Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az új barát

Egy hét múlva összevontak minket azokkal, akikkel együtt járok, töri faktra. Az egyik angol terembe kellett mennünk. Kerestünk magunknak helyet és leültünk. Éppen Villámsrácról vitáztak.
- Szerintem igenis jó fej. Végre van valaki, aki segít nekünk és megment minket. – mondja Grace.
- A világnak nincs szüksége megmentőre! Eddig is megvoltunk nélküle! Nem kell ő nekünk. És miért csak most bukkant fel? Hol volt eddig? – mondta Móni, aki az egyik osztálytársam barátnője.
- Ha tegyük fel, megtámadnak téged, mint ahogy szegény Otit is akkor ki ment meg téged? A tesze-tosza rendőrök? – vágtam közbe.
- És látod itt Otit? Őt sem tudta megmenteni. Mindenkit csak egyszer ment meg vagy mi? Béna alak! – vágott vissza. Én meg csak néztem rá, teljesen leblokkoltam, nagyon rosszul esett. Felálltam és kimentem a teremből.
- Hát ennek meg mi baja? – kérdezte Móni.
- Oti volt az egyik legjobb barátja. – mondta neki Luke.
- Értelek. – mondta kicsit bűnbánóan és lehajtja a fejét elgondolkozva.

Én közben kiszellőztettem a fejem. Átvettem a jelmezem, úgy is mindenütt óra van. Elmentem repülni egyet és arra gondoltam, amit apu mondott. Azt mondta, hogy: Bár emberként nevelkedtél, de egy másik bolygó szülötte vagy. Ezzel vajon mit akart mondani? Na mindegy, visszamentem. Éppen a folyosón sétáltam, amikor valaki kiáltott egyet.
- Hé! Várj. Bocsánatot szeretnék kérni. – Móni volt az.
- Semmi gond. Én is kicsit a szívemre vettem.
- Na megyek, mert Zsolt már vár.
- Oksa, menj csak. Jó mulatás! – mondtam neki mosolyogva.

Jól van. De ezt még úgy is megbeszéljük. De nem én beszéltem vele, hanem Villámsrác. Adam mesélte hogy legtöbbször Móniék házának a tetején szoktak lenni. Hátha aznap este is ott lesz. Hazaértem, megtanultam, megvártam az estét és elindultam Móniékhoz mint Villámsrác. Megérkeztem és tényleg ott volt. Olyan volt mintha aludt volna, le volt feküdve. Fölé álltam, hátha felébred. Kinyitotta a szemét.

- Hello! – mondom neki.
- ÖÖÖ. Hello. Te meg mit keresel itt? – kérdezte megilletődve.
- Hallottam hogy nem vagy valami jó véleménnyel rólam.
- Honnan tudod?
- Hát, csak tudom. Szeretném tudni, hogy miért?
- Hogy miért? Miért csak most jöttél? Miért most? Miért mented meg az embereket? Mi közöd hozzánk? Tudod mi bánt? Az, hogy 3 hónapja az apámat a szemem láttára ölte meg egy bűnöző. Akkor miért nem voltál ott, hogy megmentsd? – elkezdte ütni a mellkasom. Lefogtam.
- Állj. Sajnálom! Nem tehetek róla!
- De tehetsz! A világnak nincs szüksége megmentőre. Megoldjuk magunk. Ne szólj bele az életünkbe. Így is fáj, ha elveszítünk valakit, nem hogy úgy, hogy tudjuk, hogy meglehetett volna menteni. – sírva fakadt.
- Értem. – és arrébb mentem – Kérlek, gyere velem.
- Miért?
- Mutatni szeretnék valamit. – nagyon gondolkozott - Kérlek.
- Vissza kell mennem tanulni.
- Gyenge kifogás, de nyugi. Nem tart soká.
- Jól van. – közelebb lépett hozzám, átkaroltam – Tudod Zsolt, a barátom. Ő gyakorló pilóta, és sokat repülünk együtt.
- De nem így. – Móni lenézett és már a levegőben voltunk. Egyre feljebb és feljebb, minél feljebb voltunk annál, erősebben kapaszkodott belém.

Megálltam a város felett. Beláttuk az egészet. Gyönyörű megvilágítva. Mélyen a szemébe néztem.
- Hallod? Mit hallasz? – kérdeztem.
- Semmit.
- Én mindent hallok! Azt mondtad, a világnak nem kell megmentő, de mindennap hallom, ahogy érte kiáltanak. Bocsáss meg nekem Móni. Most visszaviszlek.
A Duna felett repültünk el közel a vízhez, olyan közel, hogy láttuk magunkat benne. Az iskola felett is elrepültünk. Móni csak ámult, mert nem látta a várost még este felülről. Visszaértünk a házuk tetejére, de még mindig egymás szemében voltunk. Közeledtünk egymáshoz, felhúzta az álarcom az orromig, az ajkunk majdnem összeért amikor:
- Állj! Nem szabad, nekem barátom van – mondta.
- Megértem – elléptem tőle.
- Várj! Látjuk még egymást?
- Mindig látlak. Jó éjt Móni! – és elrepültem a végtelen felé.
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Úgy tűnik Szupermen a kedvenced...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: