Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az unokatestvéremmel...

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

2013. július 27 - én történt. 16 évesen, vagyis hát még mindig annyi vagyok. Szombat volt. Aznapra nem terveztem semmi különöset. Anya szólt,hogy átmegyünk az unokatestvéreimhez mert a nagynénémnek születésnapja van. Felkaptam magamra egy szexi, de ízléses nyári ruhát és már indultunk is. Mikor odaértünk anya húga, Brigi köszöntött minket.




- Sziasztok! Örülök,hogy eljöttetek.




- A többiek hol vannak? - kérdeztem.




- Kinga elment az apjával vásárolni, gyorsan vesznek még egy kis innivalót, Gergő pedig a szobájában. Nyugodtan menj fel hozzá.




Bólintottam, majd felmentem a csigalépcsőn. Kopogtattam. Gergő kinyitotta az ajtót, majd széles mosollyal és kitárt karokkal fogadott.




- Berni! Örülök, hogy látlak végre!




- Én is örülök neked - mondtam. Gergő egy jó vágású barna hajú,kék szemű,izmos,magas 19 éves 'gyerek'.




- Mesélj valamit! Van valakid?




- Áhh senki, kezdem azt hinni, egyedül fogok megöregedni. .




- Ne mondj már ilyen butaságot! Gyönyörű vagy! - mondta, majd egy lágy mozdulattal végig simította a kezét az arcomon.




Belepirultam. Észrevette és elmosolyodott.




- És hogy vagytok Katával?- próbáltam terelni a kínos szitut.




- Szakítottunk - mondta, majd lehajtotta fejét.




- Mi történt?- kérdeztem meglepetten.




- Megcsalt - mondta némán.




- Sajnálom! Azt hittem,hogy ti örökké együtt lesztek!- átöleltem és simogatni kezdtem a hátát.




- Én is!- mondta aztán hirtelen kibujt az ölelésemből és puszit nyomott az arcomra és folytatta- de tudom,hogy te mindig itt leszel nekem!




- Így van - helyeseltem.




Ekkora felkiabáltak,hogy ebéd és menjünk le. Gyorsan megebédeltünk aztán visszamentünk a szobájába.




- Mi lenne ha innánk?- kérdezte. Van egy üveg jack danielsem.




- Hát nem is tudom - de már töltötte is.




- Igyunk arra,hogy nincs szükségünk senkire!




- Egészség!




Teltek a percek és egyre fogyott az ital már éreztem,hogy beütött.




Felálltam,de megszédültem és beleestem az ölébe. Felakartam állni,de nem engedte mondván,hogy megint elszédülök. Tovább beszélgettünk így majd egyszer csak rám mosolygott és újra meg simogatta az arcom.




- Mondtam már,hogy gyönyörű vagy?




- Igen említetted - mondtam nevetve.




Ekkora bele csókolt a vállamba. Kirázott a hideg.




- Hé mit csinálsz?- kérdeztem meglepetten.




- Csss,kérlek. - A száját az enyémre tapasztotta. Gyöngéden csókolt majd egyre vadabbul. . Éreztem ölébe ülve ahogy férfiassága egyre keményebb.




Az ágyra fektetett,felhúzta a ruhám és elkezdte simogatni a mellem. keresztül. Majd a csókjai egyre lejjebb mentek. . a nyakamra,a vállamra a köldökömbe és belecsókolt majd lehúzta a bugyim és egy hirtelen mozdulattal bele nyalt oda. . Felnyögtem. Erre még jobban begerjedt és szapora nyelv mozdulatokat végzett a csiklómnál. Közben elkezdett ujjazni egy majd két ujjal.




- Talán ezt még se kéne - lihegtem.




- Szűz vagy még igaz?




- Igen. Az vagyok.




- Akkor abbahagyom - felelte.




Nem tudom mi történt velem talán az alkohol hatása talán az,hogy mindig is vonzott a Gergő,de hirtelen rávágtam:- Ne! Én akarom. .




Gergő egy széles vigyorral az arcán belesúgta a fülembe. - Én pedig Téged Akarlak.




Megszabadítottam a nadrágjától és a pólójától. És végül a boxerétől.




Folytatta tovább a nyalást majd amikor látta,hogy már majdnem a csúcson vagyok ekkor oda dörzsölte már kő kemény férfiasságát. Nem bírtam tovább és egy apró halkabb sikollyal jeleztem,hogy megtörtént életem első férfi által okozott orgazmusom.




Szuszogtam,lihegtem és remegtem. Egy csókot nyomott a számra.




- Vigyázom rád,ígérem!




Majd lassú mozdulattal egyre beljebb tolta farkát. Újra felnyögtem,részben a kéjtől részben a fájdalomtól.




- Abbahagyjam? - kérdezte aggódóan az arc kifejezésem láttán.




- Ne! Csináld! - parancsoltam rá.




Ekkor elkezdett nagyon apró lassú,finom mozdulatokkal dolgozni bennem.




Hamar elmúlt a fájdalom és az élvezetekre tudtam koncentrálni.




Végig simogatott és mikor látta,hogy élvezem hevesebben kezdte el csinálni.




- Kívánlak! - mondta kéjesen.




- Én is Téged. minden porcikám kíván!- nyögdécseltem.




A szívem úgy vert,hogy majd kiugrott a helyéről.




Megfordultunk és most én kerültem felülre. Élveztem az irányítást.




Először lassan, majd egyre gyorsabban pattogtam. Láttam, hogy élvezi, így közbe elkezdtem csókolgatni a nyakát. Totál kész volt tőle. Percek múlva újra sikerült a mennyekbe jutnom.




Szopogatni kezdte melleimet, én pedig el kezdtem verni neki.




- Tudod mit? Most kutyába! - egy mozdulattal átfordított és úgy folytattuk tovább.




Minden egyes lökésnél éreztem,hogy egyre beljebb hatol és minden egyes nyögésnél kéjesen felnyögtem. Végem volt és ezt ő is tudta. Egyre gyorsabb lett és a nyögéseim átváltoztak sikításba. Harmadjára is kicsinált.




Ekkora lerogytam és átfordultam a hátamra.




- Hova kéred? - Mosolygott.




- Számba - mondtam lihegve.




És abban a pillanatban már spriccelt is. Akkora adag volt,hogy kifolyt a számból egy kicsi és végig csurgott az államon a többit pedig lenyeltem.




Lerogyott mellém és annyit mondott:- Köszönöm, hogy bíztál bennem, tökéletes volt, tökéletes mint te! Szeretlek.




- Én is Téged! Csak én nem úgy.




- Ezt hogy érted?- kérdezte.




- Én tényleg szeretlek. . kicsi korom óta. . és ez nem helyes mint ahogy ez a dolog kettőnk közt se, de... - A számra tette a kezét, átölelt és azt mondta: - Én is hasonlóképp érzek, de ezt titokba kell tartanunk!




Szeretlek Berni és meg fogjuk oldani!- ígérte.




De most öltözzünk fel és menjünk le a többiek közé.




- Rendben - mondtam.




Felöltöztünk kinyitottuk az ajtót. Elindultam lefele,de visszarántott és a fülembe súgta:- Légy az enyém - Újra megcsókolt.




Elmosolyodtam, nem válaszoltam, csak visszacsókoltam, és evvel pontosan tudta a válaszom...




 

Hozzászólások
Marokfegyver ·
Itt-ott az igekötőkkel bizonytalankodsz, nem értem a logikáját a nagybetűknek (pl. "pedig Téged Akarlak"), sok a vesszőhiány... Viszont vittél bele egyéniséget - pl. az egyre gyorsabb pattogással -, mert tudod: az ilyenek teszik mássá, többé, mint a hasonló művel sokasága.
Összességében tetszett.

Tekla10 ·
köszönöm szépen!:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: