Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Azt kapod, amit adsz...

Egy régi ismerősöm egyszer ebédre invitált, s nála találtam sok érdekes mondást a falon. Nagyon tetszettek, de főleg az "Azt kapod, amit adsz...".
Ez nagyon elgondolkodtatott. Különösen az utolsó kapcsolatomnál, amikor én mindenemet odaadtam volna, de nem ugyanazt kaptam.
Vajon igaz-e a mondás, vagy esetleg nem jól értelmezem. Vajon másnak adtam ilyen keveset, vagy majd mástól fogok ilyen sok szépet kapni? Ezek a gondolatok merültek fel bennem, s vártam.

Egyszer azonban úgy éreztem, hogy felesleges és feladtam mindent. Más foglalatosságokkal kezdtem elfoglalni magam, s már nem vártam tovább az illetőre. Feladtam. Kikapcsoltam magam a világból. Nekem már csak a lányom létezett a régi életemből. Tudtam, hogy rá mindig számíthatok. A volt férjemet, a fiamat már elvesztettem. Édesanyámtól is sok gorombaságot kaptam, direkt és indirekt módon. Már nem vártam senkire és semmire.
Teljes depresszió, mondanák sokan, de ez nem így van. Egyszerűen csak elmúlt valami, ami nagyon fáj.

A fájdalom miatt döntöttem úgy, hogy új alapokra helyezem az életem. Próbálom nem komolyan venni az illetőt. Ha majd egyszer-kétszer ő fog várni valamire, amit nem kap meg, biztos el fog gondolkodni azon, amit tett. Majd azt kapja, amit adott... Nem biztos, hogy nagyon meg fogja ez hatni, de remélem, elgondolkodtatja.
Mi romantikus lelkek apró figyelmességekre, kedvességre vágyunk. Ez nem pénz kérdése, ez lélek kérdése.
S ha valakinek durva a lelke mije szép? Lehet ő szép ilyen lélekkel? Bizonyára igen, ideig-óráig. De hosszú távon nem. Ideig-óráig lehet, hogy jól fogja magát érezni valakivel. De igazi személyiségéből nem fog tudni kivetkőzni. Majd azt kapja, amit adott...
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: