Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bajcos-Az ukrajnai kirándulásról

A történetben szereplő személyek mind léteznek és utálom őket.

Április 19. 2000.
Először úgy lett volna, hogy a családdal megyünk, de sajnos apát elvitték Sümegre. Móni sem tudott volna eljönni, mert ő folyton dolgozik. Andi, pedig szül. Így úgy tűnt, egyedül megyek el az ukrán fővárosba.

Április 20. 2000.
Lajossal szakítottam, mert megcsalt a legjobb barátnőmmel, Simon Évával. De nem voltam sokáig egyedül, mert a balatonfüredi átrium nevű klubban megismerkedtem Patus Ádámmal. Azonnal beleszerettem. Megkértem hogy jöjjön el velem, de ő azt mondta, hogy április 22.-től 27.-ig turnézni mennek Csillag Dáviddal és Imixel.
Bele kellett törődnöm.

Április 21. 2000 Vasútállomás
A 7óra 15-ös Pesti expressz vonattal vágtam neki az útnak.
A nyugati pályaudvarig vonattal onnan a Feri-hegyig taxival utaztam, majd felszálltam a Budapest-Bukarest járatra.
A repülőn egy focista mellé ültem, akit valamilyen Ronaldónak hívtak. Ő a román bajnokságban szereplő VII. Old Bukarest csapatában, focizik.
A román reptéren 1 óra várakozás után felszálltam a Bukarest-Kijev utasszállítóra.

Amikor megérkeztem Kijevbe a repülőtér mellett benéztem a Top Sportba, mert vennem kellett egy sportcipőt. Jöttem ki a boltból egy gagyidas expredator sportcipővel és megláttam David Beckhamet.
Oda akartam menni hozzá, mert nem voltak vele a testőrei. De amint egyet léptem 3 férfi rátámadt. Összeverték és megkéselték.
Mivel nem volt pénz az A30-as telefonomon ezért egy közeli szállodába rohantam, ahol kihivattam a zsernyákokat.
Hasonló történetek
3902
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4116
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
neduddgi ·
ez meg mi a tokom???? :angry:

nevem:senki ·
Hát. Has.
Tök olcsó mostanában a karalábé a vásárcsarnokban.
Gondoltam megemlítem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: