Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó csók

Bett mélyen a férfi szemébe nézett. Amaz pedig egyre közeledett a lányhoz. Bett félelmében hátrálni kezdett, nem figyelt oda hova hátrál. Egyenesen a falnak ütközött. Lucien egyre gyorsabban közeledett. Még két lépés. . . . egy. A férfi menyasszonya fölé magasodott. Neki támasztotta két kezét a falnak, úgy, hogy a lány ne tudjon elmenekülni tőle. Arva rohamosan közeledett a másikéhoz.
- Engedjen el, kérem. - könyörgött Bett.
- Nem. - mondta határozottan Lucien, mjad megcsókolta.

Bett körül forgott a világ. A férfi puha szája az övére tapadt. Lucien átfogta a lány derekát, és magához húzzta. amaz pedig behódolt, és a karjait a másik nyakába fonta. Lucien forró, de egyben lágy csókokat lehelt a lány szájára, mjad egyre szenvedélyesebben kezte el csókolni.
Bett torkát halk nyőgés hagyta el, amikor a férfi nyelve végig simította a lány felső szájpadlását. Bett visszacsókolt. Lucien keze a másik csípőjére fonódott, majd formás tomporát kezte el masszírozni. A férfi teljesen elvesztette önuralmát a lány halk nyögéseitől, lejebb kezte el művészi munkáját. Apró csókokat lehelt mennyasszonya nyakára. A lány beletúrt vőlegénye dús hajába.
- Lucien. - nyögte ki.
A férfi fölkapta a fejét és Bettre csillogó szemeibe nézett.
- Tessék?- suttogta alig halhatóan.
- Ne hagyja abba. - válaszolta a másik. A férfi kuncogni kezdett.
- És még maga tartott kiselőadást nekem, hogy nem fog engem soha kívánni, vagy szeretni.

Bett már majdnem válaszolt, amikor a férfi ismét, teli szájjal megcsókolta. A lány érezte, hogy a férfi vére felforr, és ott alul... valamit, ami medencéjéhez nyomódott. Lucien keze melleit kezdte el simogatni, amitől a lány mellbimbói apró gyöngyszemekké változtak. Lucien kiszakadt a csókból, és homlokát a másik homlokához támasztotta.
- Tudja kedvesem, akárhányszor visszautasíthat, én mindig visszajövök, és addig könyörgök, amig ön igent nem mond. - azzal újra elkezdte csókolni, de már nem a száját, hanem a kivágást mentét. - Gyere a kanapéra. - lihegte két forró csók közben.

Bett a következő pillanatban, már a férfi alatt feküdt. Felpillantott abba a meleg barna szemekbe, és elmosolyodott.
Lucien amilyen gyorsan csak lehetet, levetkőztette mennyasszonyát. Fölállt a kanapéról, hogy gyönyörködjön a lány gyönyörű testének idomain.
Bett cinkosan elmosolyodott.
- Magán túl sok ruha van.
- Úgy találja? - azzal levette az ingjét. - És most?
- Így már sokkal jobb.
Lucien ránehezedett Bett testére, majd addig simogatta és csókolgatta a másikat, míg az az orgazmus csúcspontjára nem ért, ahol már a férfi nevét kiabálta.
Lucien fölemelkedett és nadrágját kezdte el gombolni.

- Jól vagy? - kérdezte a lányt. Bett nem tudott válaszolni, így csak bólogatott.
- Akkor jó, csak, hogy tudjad, még nem fejeztük be. - Bett csodálkozó tekintettétől a férfi felkacagott, majd lehúzta a nadrágját. Lucien átkulcsolta a másik lábát derekán és kényelmesen elhelyezkedett.
- Szólj, ha fáj, mert akkor abbahagyom. - azzal beléhatol a lányba. Bett teste megfeszült, mint egy íj. Halk sikolyát a férfi szerelem ittas csókja fogta del. Bett már nem érzett fájdalmat, de valami egészen más indult meg benne. Érezte, hogy teste ismét a fellegekben jár, és melegség árasztja el.
- Kapaszkodj. - suttogta Lucien a lány fülébe, amaz pedig engedelmeskedett. A férfi csípője mozogni kezdett egyre gyorsabban, mígnem teljesen beléhatolt a lányba. Bett az extázis felső fokán halk sikoly hagyta el a torkát, majd elaludt. Lucien arcát a lány melleire buktatta, majd ő is elaludt.

Folytatása következik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
alex68 ·
Őszintén szólva, elég sok dolgon fennakadtam a történetet olvasva.

1 Rengeteg helyesírási hiba.

2 A cím "Az utolsó csók" Semmi nincs a történetben ami ezt a címet igazolná.

3 Olyan érzést kelt mintha lenne előzmény amit már publikáltál. (Megnéztem nincs, esetleg a három éjszakából merítettél ötletet?)

4 Sokszor használod a "másik" szót teljesen feleslegesen.

5 "amikor a férfi nyelve végig simította a lány felső szájpadlását" Próbáld meg ezt kivitelezni! Másrészt alsó szájpadlás nincs tehát egyszerűen csak szájpadlás, felső nélkül!!!

6 "Bett visszacsókolt. Lucien keze a másik csípőjére fonódott," - miért hány van neki?

7 "Lucien átkulcsolta a másik lábát derekán és kényelmesen elhelyezkedett." ???? képzavarom van, ki kinek a milyén?

8 "Bett az extázis felső fokán halk sikoly hagyta el a torkát, majd elaludt. Lucien arcát a lány melleire buktatta, majd ő is elaludt. " Ez azért így egy kicsit durva. Bár lehet nincs még tapasztalatod, különben tudnád ,hogy az ember nem alszik el a következő pillanatban ahogy elélvezett.

9 az elején magázódnak majd tegeződnek


Bocs a sok kritikáért de ezekre a dolgokra nem árt figyelni.

melisz ·
Ez egy nem teljes történet,csak a két főszereplő első szeretkezésüket írtam le.Méegyszer mindenkinek köszönöm,hogy leírtátok a véleményeteket.A helyesírásomon meg próbálok majd javítani.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: