Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó busz

Magányosan állt a buszmegállóban. Bár közel volt a belvároshoz, az út szinte kihalt volt, ami nem is csoda, hiszen éjfél körül járt az idő. Kellemes nyári éjszaka volt. A kis parkban, mögötte, egy-két eltévedt, makacs városi tücsök ciripelt. Még az arra elsuhanó autók hangja sem nyomta el a kis bogarak zenéjét. A távolban feltűnt a busz első lámpájának fénye. Megkönnyebbülten felsóhajtott. Szerencsére ma is egy picit késik az utolsó busz. Ahogy az ajtó kinyílt, gépiesen mutatta fel bérletét a sofőrnek és ugyanazzal a közömbös pillantással nézett végig az utasokon. De egyszer csak, mintha szél söpörte volna ki az álmot a szeméből. Az egyik ülésen egy meglehetősen lenge öltözékű, csinos lány ült. Lopva végigmérte, ahogy elhaladt mellette. Szandál, karcsú, de izmos vádli, formás térd, csillogóan barna combok, miniszoknya, testhez simuló felsőrész, ami így felülnézetben szinte teljes belátást engedett kerek kebleire. Rögtön elöntötte a forróság. De hirtelen ki is józanodott, ahogy a busz rally autókat megszégyenítő sebességgel indult el a buszmegállóból.

Épphogy megtudott kapaszkodni és azzal a lendülettel bele is huppant a dupla ülésbe, rézsút a lány mögött. A lány a zajra hátrafordult, majd kedves, elnéző mosollyal a fiú szemébe nézett. Gyönyörű, incselkedő és sokat sejtető zöld szemei rabul ejtették. Nem tudott máshova nézni. Még a szája is nyitva maradt. Talán egy perc telt el, mire észbekapott és rendbe szedte magát és a gondolatait. A lány továbbra is őt figyelte, majd lassan visszafordult és folytatta a kezében lévő könyv olvasását. A busz közben észvesztő tempóban száguldott végig a városon, mintha a vezető nem tudná, most kellene csak igazán cammognia, hogy a fiú a látványt minél jobban kiélvezhesse. Fáradtan hátradőlt a székben és úgy gyönyörködött a lányban.

Hamarosan meg is érkeztek az utolsó előtti állomáshoz. A fiú arra gondolt, hogy ha a lány most nem száll le, akkor inkább gyalogol még tíz percet, de kideríti, hogy merre lakik. Szerencsére erre nem volt szükség. A lány felállt és az ajtóhoz lépett, majd leszállt és elindult épp arra, amerre a fiú is lakott. Ennél szebb látványban még nem volt része. A lány ringó léptekkel haladt előtte, formás feneke és tangája világosan kirajzolódott a szoknya alól. Öntudatlanul követte, amikor egyszer csak észrevette, hogy a házuk előtt jár. Megtorpant. Menjen tovább és derítse ki, hol lakik ez a szépség, vagy maradjon és bízza a szerencsére, hátha találkoznak még. Ez utóbbi mellett döntött. Részben a fáradtság miatt, ami újra elöntötte, részben amiatt, hogy nem akarta megijeszteni a lányt azzal, hogy késő éjszaka árnyékként megy utána.

Másnap estefelé a legjobb gatyáját és pólóját felvéve a buszvégállomáshoz ballagott. Megvárta az utolsó buszt és elindult vele a belváros felé. Leszállt az előző napi megállónál és ott várta, hogy visszajöjjön a busz. Nem kellett csalódnia. A lány a buszon volt. Amikor meglátta a felszálló fiút kedvesen rámosolygott. Hosszú és könnyű nyári ruha volt rajta. Ez felülről nem sokat mutatott, de ahogy a fiú leült a másik oldalra, örömmel konstatálta, hogy oldalról viszont szabad a belátás. A lány formás keblét nem takarta semmi, így akárhányszor felemelte a kezét, hogy egy makacs hajtincset kisimítson az arcából, mindig elővillant a csodálatos domborulat. Ahogy megérkezett a busz a megállóba, egyszerre álltak fel. A fiú orrát megcsapta a lányból áradó illat. Mintha egy virágos mező közepén állna, úgy érezte magát egy pillanatra. Az illatot követve szállt le a buszról és sétált a lány nyomában. Ahogy mentek a sötét utcán a lány megbotlott egy repedésben. A fiú gyorsan odaugrott és elkapta a lány derekát. De a lendületet már nem tudta megakadályozni, csak a földet érést tompítani. Nagyot puffantak mind a ketten a földön.

Ahogy egymásra néztek, elnevették magukat.
- Köszi, hogy megpróbáltad - szólalt meg a lány, ahogy a nevetése alábbhagyott.
- Semmiség, érted bármikor megtenném még egyszer. - Elhallgattak. A fiúnak valahogy nem volt kedve felkelni, a lány szintén nem mozdult. Nézték egymást, aztán a lány kinyúlt és óvatosan megsimogatta a fiú arcát. Ő önkéntelenül elfordította az arcát és belecsókolt a lány tenyerébe. A lány mozdulatlanná dermedt. A fiú egy pillanatig várt majd folytatta az apró csókokat. Ahogy végigpuszilgatta a lány ujjait, az becsukta a szemét. Erre felbátorodva megfogta a kezét és a kezétől felfelé indulva a karját kezdte csókolgatni. Ahogy közeledett volna a vállához ráeszmélt, hogy még mindig az aszfalton fekszenek.
- Fel kellene kelnünk - szólalt meg tétován. A lány kinyitotta a szemét és mosolyogva bólintott:
- Igen, azt hiszem. - A fiú felpattant és felsegítette a lányt. Az, ahogy felállt, hozzásimult és kérdően ránézett.

A fiú átölelte és lassan megcsókolta. Először csak kóstolgatták egymást. Nyelvükkel végigcirógatták egymás száját, majd egyre hevesebben, mintegy párbajt vívva hol egyikük, hol másikuk hatolt be a másik szájába, kitöltve, birtokba véve azt. A csókok mélyebbé válása közben a kezeik is felfedező útra indultak. A lány keze becsúszott a fiú pólója alá és úgy simogatta végig a hátát, mintha az összes porcikáját egyszerre akarná érezni. A fiú sem volt tétlen. A nyári ruha vékony anyagán keresztül először kebleit fedezte fel, majd hátracsúsztatva kezeit a lány feneke felé vette az irányt. Ahogy megérkezett, érezte a tanga alig takaró selymes anyagát. Felhúzta a ruhát és a lány oldalán végighaladva ismét a melleit kezdte becézgetni. A lány mintha csak megérezte volna a gondolatát, hátralépett és egy mozdulattal lehúzta a fején keresztül a ruhát. A fiú csodálattal itta be kebleinek látványát. Mivel az utcában nem égtek a lámpák, csak a csillagok és a házak takarásában lévő hold adott némi világosságot. De ez is elég volt. A fiú odalépett és kezébe véve a kívánatos halmokat először apró puszikat, majd csókokat lehelt a lány kebleire.

A lány nekitámaszkodott a mögötte lévő fának és behunyt szemmel élvezte a kényeztetést. Csak szapora lélegzetvétele jelezte, hogy mennyire élvezi a fiú ténykedését. Közben a fiú kezével otthagyta a száját és végigsimítva a lány testét, lassan letolta a falatnyi bugyit. A lány továbbra is csukott szemmel kilépett a bugyiból és kis terpeszben megállva a fiú fejét gyengéden, de határozottan lefelé irányította. A fiúnak sem kellett több. Végigkóstolgatta a lány testét a melleitől egészen a vékony csíkra nyírt szeméremszőrzetig. A lány keze a fiú fejéről átcsúszott saját melleire és elkezdte magát simogatni. A fiú közben a lány ágyékát csókolgatta, nyalogatta már, majd óvatosan áttért a kéjtől megduzzadt ajkakra. Először csak apró puszikat adott rá, majd a nyelvével kezdte becézgetni. Kezével finoman végigsimított a lány combjain, majd finoman, mintha egy műtéten lenne, szétsimította az ajkakat. Előtűnt a lány kéjbarlangjának a bejárata. Finoman belenyalt, majd egyre nagyobb lendülettel nyalogatta a lány immár teljesen nedves vulváját.

A lány szétterpesztette a lábát, rátámaszkodott a fiú vállára és szinte rányomta kéjnedveitől elárasztott punciját a fiú szájára. Ő boldogan habzsolta a lány legféltettebb rejtekét, miközben kezével a lány fenekét és lábait simogatta, markolászta. Egyszer csak a lány összerándult és halkan nyöszörögve, ujjait a fiú vállaiba mélyesztve, elélvezett. Pár másodperc elteltével, ahogy a gyönyör hullámai elültek a lány letérdelt a fiúval szemben és csak ennyit mondott:
- Köszönöm. - A fiú nem mondott semmit. Nem is kellett. A lány egy hosszú csókot váltott vele, majd keze lassan elindult a fiú nadrágja felé. A gombok szinte maguktól ugrottak ki a gomblyukakból és a nadrág úgy csúszott le az alsóval, hogy meredező szerszámja meg se érezte, hogy hirtelen a szabad friss levegő simogatja. A lány lehajolt és a nyelve hegyével érintette meg először az ágaskodó férfiasságot. A kis, tapogatódzó érintések után egyre hosszabban izgatta a fiút a nyelvével. Most a fiún volt a sor, hogy behunyt szemmel élvezze a kényeztetést. Ahogy a lány tartott egy röpke szünetet, a fiú gyorsan arrébb húzódott. A lány kérdően nézett rá, de aztán megértette, mit akar a fiú. Helyet cseréltek és most a fiú támaszkodott a fának, ültében, a lány pedig elétérdelt, mint egy rabszolga, királya elé.

Miközben kezével óvatosan húzogatta a bőrt a fiún, ajkaival és nyelvével hol csak a fiú makkját, hol egész farkát szopogatta, nyalogatta. A fiú érezte, hogy már nem bírja sokáig tartani magát. Megint megállította a lányt.
- Érezni szeretnélek. - A lány nem tétovázott. A fiú fölé guggolt és lassan beereszkedett az ágaskodó szerszámba. Ahogy befogadta magába, a lány arca eltorzult a gyönyörtől. Igen - rebegte halkan és elkezdett fel-le mozogni, kezével a fiú vállába kapaszkodva. A fiú szeme előtt ringtak a lány mellei. Egy darabig élvezte a kívánatos látványt, majd kezébe véve a halmokat gyengéden masszírozni kezdte. A lány mozgása levegővételével szinkronban egyre gyorsabb lett, s mikor a fiú morzsolgatni kezdte apró, de keményen meredező mellbimbóit, ismét nyöszörögni kezdett. Ez már a fiúnak is sok volt. Szerszámjából elemi erővel lövellt ki a mag, szétterülve a lány hullámzó vulvájában. Néhány mozdulat és mind a ketten elcsendesedtek.

Verejtéktől csatakos testük egymáshoz simult és a fiú ujjai hegyével cirógatta a lány hátát. Egy kis idő elteltével a lány felegyenesedett, még mindig a fiú elernyedt szerszámján ülve és megcsókolta a fiút majd megszólalt:
- HALLÓ, ÉBRESZTÔ! ITT A VÉGÁLLOMÁS! - A fiú döbbenten nézett körül. A buszon ült, vele szemben a lány állt miniszoknyában és sokat sejtető topban, arcán kedves mosollyal. A fiú elvörösödve állt fel. Ahogy ott állt a lány mellett, megcsapta a lány, virágos mezőre emlékeztető illata. Aztán együtt leszálltak a buszról és hazaindultak.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ANGELINA ·
SZERINTEM IS NAGYON JÓ A SZTORI.ÁTÉLHETŐ AMIT SOK MÁSOK TÖRTÉNETRŐL NEM TUDSZ ELMONDANI.ÍGY TOVÁBB.:)

janoska ·
Tetszett..nagyon tetszett:)

Azért írhatnál valamit a hazafelé vezetö útról:)!

Ja....egyértelmú:10 pont:)

zambojimmy ·
igen. igen. szuper. de a hazavezető utat is elolvasnám, ha lenne mit...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: