma érdekelte, és az nem, hogy felveszik-e vagy sem.

Másnap délutánra sikerült összeszervezni a filmfelvételt. Balázs valószínűleg át sem gondolta mi fog történni - egy laza boxerben és trikóban volt. Ágnes egy enyhén átlátszó bordó fehérnemű bodyban volt, de ez tőle teljesen megszokott volt, pasijai örömére otthon mindig is igen lengén és szexisen öltözött. András farmerben és trikóban jött.
Ágnes már várta, hogy elkezdjék… Nem kínálta ülőhellyel Andrást, inkább letérdelt elé, és lehúzta a zipzárt a farmernadrágon, kicsit lejjebb húzta azt, és kivette András farkát az alsójából, ami az érintések hatására már kezdett duzzadni. Ágnes odaszólt Balázsnak, hogy vegye, majd szájába vette András egyre keményedő farkát. Miután három-négyszer jól körbenyalta, kivette szájából, megnézte, de közben kezével nem engedte el, és egyre gyorsuló ütemben előre-hátra húzogatta a bőrt András farkán. András halkan, de mégis jól hallhatóan egyenletesen szuszogott.

Mindenközben Balázs hol közelebb hajolva, hol távolabbról - mint egy profi operatőr - készítette a felvételt a kis kézi-kamerával. Ágnes gyengéd, de határozott mozdulatai rá sem voltak hatástalanok, Balázs farka is lüktetett és gatyáján óriási domborulat keletkezett. Ágnes persze észrevette ezt, de nem reagált rá, inkább a kamerába mosolygott, majd újból szájába vette András farkát, aki erre erőteljesen felnyögött. Ezt Balázs már nem bírta tettek nélkül, a nadrágját elölről kicsit megdörzsölte, pont ahol a domborulat csúcsosodott, majd úja és újra, míg másik kezével továbbra is a kamerát fogta, bár már nem olyan biztos mozdulatokkal készült a felvétel, mint néhány perccel ezelőtt. Ágnes valószínűleg ezt is látta, de ő most András farkával volt elfoglalva, és láthatóan élvezte a kezében és szájában mozgó farok ízét, látványát - mellbimbói annyira megduzzadtak, hogy fehérneműje alól elővillantak, ahogy feje előre-hátra mozgott. Halkan ő is elkezdett nyöszörögni, bár inkább Andrást bátorítandó.

András csak néha nyitotta ki szemét hunyorítva, és felülről nézett rá Ágnes fejére amint kőkeménnyé meredt farkát szopta, de annyira élvezte az érzést, hogy pár percnél nem tudta hosszabb ideig nyitva tartani szemét - becsukta és fejét a plafon felé fordítva nyögött most már folyamatosan. Közben Balázs halk nyögésekbe kezdett, valószínűleg észre sem vette, mi történik vele, hiszen ő nagyon zárkózott szokott lenni. Ágnes már nem hagyta Balázst sem figyelmen kívül - oda-oda pillantott hatalmasra dagadt nadrágjára, izgatóan hatott rá a látvány, amúgy is szerette, ha pasik az ő testére izgulnak. Balázs még egyet - az előzőeknél hosszabbat - nyögött, és egy nedves volt jelent meg boxerének elején, ami egyre növekedett, míg a másodpercekkel ezelőtt még kemény nadrág egyre puhább lett, a dudor más nem is igazán volt látható rajta.

András egyre nagyobbakat nyögött Ágnes örömére, aki egyre erőteljesebben és gyorsabban húzogatta a bőrt a meleg és kemény farkon, és közben szájával szopta azt. Ágnes szerette a sperma ízét, de most, hogy felvétel készült nem akarta lenyelni azt, inkább arra törekedett, hogy látsszon a videón is amikor András farka kilövi forró spermáját, ezért egyre hosszabb időkre vette ki szájából az ütemesen nyögdécselő András farkát szájából, mígnem apró remegést érzett András farkában, amit egy jókora adag sperma adag előtörése követett, ami részben Ágnes arcán a szája felett, az orrától balra landolt, részben pedig a félig csupaszon levő bal mellére, illetve fehérneműjére csöpögött.
Balázs közben már visszanyerte öntudatát, kicsit vörös arccal - nem tudni, hogy az elélvezés vagy a helyzet kínos volta miatt - folytatta az operatőrkötést, és szinte oszkár díjas felvételt készített András spermát lövellő farkáról.

Bár Balázs akkor egy pillanatra azt hitte, hogy kész a felvétel, Ágnes szolt, nehogy kikapcsolja a gépet, hiszen a java csak most kezdődött. Balázst ez azért nem zavarta, mert gondolta már elment, nem lesz még egy kínos jelenet számára.
Ágnes eközben levetkőztette Andrást, hozzásimult és hosszan csókolózott vele. Közben András is neki kezdett a vetkőztetésnek, kipattintotta a body alsó csatját, és próbálta lehúzni a bodyt Ágnes testéről, de ebben Ágnesnek is segítenie kellett. Míg Ágnes, immár egyedül áthúzta bodyját a fején, András a mellét kezdte csókolgatni, majd elindult nyelvével - és természetesen fejével - a hasán lefelé. Ágnes azonban megfogta András fejét és felhúzta magához. Újabb hosszú csók következett, miközben András Ágnes lábai közé tette jobb kezét, és ujjaival Ágnes csiklóját kezdte izgatni, ami Ágnes tetszését is elnyerte, bizonyítja ezt az elhúzódó csók is.

Ágnes ezután ferdén feltérdelt a díványra, és popsiját le-fel kezdte mozgatni, amitől András farka újra keményedni kezdett. András értette a célzást és Ágnes háta mögé lépett, és farkával lassan de határozottan behatolt. Ágnes nagyokat nyögött, úgy látszik finom volt, ahogy András farka a megnedvesedett pináját tágítani kezdte, és a hüvely-falhoz súrlódott. Ettől persze András farka is keményebbre merevedett.
Balázs ügyelt arra, hogy minden fontos mozzanatot elkapjon, és oldalról videózta, ahogy András nővérét keféli. Ágnes néhány perc múlva ezt észre is vette, és szolt Balázsnak, hogy inkább hátulról csináljon felvételeket András lábai közül. A kérésnek Balázs szófogadóan eleget tett, és alig fél méterről nézte, ahogy András farka egyre gyorsuló ütemben ki-be jár Ágnes pinájában. Aztán lassan elhúzta a kamerát, és a kanapé fölé hajolva Ágnes seggét kezdte venni, miközben András bal kezének hüvelykujjával kezdett Ágnes fenekébe hatolni, amitől Ágnes még nagyobbakat nyögött. Néhány perc múlva Ágnes érezte, hogy még nem fog elélvezni, inkább a videózásra figyelt, és bal karját hátranyújtott és simogatta András kézfejét, miközben a hüvelykujját a seggében ki-be mozgatta. Balázst pedig utasította, hogy készítsen felvételeket a kanapéról alulról. Balázs ismét engedelmeskedett, és befeküdt a kefélő pár alá, és kamerájával közeli felvételeket csinált Ágnes feszes, de még ütemesen lóbálódó melleiről, és feszes és kemény mellbimbóiról, és Ágnes kidudorodó csiklójáról, ami alig pár milliméterrel volt arrébb, mint András ki-be mozgó farka.

Ágnes gyéren szőrös pinája, nyöszörgő hangja, és gyönyörű mellei ismét kezdtek Balázsra hatást gyakorolni, és farka megint elkezdett keményedni, bár az előző élvezés emléke még erősen élt, és ez a domborulat méretén is látszott. András közben Ágnes fenekének látványától, és farkának ütemes mozgásától, melyet elsősorban saját mozgása okozott kezdett maga is Ágneshez hasonlóan nyögni, egyre hosszabbakat, hangjából is érezhető volt, hogy már csak néhány mozdulat és el fog menni. Balázs, kicsit zavarban közben kimászott nővére alól, amikor is Ágnes kérte, hogy kicsit jöjjön a kanapé végéhez, ahol ő támaszkodott, persze valószínűleg azért, hogy közelről lássa Balázs nadrágját. Balázs így Ágnes fejéről készített felvételeket, majd kamerájával újból Ágnes mellei felé vette az irányt, végül hallva András hosszú nyögését felegyenesedett és Ágnes seggét kezdte venni. Ebből a szögből még éppen látható volt András farkának töve.

Közben András lassan abbahagyta a mozgást, nagyon szuszogott, és néhány másodperc múlva farka kezdett kicsúszni Ágnes pinájából, részben, mert kezdett elernyedni, részben, mert Ágnes megmozgatta hüvelyének izmait. Balázs lassan elkezdett Ágnes feneke felé hátramenni, és felvette - most már inkább érdeklődésből mintsem opartőri feladatként - nővére megduzzadt nedves pináját. Ágnes közben felegyenesedett, és hozzásimult Andráshoz, András pedig megfordította Ágnest, és együtt leültek a díványra, miközben András elégedetten-, Ágnes szenvedélyesen csókolt vissza.

Balázs közben kicsit arrébb ment, gatyájában a domborulat nem apadt, sőt az utóbbi percek látványától - ahogy elétárult nővére pinája - még inkább felizgult. András tudta, hogy szüksége van néhány percre, és nem akarta, hogy közben Ágnes - aki még nem ment el - kedvét veszítse, ezért jobb kezének két ujját becsúsztatta Ágnes pinájába és elkezdet mozgatni azokat, míg nyelvével a lány mellbimbóit izgatta. Ágnes ezt nyögdécseléssel nyugtázta, és ebből András érezte, hogy most örülni fog Ágnes, ha nyelvével lejjebb vándorol. El is indult és igaza lett, ezúttal nem ütközött ellenállásba, és így néhány másodperccel később már a csaj előtt térdelt és csiklóját nyaldosta, miközben ujjai továbbra is a pinában mozogtak. Ágnes hátradőlt, és még szélesebbre tárta lábait. Balázs egy ideig a szemközti fotelből vette a jelenetet, majd felállt és közelebb ment, hogy jobban lássa - ő is és a kamera is - miként izgatja Ágnes csiklóját András.

Néhány perc múlva aztán Ágnes a lábainak kissé összezárásával jelezte Andrásnak, hogy most hagyja abba, aki felegyenesedett, előredőlt és a kanapé fölé hajolva megcsókolta Ágnest. Ágnes élvezte, ahogy pinájának nedvének íze és illata András szája körül érezhető, és András kezét magához húzva ujjairól is lenyalta a csöpögő nedvet, majd felült, és ekkor pont András újra keményedő farkával találta magát szembe. Miközben folyamatosan öccse nadrágját, illetve azon keresztül farkát nézte, ütemesen szopni kezdte pasija farkát, ami azért koránt sem volt annyira kemény már, mint az előző alkalommal, de nyelvének mozgása jó hatást gyakorolt, és egészen keményre duzzasztotta azt. Így gyorsan hátradőlt, hátrafeküdt a kanapén, és jelezte Andrásnak, hogy hatoljon bele újból. András szorgalmasan engedelmeskedett és duzzadt farkát bedugta Ágnes nagyon nedves pinájába. Balázs először újból András lábai felé vette az irányt, de Ágnes szólt neki, hogy inkább a feje felé jöjjön. Ágnes szuszogott ugyan, de az előbbi ütemes nyögéstől messze állt, amit András is észrevett, és ezért kezébe vette a kezdeményezést - persze azért tudta, hogy ez nem lesz Ágnes ellenére.
Balázs Ágnes feje mellett állt, miközben Ágnes fenekét megemelve segített Andrásnak, hogy az a seggét kefélhesse. András nedves farkát könnyedén dugta Ágnes kissé már tágított segglyukába, és elkezdett le és fel mozogni, Ágnes közben kicsit beljebb ment a kanapén, nehogy András farka kicsússzon, és lábait kezével a testéhez egész közel húzta.

Bal kezével a lábát elengedve Ágnes jelezte Balázsnak, hogy térdeljen a kanapéra a vállánál, amit Balázs megtett, és kicsit nővére fölé hajolva közeli felvételt készített Ágnes pinájáról és András farkáról amint az ismét nővérében mozog, csak ezúttal egy még szűkebb lukban mindkettőnek még nagyobb élvezetet adva. Igen András farka is tovább keményedett és nyögdécselni kezdett, és Ágnes nyögdécselése is visszatért. Az élvezetet erősítve András bal kezének két ujját bedugta Ágnes pinájába, és így a hüvely falát nyomva saját farkát érezte, ami megint mindkettejük nyögésein hallatszott is. Ágnes közben - kicsit úgy téve mintha véletlen lenne, a maga mellé húzott bal lábát kicsit elmozdította, így azzal hozzáért Balázs nadrágjához, pont ahol farka kőkeményen tornyosodott, ezt még kétszer megismételte, és közben Balázs reakcióját figyelte.

Balázs nem vette észre, hogy mi történik, de minden egye érintésnél nyögött egy kicsit, ami felbátorította Ágnest. Bal kezével kicsit megigazította öccse lábát, fejét a két lába közé tette, és jelezte Balázsnak, hogy kicsit hajoljon előre, amitől Balázs kameráján keresztül még közelebbi kép készülhetett és egyben Balázs folyamatosan nagyon jól látta, ahogy András farka előre-hátra, ki-be mozog, és ahogy ujjaival Ágnes pináján keresztül saját farkát súrolja. A kanapé mozgása miatt Balázs nem térdelt biztosan, félve, hogy ráesik nővérére saját bal kezével megtámaszkodott Ágnes bal lábánál, ami tovább bátorította Ágnest is.

Közben András szorgalmasan kefélte Ágnest, és nem is vett tudomást sem Balázsról, sem a kameráról. Ágnes jobb kezével megfogta András kezét, így az kénytelen volt kivenni ujjait a forró pinából - talán azért nehogy András idő előtt menjen el. Ezután bal lábával Ágnes megtámasztotta Balázs vállát, akinek így felszabadult a támaszkodó keze, amit óvatosan Ágnes megfogott, és lefelé húzta pinája felé. Balázs szinte már nem is figyelt tudatosan - vagy már nem volt zavarban - de nem tett ez ellen semmit. Ágnes megmutatta öccsének, hogyan izgassa ujjaival csiklóját, aki néhány közös mozdulat után egyedül folytatta azt, észre sem véve, hogy Ágnes elhúzta kezét, egészen az arca felett levő Balázs nadrágjáig vitte tovább, és a boxerbe alulról benyúlva érintette meg Balázs farkát, és lefelé húzta azt. Balázs nem szólt semmit, el volt foglalva a jobb kezében levő kamerával és a bal kezében "levő" csiklóval, nyögdécselni kezdett amint Ágnes a farka végét dörzsölte ujjaival.

András ebből még mindig semmit nem vett észre és egyre erőteljesebben és gyorsabban tolta be és ki farkát Ágnes mozgó seggébe, Ágnes a csiklóizgatástól már nem tudta megállni, hogy ne mozogjon maga is. Ettől kicsit labilissá vált hármójuk együttese, de az évezettől ezt egyikük sem vette észre. Ágnes hangosan sikoltozni kezdett, de ez még nem az elélvezés, hanem egyszerűen az élvezet sikolya volt. Balázs is mostanra egyértelműen, egyre hosszabbakat nyögött, Ágnes pedig tovább dörzsölte ujjaival öccse farkát, aminek már csak néhány másodper kellett. Balázs egyszer csak megremegett, majdnem ráesett Ágnesre, és elélvezett, forró, nem túl sok spermája nővére hajára csöpögött. Ágnes óvatosan elhúzta kezét öccse farkáról, és saját csiklójához tolta, amit Balázs még mindig szorgalmasan izgatott. Míg öccse körkörösen simogatta csiklóját, Ágnes kicsit összeszorított szeméremajkat, ezzel megnehezítve Balázs dolgát. Ebben a pillanatban András nagyot kiáltott, és egy hirtelen mozdulattal kihúzta farkát Ágnes fenekéből, és kemény farkából néhány csepp sperma lövellt elő Ágnes csiklójához, aki ettől szintén óriásit sikított és elélvezett, miközben lábával egy nagyot rúgott a levegőben, amitől Balázs végképp elvesztette egyensúlyát, és ráfeküdt Ágnesre, majd felhúzta magát bal kezével, jobb kezében még mindig a kamerával. Leszállt a kanapéról, miközben András előrehajolt, maga is ráfeküdt a csajra és nyelvével körbenyalta annak száját majd hosszan csókolóztak.

Balázs már épp készült lerakni a kamerát, amikor Ágnes Andrásnak súgott valamit, és felkelt az ágyról, intve öccsének, hogy még nincs vége. András végigfeküdt a kanapén és Ágnes ráült az arcára, majd előrehajolt és megpuszilgatta András ernyedt farkát, aki közben elkezdte nyalni, és egyik kezével fenekét másikkal pináját ujjazni. Néhány másodperc múlva Ágnes nyögni kezdett felegyenesedett, és jelezte Balázsnak, hogy szemből vegye őt. Ágnes ezután néha lenyúlva piájához mellbimbóit izgatta nedves ujjaival, és láthatóan élvezte, ahogy András nyalja és ujjazza őt.

Ezúttal már nem telt el hosszú idő és óriásikat kezdett nyögni, sikítani, majd visszatartotta hangját, és elkiáltotta magát: el fogok menni, és óriásit sikított. András még majd fél percig nyalta a pinát, miközben ujjait lassan kihúzta. Ágnes még nyögdécselt kicsit, majd újból előrehajolt és megcsókolta András farkát, majd leszállt Andrásról, aki felkelt és egymás mellé ülve csókolóztak még néhány percet. Ágnes széttárt lábakkal ült a kanapén. Közben Balázs kihasználta a lehetőséget, és a kanapé elé térdelve, megcsodálta és levideózta Ágnes vörös és még mindig duzzadt, nedvességtől csillogó szeméremajkait, végül pedig leállította a kamerát, és a szemközti fotelbe leült, egyikük sem szólt egy szót sem.

Nem sokkal később Ágnes és András elmentek a szülők hálószobájába, Balázs pedig a saját alagsori szobájába. Másnap miután András már elment Ágnes megkérdezte öccsét, hogy tettszett-e neki, és mit érzett, aki nagyon zavarba jött - talán titkon abban reménykedett, hogy nem fog emlékezni a történtekre Ágnes. Végül aztán megbeszélték, és Ágnes adott még néhány tanácsot öccsének. Balázs - aki volt már nővel korábban - most értette csak meg igazán mi is az igazán elélvezni, hogy nővérét látta sikoltani és vonaglani, és most tapasztalta először, hogy egy nő - részben - az ő ujjainak hatására élvezett el.

Ágnes javaslatára délután kettesben megnézték a videót, egyikük sem szólt. Egész jól sikerült, bár néhányszor - valamiért, amit mindketten tudtak- beleremegett a kép. Ágnes persze önmagát hozta: hosszú póló volt rajta és első élvezésének láttán simán betette kezét lábai közé, és izgatni kezdte magát, néha Balázsra pillantott, majd behunyta szemét és sokkal csöndesebben elélvezett. Balázs ugyan nem csatlakozott a farka azért most is felállt, ezért pillantgatott Ágnes maszturbálása közben öccsére, de az előző napi élmény után ezt már nem érezte kínosnak.
Ezután még lazább lett a viszony a két testvér között, Balázs jobban értette és jobban figyelt, amikor Ágnes a pasijairól mesélt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
crazysheep ·
yo szar :flushed:

gyuri0926 ·
Nagyon izgalmas és jó

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: