Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balatoni igazoltatás

Ez 2 éve történt a Balatonnál. Barátnőm az egyik kis településen volt táborban én pedig tőle 30 km-re egy ismerősömnél a nyaralójában. Minden nap jártam át barátnőmhöz kocsival. Akkoriban egy 20 éves BMW-m volt. Minden nap kb. du. 1-re mentem át hozzá és amíg kimenője volt (általában éjfél) addig ott voltam. Egyik este kitaláltuk, hogy átmegyünk ismerősömhöz a nyaralóba. Úgy sincs otthon, így legalább kettesben lehetünk. Sajna előtte több mint 2 hétig nem volt alkalmunk együtt lenni. Igencsak ki voltunk éhezve már.

Egyébként egy eléggé sexéhes pár vagyunk, naponta 4-5 együttlét éppen, hogy kielégít. De egyszer mondta barátnőm, hogy neki az is kevés lenne, ha mindig feszítené farkam a punciját (amit egyébként én szoktam leborotválni), de ne kanyarodjunk el a story-tól. Szóval elindultunk a nyaralóba. Már út közben nagyon beindultunk, felizgultunk mindketten. Menet közben arról beszélgettünk, mit fogunk csinálni egymással. Főleg barátnőm élvezte nagyon a helyzetet, mert imád a végsőkig felizgatni, úgy, hogy már majd' meg őrülök, hogy elélvezhessek. Amikor odaértünk, szinte rohantunk be a házba. Rögtön ajtózárás és megindultunk a hálószoba felé. Már útközben letéptünk egymásról mindent. Barátnőmön nagyon rövid, fehér, átlátszó miniszoknya, fekete tanga, fekete melltartó és fehér top VOLT.

Ledöntöttem az ágyra, melléfeküdtem és elkezdtünk csókolózni, simogattuk egymást. Hirtelen hanyatt fektetett és elkezdte csókolgatni a fülemet, nyakamat. Tudta, hogy erre nagyon beindulok! Majd haladt egyre lejjebb. Csókolgatta a mellbimbóimat, a köldökömet, de ekkor már keze a farkammal és a heréimmel játszadozott. Isteni volt, ahogy a kezével csinálta, de még jobb, amikor a szájával... amit hamar újra át is élhettem. Csókolgatta, nyalogatta farkamat, majd hirtelen teljesen letolta a torkáig és elkezdett szopni. Nagyon ügyesen csinálta, és volt egy jó trükkje, amitől mindig rögtön elmentem: amikor érezte, hogy nemsokára elmegyek, valahogy nagyon mélyre lenyelte farkamat (ami egyébként 20 centi) és nyelt egyet. Olyan érzés ez, mintha le akarná nyelni. Na ekkor mindig végem...hatalmasat élveztem a szájába. Ő pedig mindent lenyelt. Amikor magamhoz tértem kicsit, hanyatt fektettem és én kezdtem el simogatni, csókolgatni...egyre lejjebb. Nagyon szeretem nyalni barátnőmet.

Imádom az illatát, izét... elkezdtem nyalni, közben ujjaztam 1, 2, majd 3 ujjammal. Ekkorra már elkezdett megint állni a farkam. Már közel járt a csúcshoz, de ekkor leállított és megkért, hogy feküdjek hanyatt. Tudtam, mi következik. :) Nekem háttal rám ült, kezével hüvelyéhez irányította farkamat és elengedte magát. Hirtelen teljesen benne voltam. Fantasztikus érzés ez mindig. Az ággyal szemben volt a szekrényen egy nagy tükör és abban nézte magát, miközben farkam ki-be csúszkált benne. Nem kellett neki sok, és egy hatalmasat élvezett. De én még nem mentem el. Pózt váltottunk. Megkértem, hogy térdeljen fel, de a fejét tegye a párnára és hátulról vettem "ostrom" alá azt a gyönyörű puncit. Imádom nézni, ahogy magába fogadja farkamat. Őrült tempóban kezdtünk el mozogni és egyszerre mentünk el, ami ritka nálunk. Hatalmasat élveztünk mindketten.

Sajna közeledett 11 óra és el kellett indulnunk vissza. Alig mentünk 10-15 perce, amikor éreztem, hogy keze a nadrágon keresztül farkamat simogatja. Azt mondta, hogy le akar szopni, miközben vezetek. Én pedig nem voltam ellene. :) Kigombolta nadrágomat és ráhajolt akkor már igencsak ágaskodó farkamra. Én pedig kezemmel izgattam őt. Simogattam a fenekét, felhúztam szoknyáját, félrehajtottam tangáját és elkezdtem ujjazni. Nagyon bevadult a kis tigris. Olyan iramban kezdett el "bólogatni" farkamon, hogy rögtön el is mentem. Egyébként igencsak nehéz volt az útra is koncentrálni, de nem állhattunk meg, mert akkor elkésett volna, és akkor esetleg másnap nem engedik ki olyan sokáig. De kanyarodjunk vissza. Tehát elmentem és nem sokkal később ujjaimtól ő is elment. De persze nem öltöztetett vissza, azt mondta, hogy ki tudja, mi jut eszébe pár perc múlva, és így legalább nem kell újra vetkőztetnie. :) Ez tetszett! Főleg az, hogy egyfolytában simogatott, minek következménye volt, hogy lassan újra elkezdett állni a dákóm.

Ami viszont ekkor történt, az még rémálmomban sem fordult elő soha. Megláttam a köröző lámpa fényét az úton. Na bassza meg, rohadt rendőr! A reakcióm csak ennyi volt. Akkor még nem is kapcsoltam, hogy farkam kigombolt nadrágomból az ég felé "nézelődik". De mire a kocsit megállítottam, már eszembe jutott, hogy baj van. A rendőr azzal kezdte, hogy szálljak ki és mutassam a papírokat. Hát kiszálltam, és elkezdtem öltözködni. A zsaru meg a lámpájával világított, és nézte, mi a fenét csinálok. Szerencsére farkam ekkora már lenyugodott. A rendőrből és társából kitört a röhögés, bevilágítottak a kocsiba, szegény barátnőm teljesen zavarban volt, mert neki meg a szoknyája volt még mindig feltűrve.

De ami előny volt, hogy továbbengedtek minket, nem nézték meg se a papírokat, se a kocsit, ami nagy szerencse volt, mert se a forgalmi, se az autó nem volt rendben. És biztosításom, zöldkártyám sem volt. Szóval egy jó pár 10ezres bírságot úsztam meg barátnőmnek, a féktelenségnek és farkamnak köszönhetően. De állítólag nem minden rendőr ilyen elnéző, úgyhogy csak óvatosan!
Hasonló történetek
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15368
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: