Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az unokatestvéremmel 2.

Nem is gondoltam volna, hogy a szex az uncsitesómmal annyira meg fog változtatni. Egy ideig, pontosabban 2 hónapig azt hittem, hogy leszbi lettem, de 1 hete már teljesen biztos lettem benne.
A nyár végére megint összejöttünk Ágival. Sokat szeretkeztünk, pedig engem várt otthona barátom. A szüleim odaadták nekem a nyaralót egy hétre, és mi Ágival teljesen kihasználtuk ezt. Mint már mondtam, minden nap legalább 2-szer szexszeltünk, a tó partján, vagy az ágyban. Nagyon jó volt, de a lelkem nagyon rosszul érezte magát, amikor a barátommal beszéltem telefonon, hiszen megcsaltam a saját rokonommal. Betegnek éreztem magamat.

Egyik este valaki kopogtatott az ajtón. Már félig-meddig sötét volt, de azt láttam, hogy egy idegen, kb. 16-17 éves lány az. Kinyitottam az ajtót.
- Szia!
- Szia! - köszönt barátságosan. - Ági itt van?
Bevezettem a lányt a szobába, ahol épp Ági egy szál tangában feküdt. Láttam, hogy a lány megcsókolja, majd megsimogatja a melleit.
Ági bemutatta nekem. Szabina volt az, a csaja. Egész este beszélgettünk, kezdtem megkedvelni a csajt. Kérdezte, hogy én leszbi vagyok e, erre mondtam egy félénk nemet. Csak mosolygott, és megkérdezte, hogy nem baj e, ha ő Ágival szeretkezni fog, mert azért jött. Erre ezt feleltem:
- Mi is szoktunk dugni, ha akarod beszállok.
És akkor kezdődött el az igazi mennyország.

Rajta csak egy ruha volt , semmi más. Én egy pólóban voltam, Ágin meg csak tanga. Először Szabina vetkőzött le, és simogatni kezdte magát. Puncija ugyan szőrös volt, nem mint Ágié, akinek egy szál sem volt pináján, de úgy is éreztem nedveinek illatát, ami teljesen beindított. Nekiestem , és nyalni kezdtem. Szinte már harapdáltam a csiklóját. Olyan mennyiségben váladékozott a pinája, hogy kis kortyokban nyeltem nedveit. Ági közben mögém mászott, és a már jól ismert pózban kezdte a pináját az enyémhez dörgölni. Ordítottam élvezetemben. Testem hullámzott, a lányok alig bírtak velem. De hisz ehhez ők már hozzá szokhattak, nekem új volt a leszbi szexet gruppenben csinálni. Szabina kimászott alólam és felállt. Keresett egy üres üveget, és tövig felnyomta magának. Így, ebben a pózban kezdett el nyalni, és én meg folytattam Ági puncijával. Olyanok voltunk, mint a szomjas cicák. Szabina úgy nyalt, mint egy istennő. Azt hittem ott élvezek el. Nedvemet szétkente az arcán, majd lenyalatta velem. Isteni volt.
Aztán kivette a pinájából az üveget, és az Ágiéba nyomta bele. Ági elmasztizott magának az ágyon, de Szabina felém fordult:
- Dugjunk pertut!

Azzal kivett a táskájából egy vibrit, és felcsatolta magának. Én letérdepeltem, ő meg belémhatolt. Úgy dugott, mint egy állat, én meg már másodszorra hittem azt, hogy elmegyek. Csak dugott és dugott... És egyik pillanatban éreztem, hogy itt a vég. Hatalmasat élveztem!
Így töltöttük a többi napot , hárman, párban. Azóta tudom, hogy leszbi vagyok. Szakítottam a barátommal. Örülök, hogy fény derült az igazságra!
Hozzászólások
További hozzászólások »
standby ·
de amire már szavakat sem találok,az a
"dugjunk pertut"
hát...
:rage:

Kathryn ·
KATASZTRÓFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rage: :rage: :rage: :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: