Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balatoni nyaralás 1. nap

Anett és Csilla jó barátnők voltak. Általános iskolából ismerték egymást, és ott kötöttek szoros barátságot. Ugyanabba a középsuliba is jelentkeztek, és ugyanabba az osztályba kerültek. Anett szőke hajú volt, Csilla barna. Kinézetre is nagyon hasonlítottak, és mindketten fejlettebbek voltak a koruk átlagánál. Ugyanolyan magasak voltak, karcsúak, gömbölyű mellekkel és kerek, feszes fenékkel. Anettnek az arca egy hangyányit szebb volt, de a mellei -barátnőjétől eltérően- kicsit kisebbek voltak, de (mint azt már mondtam) ő is nagyon jól nézett ki.

Osztályukba rajtuk kívül még két lány járt, egyikük Anita, a másikuk Rita. Anita szőkésbarna hajú, kicsit kövérkés, de még formás lány volt, az arca nem volt olyan szép, mint a többieké, de még beleesett a jó csajok kategóriájába. Rita ellenben vékony volt és sportos, rikító vörös hajával és magabiztos megjelenésével a suliból bármelyik srácot el tudta szédíteni. A suliból felsőbb osztályba járó, szétesős csajok vele nem nagyon mertek szórakozni, mert a dumájával nem csakhogy elijesztette, hanem még a srácok előtt meg is alázta őket rendesen. Anett és Csilla kezdetben féltékenyen néztek rá, utálták őt, mert eléggé fenn hordta az orrát néha, de egyszer megvédte a két lányt szórakozó ribiktől, így vele is, meg Anitával is összebarátkoztak.
17 évesen már csak Anita volt szűz, Rita 14 évesen, Anett 15 és fél évesen, Csilla pedig 16 évesen vesztette el.

Az osztály kirándulást tervezett a Balatonra. Az osztályfőnök, meg egy másik tanár társaságában utaztak. A vonatút eseménytelenül telt, a lányok csevegtek erről-arról, a vonaton velük utazó pasikat nézték, röhögcséltek, stb. Kb. este 7-re értek Balatonfüredre. A terv szerint három napot töltenek el itt. A szállásuk fenn a hegyen volt, egy szép családi ház, amit az egyik srác (valami Tamás) szülei tartottak fenn. A kégli jó tágas volt, a 20 fős osztály bőven elfért benne. Szobánként 4 ágy volt, TV-vel, emeletenként két fürdőszobával. A négy lány befészkelte magát az egyik emeleti szobába (az osztály többi része a földszinti szobákat célozta meg), majd kipakoltak, és lementek vacsorázni.

A vacsi után Anett és Csilla elmentek zuhanyozni. A fürdő szép vot, jó tágas, de a zuhanyzó fülke kicsit szűk volt. Kicsit fáradtak voltak, így minél hamarabb végezni akartak a zuhanyzással, ezért elhatározták, hogy egyszerre zuhanyoznak. Ez nem először fordult elő, bár már nagyon rég nem tették. A sok lecke, a barátok miatt nem nagyon mentek fel egymás lakására. Mielőtt azonban neki álltak volna vetkőzni, Rita beszólt az ajtó mögül:
- Csilla, anyád keres! Azt mondta, sürgős!
- Máris megyek, - sóhajtott a lány, és kiviharzott az ajtón.
- Nem baj, ha veled zuhanyozom? - kérdezte Rita Anettől.
- Nem, nem baj - hangzott a felelet.

Anett még sose látta Ritát meztelenül, és el is csodálkozott, hogy a lány mennyire jól néz ki. A lány mellei majd kibökték a melltartót. Anettet ámulatba ejtette a lány szépsége, formás, vékony lába, feszes feneke, hasfala, gömbölyű mellei... Anett megborzongott. Amióta elvesztette a szüzességét, nem volt szexuális élménye, és hirtelen egy olyan érzés kerítette hatalmába, amelyet eddig nem érzett. Ehessegette a gondolatot, amely eszébe jutott, és higgadtságot erőltetve magára, levetkőzött, és beállt a zuhany alá. Rita követte.
- Bekennéd a hátamat tusfürdővel? - kérdezte kisvártatva Rita - Utánna én is bekenem a tiédet, ha akarod.
- Jó. - válaszolta Anett, de a habozás érezhető volt.

Ahogy hozzáért Rita bőréhez, remegés futott át rajta. A soha nem tapasztalt érzés a hatalmába kerítette, nem tudott ellene védekezni. A kenegetés átment masszírozásba, majd simogatásba. A lány ezt észrevette, de csak egy mosollyal nyugtázta.
- Kösz, - mondta Rita - akkor most én kenem be neked.
És elkezdte bekenni Anett hátát. Próbára akarta tenni. A kenegetést gyengéd simogatásba vitte át, majd érezte, hogy a lány megremeg.
- Ez nagyon jó, ne hagyd abba! - mondta Anett, nem is gondolva végig, mit mond. Rita a hátáról a hóna alatt átnyúlva a mellét kezdte masszírozni. Anett sóhajtott egy nagyot. Rita egyszercsak egy forró csókot nyomott a lány vállára, majd a nyakára, abba nem hagyva melleinek masszírozását. Anett egy mélyet sóhajtott. Nem bírt magával. Megfordult, és akkor a két lány összefonódott egy szenvedélyes csókba. Átölelték egymást, és úgy smároltak a zuhany alatt.
Ám hirtelen az egésznek véget vetett valami... a hideg víz. Egy emelettel lejjebb a fiúk egymást követték a fürdőben, és végül elromlott a bojler. A két lány kis játékának annyi volt, mindketten sikítottak egyet, és Rita elzárta a csapot. A hideg víz észhez térítette Anettet. Kínos pillanatok következtek...
- Én... sajnálom, én nem akartam, én... - akart magyarázkodni Anett, de mielőtt Rita válaszolhatott volna, a lány törülközőjét magára csavarva kirohant a fürdőből. Rita utánakiáltott (-Anett, várj!), de a lány elviharzott.
- Jól van anyu. Kösz, hogy hívtál. Persze. Majd hívlak, szia.

A lányok hálószobája melletti szoba üres volt, sötét, és csendes. Csilla lenyomta a mobilt. Anyja hívta, hogy mikor hazaér, nem lesznek otthon. Elutaznak Ausztriába egy egész hónapra. Már épp felálllt és utána kiment volna, de hirtelen kivágódott az ajtó, és egy törülközőbe csavart lány jött be rajta - Anett. Látszólag nagyon zavart volt, a sírás kerülgette. Csilla nem tudta hová tenni a dolgot. Már épp megszólította volna, de az ajtó másodszor is kinyílt, és egy másik lány jött be rajta. A vörös haj egyből elárulta - Rita. Odament Anetthez, és leült mellé.
- Nekem még sohasem volt, én... bocs - suttogta Anett.
- Nincs miért bocsánatot kérned. Még nem voltál lánnyal?
- Nem. Soha - hangzott a felelet - Én nem értem... Te... olyan szép lány vagy, és... én nem tudom, mi ütött belém...

Csilla szeme kigúvadt. Mi a fenéről beszélnek ezek?
- Nyugodj, meg. Hallod, Netti, nyugi - csitította Rita - Nincs semmi baj. Én ugyanezt éreztem. Nem kell ezen mit szégyellni, hisz...
-De én nem vagyok leszbi! - vágott a szavába Anett.
-Én sem vagyok. Nézd, nekem kéne bocsánatot kérnem. Nem tudtam, hogy ez nálad baj.
- Ok. Én meg rosszul reagáltam.
Csilla már kezdte felfogni, de megérteni nem. Hogyan...?
- Akkor én megyek - mondta Rita - szólok Anitának, hogy mehet zuhizni.
- Várj, ne menj el! - bukott ki Anettből - nem tudom, miért, de... nem akarom, hogy elmenj.

Rita elmosolyodott. Visszaült Anett mellé, és megfogta a kezét. - Lazíts - mondta, és közel hajolt a lányhoz. Anett érezte a lány leheletét. Ez nem helyes... e-ez nem jó... ez... Rita ajka elérte Anettét, és a lány mindent elfelejtett. Mennyei érzés volt. Átölelték, és csókolták egymást...
Csillának leesett az álla a meglepetéstől. Ilyenre álmában se gondolt volna. Legszívesebben felugrott volna, és elszaladt volna, de teljesen lemerevedett.

Rita eközben odanyúlt Anett törülközőjéhez, és levette a lányról. A Hold fénye bevilágított a szobába, és a lány teste csak úgy csillogott a fényében. Rita megdöntötte az ágyra, és ráfeküdt, de a csókolózást nem hagyták abba. Csilla érezte, hogy mellei megkeményednek, a bugyija pedig nedvesedik... Rita Anett nyakát kezdte el csókolgatni, és fokozatosan haladt lefelé. A már feszes és kemény mellekhez ért, és bekapta őket, egyiket a másik után. Ízlelgette, szopogatta őket. Anett egyre hangosabban sóhajtozott. Rita lejjebb haladt. A köldökéhez érve körbenyalta azt, majd haladt tovább. Elérte a lány csiklóját, és akkor Anetten egy remegés futott végig. Rita egy picit várt, majd nyelvének teljes felületével belenyalt a lány lucskos puncijába.
- Ahhh - szakadt fel a sóhajtás Anettből. Rita mohón nyalta a lány lyukát, aki rángatózott és sóhajtozott. Pár perc múlva Rita abbahagyta a nyalakodást, megnyálazta két ujját, majd becsúsztatta Anett puncijába. Újabb sóhajtássorozat tört fel a lányból.
- Ez nagyon jó, ne hagyd abba!! - kiáltotta Anett és pár másodperc múlva eljutott a csúcsra.

Csilla tiszta lucsok volt alul, és csak most vette észre. Kezdte felfogni, miért történt meg ez az egész.
Rita felcsúszott a félig eszméletlen Anetthez, és átölelte.
- Jól vagy? - kérdezte.
- Igen!! Ez nagyon jó volt! Szeretlek - bukott ki végül a lányból, és egy hosszú csók csattant el. - kivagyok! Ekkora orgazmusom még sose volt - mondta bágyadtan. Rita elmosolyodott, és felálltak.
- Késő van. - mondta Rita - ideje lefeküdni.
Törülközőjüket magukra csavarva elhagyták a szobát, majd pár perc múlva Csilla is kilépett a szobából, egy adag nedvet hagyva a parkettán.

(Folyt köv.)
Hozzászólások
További hozzászólások »
yeti17 ·
Újat!!!

Filander ·
Ami azt illeti egész jó!

Bár csatlakozom az előttem szólóhoz. A szex részt kicsit bővebben ki lehetett volna felyteni. A csajok érzéseivel, az apróbb mozdulatokkal lehetett volna megfűszerezni.

És még valami. Használhatnál névmásokat is. Nem csak mindig a neveket kéne írni hanem pl.: a lány, (de mivel itt mindegyik lány) a barna lány, a szőke lány, a másik lány, vagy mivel ebben már túlsok a lány csajt is lehet helyette használlni. Vagy akármi mást.

De ne érts férre! Ezt építő jellegű kritikának szántam.
Várom a folytatást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: