Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó óra

A csengő harsogva tépte szét a nyugalmat. Na, persze, a becsengő. A jó történetek sose kezdődhetnek kicsengővel. Egy újabb agyfacsaró töri óra elé nézett az osztály. Zrínyi Miklós, a Habsburgok, Erdély, no meg a törökök, őket nem lehet kihagyni. Gondolom, mindenkinek ismerős. Tömény unalom negyvenöt percen keresztül. Na persze, a kémiánál azért nem lehet rosszabb, azt semmi se múlja felül.

Késett a tanár. Ilyenkor persze az egész osztályteremet átjárja a hangzavar, melynek mélyén ott bujkál a rejtett feszültség. Hát nem fantasztikus lenne, ha elmaradna az óra? Ha nem kellene megismerkednünk a csodás xy legújabb csodás hadjáratával? Ráadásnak még felelnünk se kellene.
Persze nincs ilyen szerencsénk. Jó, ha egyszer az évben előfordul, hogy valamilyen véletlen folytán nincs tanár, s olyan sincs, aki helyettesíthetné. Mert általában ez a helyzet. Még ha olyan mázlink is van, hogy lehetne egy szabad, csodálatos és nyugodt óránk, akkor jön valamelyik ismeretlen (vagy ismerős) szörnyeteg, s tönkreteszi az örömünket. Kegyetlenség.

Tíz perc késéssel csak befutott a tanár. Legalább a felelési idő elment, az is valami. Így azonban rögtön belevetettük magunkat a törökök újabb észveszejtő hadjáratába. Nem mintha ez túlzottan lekötné az osztályt, előbb-utóbb – inkább előbb – mindenki súlyos ásítási rohammal küszködik. A következő fázis a kórós lapos pislogás, aztán végül a fejünk a padon köt ki, a gondolataink pedig ki tudja, milyen egyetemi kérdések körül keringenek. Csak hogy egy példát említsek a sok közül, hogy mit fogunk magunkkal kezdeni, ha végre megszabadulunk az őrültek házából (gyengébbek kedvéért: iskola).

Tehát a tanár töretlen lelkesedéssel ecseteli, hogy ki, mikor és mit csinált, de mi ebből már semmit se fogunk fel. Végül is, nem mindegy? Mi is elvagyunk, ő is elvan. Ez már csak így szokott lenni, legalábbis a jobb helyeken.

Múlnak a percek. Már azok is elvesztették a fonalat, akik eddig nagy kínok árán megpróbáltak figyelni. A teremben lévő órát bámulom. Miért van az, hogy már legalább egy fél éve nem mozdult arrébb a nagymutató? Nem lehet, hogy csak tíz perc ment el, vagyis összesen húsz. Ez kibírhatatlan. Számolom a másodperceket, de ettől csak rosszabb lesz.

Hirtelen valami megzavarja a gondolataim. Persze beletelik pár másodpercbe, mire felfogom, hogy mi olyan furcsa. Megszűnt az az andalító kis búgás, ami általában álomba ringat. Elhallgatott a tanár. Hirtelen mindenki felkapja a fejét. Ilyen se volt még! Egy tanár befogta a száját! Ez igazi történelmi esemény! Ezt kellene tanítani, nem a többi marhaságot.

Tágra nyílt szemekkel figyeljük a tábla előtt álló, hirtelen teljesen idegennek tűnő ember minden rezdülését. Nem mozdul. Minket figyel, némán, mintha meghibbant volna. Aztán egyszer csak elordítja magát. Persze mindenkire a frászt hozza, széknyikorgás támad, ahogy igyekszünk messzebb kerülni a tomboló őrülttől. Hogy engedhettek egy ilyen labilis idegállapotú embert tanárnak? S a mi testi és lelki épségünkkel ki törődik?

Az valami a tábla előtt még mindig nem hagyja abba az értelmetlen kiabálást, s furcsa módon igencsak kezd kivetkőzni magából. A szeme vérvörösben játszik, és kigúvad a helyéről. Hatalmas agyarai nőnek, s egyre csak felénk vicsorog, a szájából nyál csöpög.
Aztán hirtelen széthasad a padló, és ő beleesik. Kedvenc tanárunkat elnyelte az iskola. Az ordítás már csak tompán érkezik el hozzánk, végül pedig csak a némaság marad. Mindenki döbbenten bámul maga elé. Eltűnt. Kész, vége, volt töri tanár, nincs töri tanár. Nem mintha ez a hír bárkit is igazán megrázna. Váratlanul harsogó csengő töri meg a csendet.

Reggel van. Igazán megmondhatná már valaki, hogy miért van mindig reggel? Miért nem állhat egy nap mondjuk délutánból, meg éjszakából? Mennyivel kellemesebb lenne, nem? Én határozottan élvezném. Ez alól persze kivételt képez a hétvége.
Elmélázva visszaemlékszem az iménti képekre, piciny életem legszebb pillanataira. Kár, hogy csak egy álom volt.
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Ó, azok a szép középiskolás évek.

Én imádtam a történelmet, mondjuk, nagyon jól tanították. (hegeli történelemszemlélet, ha ez mond valamit).

Ez a történet nekem kevés.

kicsimanó ·
felvidítottál :blush: emlékszem még a töriórákra, ahogy mindenféle tollal pingáltuk a képeket, az ébren maradás végett. Szerintem még fejlődni fogsz az írás területén.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: