Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az vagyok, amivé válok: Az Ember

A nevem Trádész Luánná. Az én életemet fogjátok megismerni e novellában, akinek úgy tetszik regényben. 5 éves koromban anyám eldobott magától, hogy a saját útját járhassa. Ez a döntése befolyással volt, egész további életemre. A nagyszüleimhez kerültem, akik a maguk módján próbáltak segíteni, hogy minél előbb túltegyem magam a történteken. Azóta már látom a szeretetük számomra nem volt más, mint falra vetett borsó. Már 5 évesen túlzott aktivitásom miatt, különböző problémás helyzetekbe keveredtem. Így nagyapám kitalálta, hogy valamilyen küzdő sportot kéne tanuljak, amely levezetné a fölös energiáimat, és fegyelemre tanítana.

Egy jó ideig valóban hatásosnak bizonyult a módszer, ám nem elég ideig. 9 éves koromban kirúgtak a karate edzésről, mivel súlyosan megvertem egy velem egykorú lányt az öltözőben. A nagyanyám ettől a naptól kezdve úgy kezelt, mint egy kutyát, hisz ezzel rontottam a hírüket a faluban. Ebben az időben kezdett kialakulni a személyiségem. Állítólag alapjába véve, olyan lettem, mint az anyám. Nem érdekelt a tanulás, nem érdekelt a világ, nem érdekeltek a szabályok. Ami érdekelt az én volta, ami izgatott az a saját felállított rendszerem volt. 12 éves koromban egyik nap a nagyszüleim leültettek maguk mellé és elmondták:
- Luánná, mi már öregek vagyunk egy ilyen fiatal kamaszlány neveléséhez, mint te. Nagyapád és Én úgy döntöttünk intézetbe adunk. Bocsáss meg nekünk, ha tudsz, de ha nem, akkor is gondolj arra, mi csak azt tesszük, ami a helyénvaló.

Mint akinek tört döftek a szívébe, úgy hatott rám e pár mondat. Egy könny sem hullott a szememből, csak bólintásommal jeleztem tudomásul vettem az imént elmondottakat. 3 napom volt még az indulásig, igyekeztem jól kihasználni így minden percet. Kiültem a házunk melletti dombra és fürkésztem az eget. Bármikor felnéztem mindig mást mutatott. Ezek a régi képek még mindig élénken élnek bennem. A napok elteltével bekövetkezett a pillanat. Összepakoltam a cuccaimat és felköltöztem Pestre, az oly rég nem látott pár éve még az otthonomnak mondott városba.
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Már épp elképzeltem a név alapján valami egzotikus helyet, amikor írod, hogy felköltözik Pestre. De tényleg lendületes indítás, úgyhogy jöhet a folytatás.

Mz. ·
"Trádész Luánná"
Hát kell ehez hozzászólás:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: