Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó pillanat

Amikor lelassul az iram, és végtelenül lassan, mint egy lassított filmen ringatózol még ágyékomon, már alig van erőd, finom ívbe hajlik a derekad...
Gyöngéd sóhajjal kitámasztod a felsőtested...

A melleid még közvetítik alig láthatóan a belső remegést .... és egy izzadságcsepp vagy könny, elindul az arcodról. Végiggördül az ajkaidon, majd lendületet véve az állad kis gödröcskéin, leszalad nyakad ívén.

Érthetetlen, hogy miért ragaszkodik a bőröd érintéséhez, de a fizika minden törvényét megszegve, megáll egy kicsit a nyakad és a vállad közt ... picit remegve átgurul a kulcscsonton majd egyre lelkesebben, melleid felé szalad...

De ahelyett hogy a két gyönyörű domb között végleg lehulljon,... kis tétovázással az egyik domborulat felé veszi az irányt, végiggördül a tetején, Newtonra fittyethányva...
Eléri a hegyét, a bimbót.... diadalmasan lendül egyet majd...

Sóvárogva visszanéz,....

Gyönyörködik a látványban, ahogy hull alá kettőnk közé...

Amit eddig csak közelről csodálhatott, azt most egészben nézheti rövid ideig.
Az arcot, ahol született ...
…a nyak vonalát, a vállakat a kis gödröcskékkel...
…a gyönyörű melleket, a hegyes mellbimbókat...

Vágyakozva nézte a reszkető hasat és ahol a két test összeér, a sötét, mély és forró zugot…
A ringatózást...
Majd lehull, elkeveredik sok más cseppel, amik mindkettőnk bőrét egyaránt borítják, sikítva a gyönyörtől.

Minden pillanatod egy-egy gyönyörű csepp.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Elementhale ·
Köszi :blush: ez csak ujjgyakorlatnak indult, de nem fért be a stílusa semelyik írásomba... ezért így.
Boszica ·
Akárminek is indult, nekem nagyon tetszett.

Bárcsak a barátom is irogatna nekem ilyet...

littaboszi ·
őszintén szólva a kíváncsiság vezetett,hogy beleolvassak annak a személynek a műveibe aki szintén hozzászólt az enyémekhez.
mit is mondhatnék...meglepődtem picit.nagyon tetszik ez a kis ujjgyakorlat,vagy szösszenet:)
érzéseidet teljesen kimutatja a leányzó felé.csak azt remélem neki is megmutattad,én is mindig örömmel olvasom párom sorait amiket nekem ír.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: