Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

...aztán

…aztán csak ültek a sötét szobában, mintha valami halott rocksztárért virrasztanának, a fejükbe húzott kapucnik átáztak az esőtől, tompa ujjaik végére cigaretta ragadt, a seggük alatt hétemeletnyi mélység nyikorgott, és alig húsz évesen az elcseszett jövőjükről elmélkedtek. Ezt elbasztuk, srácok, ezt kurvára elbasztuk, köhögte fel az egyikük, a többiek meg szorgalmasan bólogattak. Pedig alig huszonnégy órával korábban még egymást próbálták túllicitálni, hogy mit vesznek majd a pénzből, én egy kurva nagy mozit, mondta valamelyik zizzencs srác, ahol éjjel nappal a kibaszott Serpicót nézem, és ilyen ˝nem kellek sehová, pedig ügyvédnek tanultam˝ faszi pattogtatja a kukoricát meg csapolja a sört. Én meg lelépek innen, egészen a kurva Copacabanáig meg sem állok, bazd meg, és megfektetem az összes aranybarna brazil csajt, aki kevesebbet nyom ötven kilónál. A tündérfonatos szőke lány meg odasétált az ablakhoz, bámulta azokat az istenverte csillagokat az égen, és egy fehérkerítéses házról álmodozott, amit kutyák szaladnak körbe, és gyerekek nevetnek tele, ő csak ennyit akart, de nem merte elmondani a srácoknak, így aztán mindenféle ékszerekről, cipőkről és ruhákról kezdett el beszélni. Most meg hallják, ahogy a szirénázó rendőrautók frontálisan ütköznek az álmaikkal, szinte megemelkedik alattuk a padló, ahogy emeletről emeletre feljebb kapaszkodnak a zsaruk. Gyertek elő, kibaszott gyilkosok! Gyertek elő, feltartott kézzel! Ők meg próbálják lenyelni a könnyeiket, ki kezdi?, kérdezi az egyik srác. Majd én, mondja a tündérfonatos lány, és a fejéhez emeli a pisztolyt, egészen közel, érzi a bőrén az acél hidegét, aztán…
Hasonló történetek
5355
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3871
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mooney16 ·
Jó. Nem tudom mi fogott meg benne, de tetszik. :)

Isabella ·
Tetszett... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: