Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bajtársak Bevetésen - A szovjet medve szorításában I.Fejezet

I.Fejezet - Az előzmény

Valahol a Szovjetunió országútján, Moszkva felé.
12-es számú csapatszállító:
Egy szimpatikus, mosolygós arcú fiatalúr kitűnik a többi, szorongó, idegeskatona közül. A férfiú arcán még látszódik az a bizonyos ártatlan, gyermeki arc, mely még sok más, "frissen" besorozott, ifjú katonán is
észrevehető volt. De vajon miért mosolygott? Miért nem vetette szét az ideg?
Az első csatákon még roppant ideges, felzaklatott az ember.
-Uram? -szólalt meg egy katona.
-Igen? -válaszolt a mosolygós képű.
-Maga miért ilyen jó kedvű?
-Most üljek itt, és szorongjak, hogy majd a hadviselés közben, az idegesség miatt, ne tudjak lelőni senkit? -szólalt meg a katona, miközben kacagott egyet- Katona vagy, nem nyuszi. Előbb, vagy utóbb, de meg fog halni mindenki. Nekem a hazám becsülete fontosabb, mint az életem.
-Szép meglátás, katona, szép meglátás. -válaszolt egy tiszti ruhába öltözött
katona.
-Ilyen az én életfelfogásom. Amúgy Henrynek hívnak. Magukat hogy hívják?
-Én Hartmann hadnagy vagyok.
-Hans a becsületes nevem. -válaszolt a beszélgetést kezdeményező katona.
-Wolfe.
-Gondoljanak csak bele, Uraim. Berontunk, elfoglaljuk Moszkvát, majd véget vetünk ennek az egész szarságnak. Sima ügy. Lehet, hogy most idegesek maguk, de miután fent áll dicső képünk a dicsőség-falon, majd akkor rájövünk, hogy nem kellett volna izgulni. -szólalt meg Henry.

Egyre gyorsabban és gyorsabban hajtanak Moszkva felé, amit az egyre erősödő hideg idő miatt, a katonák is éreznek. Hirtelen egy robbanást hallanak.
-Mi volt ez? -kérdezte Hartmann
-Várjunk, kinézek! -szólalt meg Henry, majd felállt a csapatszállítóban, és
kinézett a hátsó ablakon.
-Mit lát?
-A 13-as csapatszállítónak lőttek.
-Mit mondott? Hogy lőttek? Lefulladt? -szólalt meg Hans.
-Úgy, hogy felrobbant. Ööhm... És látok egy-két szovjet tankot is. -válaszol Henry.
-SOFŐR! Taposson a gázra, vagy ezek alánkpörkölnek! -ordított fel Hartmann.
-Igen is, hadnagy úr! -válaszolt a sofőr, majd rátaposott a gázpedálra, így
egyre távolabb kerültek a többi csapatszállítótól.
-Viszlát ruszki gyökerek! -mondta Henry, miközben bámult kifele a hátsó ablakon.
Egyre gyorsabban mennek, már lassan Moszkvába érnek, mikor két szovjet dzsip közeledik a hátsójukhoz, amik tetején egy-egy szovjet géppuskás katona van.
-Szovjetek mögöttünk!
-Intézkedek. -szólt Henry, majd kinyitotta a hátsó ajtót, kilép a csapatszállító szélére, miközben egy kézzel kapaszkodik, a másik kezében egy FG42-es rohampuskával vadul tüzet nyit az őket követő osztagokra.
-Mit csinál, katona?
-Ezt kapjátok be, ruszkik! -ordítja Henry, miközben vadul tüzel, de egyszer csak kifogy a lőszer, így előkap egy gránátot, és bedobja az egyik dzsip ablakán, ami felrobban a sofőr mellett, így szörnyet hal az összes katona a járműben. Egyszer csak valaki három lövést ad le. Henry hátrafordult, majd visszanézett a szovjet járműre, de abban mind a három katona szörnyethalt. Hartmann nyugodtan, hidegvérrel fújja el a Luger csövéből kijövő füstöt, miközben Wolfe és Hans már visszarántották a kocsiba Henryt.
-Wooohooo! Csináljuk még egyszer!
-Szép munkát végzett, katona. Már csak azt kéne kiküszöbölnie, hogy el is találja az ellent. -szólalt meg Hartmann
-Tudom. De az a gránát az pont jókor jött.
-Hát, úgy látszik hogy nemsokára beérünk Moszkvába. -szólalt meg a sofőr.
-Készüljetek az igazi harcra.
A sofőr hátrafordul a kocsiban.
-Szép munkát végzett az előbb, katona.
-AZ UTAT FIGYELD? IDIÓTA! -ordít fel Hartmann
-Szovjet előttünk! -ordít fel Henry, de már késő, belerohannak a szovjet dzsipbe, így oldalrabukik a kocsi. Henry arra ébred, hogy Wolfe Hanst húzza a barikád mögé, miközben egy pisztollyal tüzel a szovjetekre, míg Hartmann a sofőrt próbálja meg kiszabadítani. Henry még ébredezik, majd körülnéz, és látja, hogy mi a helyzet.
-Katona! Segítsen nekem! -hallott egy ideges kiáltást Hartmann hadnagy szájából.
-Itt is elkéne egy kis segítség! -szólalt meg Wolfe.
Henry egy fordulópont közepén volt. Mentse meg a sofőrt, vagy segítsen Wolfenak?
-Katona! Itt nincs idő a töprengésre! Siessen! -ordított fel Hartmann.
A válaszát jól megfontolta a parádés tizedes, odalép a hadnagy mellé, majd
megpróbálja felemelni a sofőrre nehezedő vasdarabot, így a hadnagy kihúzta szorult helyzetéből. Ekkor egy gránát becsapódását hallják maguk mellett.
-GRÁNÁT! HASRA! -ordított fel Hartmann
Henry felemelte a gránátot, majd az utolsó pillanatban eldobta, így nem érezték a bőrükon a robbanást.
-Ohohohó! -mosolyodott el Henry, miközben megpillantott egy Walther P38 párost- Ez nagyot fog szólni!
-Mire készül, Katona?
Henry kiugrott a roncs járműből, egyenesen a szovjetek elé vetődött, közben
végig tüzelt rájuk:
-Ezt kapjátok be, szovjet kutyák! -egy lelkesítő kurjantással a többieket is
harcba hívta, miközben bevetődik amögé a fedezék mögé, ami mögött Wolfe
és Hans lapulnak. Mindannyian tüzelnek a lassan feladni kényszerülő szovjet osztagokra. A moszkvai katonák kis töredéke elhullani látszik, de hirtelen egy nagy szovjet ellentámadást kezdeményeznek, ugyanis megérkezett az erősítés. Rengetegen voltak, és a németek, mint a 12-es harckocsi emberei, 2 ájult emberrel, olyan helyzetben voltak, mintha egy apró hangya állt volna ki a hatalmas medve ellen, és a hangyának 2 lába hiányzik. Henry egyből felveszi a harcot a szovjet erőkkel, miközben a barikád mögött Wolfe felfeszíti a csatornafedelet, majd leengedi óvatosan Hanst.
-Wolfe őrmester, lemegyek a roncs mögötti csatornákba, majd valahogy megkeressük egymást! -szólalt meg Hartmann.
-Rendben, uram. -szólt Wolfe, majd ő is lemászott, miközben Henry végig lőtte az ellenséges fegyvereseket.
-HALLJÁTOK, RUSZKIK? Mindannyian a halál fiai vagytok!!
-Mit csinál, katona?! Megöleti magát, és talán még minket is!
Henry nem hallgatott a hadnagyra, tovább lőtt a szovjet túlerőre, míg egyszer csak kifogyott a fegyvere, ezért tovább tüzelt egy földön lévő rohampuskával, majd átvetődik egy másik barikád mögé.
-KATONA! Gyorsan rohanjon oda a csatornához! -ordította Hartmann, miközben átdobott Henryhez egy sörétes puskát.
Henry majdnem eléri a csatornát, de hirtelen bevágott elé egy szovjet dzsip,
majd egy tetejéről leugró szovjet katona leugrott elé.
-Не так быстро! (Ne olyan gyorsan!)
A katona a pisztolyához nyúlt, de Henry lelőtte a sörétessel, majd elkezdett
szaladni az ellenkező irányba, de ezt a többi katona már nem látja, mert
eltakarja az odaérkezett dzsip.
A harckocsi tagjai most tényleg nagy bajban vannak. Az 5 fős személyzet
most három fele van szakadva, és azt sem tudják, hogy hol vannak a többiek.
Hogyan tovább?
Előző részek
2561
A "Bajtársak Bevetésen" egy általam írt regénycsokor, melyben katonatársak különböző megpróbáltatásait írom le. Többnyire valóságalapja van a történeteknek, de előfordulhat, hogy egy fiction lesz, vagy esetleg átírom az eredeti történelmet.

Az "A szovjet medve ölelése" a Bajtársak Bevetésen regénycsokor első regénye
Hasonló történetek
7761
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: