Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az osztályfönökkel

17 éves gimnazista vagyok. Unalmas a suli két órát kivéve, a matekot és az osztályfőnökit! Egy gyönyörű 35 év körüli tanárnő tanít minket. A tanárnőről: rövid szőke haja van, formás átlagos méretű mellei, szép arca, formás kemény popsija, amit minden órán jól hangsúlyoz.
Az tanárnővel (nevezzük Anettnek) való élményem ősszel történt egy 3 napos osztálykiránduláson.
Csütörtök délben indultunk a keletiből Pécsre. Szokásos hülyéskedés a vonaton a srácokkal. Anett most is feszülős fekete nadrágot viselt és kivágott blúzt. Mikor megérkeztünk Pécsre irány a diákszállás. Mindenki elfoglalta a szobáját. Én 2 haverommal kaptam egy kis lyukat. Anett 2 szobával arrébb a folyosó elején kapott szobát, ő egyedül volt. Városnézés aztán szabadprogram ahol jól bevásároltunk piából."A sőr, a bor, a pálinka csússzon le a torkunkba." idézet alapján mindent vettünk, amit sikerült. Este evés után még egy kis séta a városban. Néhányan beültünk egy kocsmába inni, elhitték, hogy 18 évesek vagyunk. Elég rendesen becsíptünk, de nem volt gond. Visszamentünk a szállásra 10 óra körül. Az osztályfőnök visszament a szobájába és mondta, hogy: "Ha halkan vagyunk, hajnalig mehet a bulizás, de csak kulturáltan!" Olyan 12 körül a pokol elszabadult, ordibálás, egy-két csaj és srác elvonult dugni, de én sajnos nem voltam köztük! Azt hittem ezen az estén sem lesz semmi.

Anett fél egy körül kijött és lehalkított minket. Látszott rajta, hogy be van csípve, biztos ivott, nemrég vált el a férjétől. Egy körül kimentem levegőzni a szobája alatt voltam, amikor nyögéseket hallottam Anett szobájából jöttek a hangok, mivel a földszinten voltunk beláttam valamennyire, de csak egy árnyat láttam. Ekkor jött az ötlet, hogy rányitok!

Visszamentem és benyitottam, szerencsére nem volt bezárva az ajtó! Láttam, hogy az ágyon fekszik és egy vibrátorral masztizik, de a póló rajta volt! Rámnézett, elpirult, azt várta, hogy menjek ki, de eszem ágában sem volt. A szemébe néztem, és kitalálta mire gondolok! Az ajtóhoz lépett és bezárta. Odalépett hozzám megcsókolt, és neki állt vetkőztetni. Kb. 3 perc múlva egy alsógatyában voltam előtte. Elővette a farkam és szopni kezdett. Először csak finoman, lassan, majd egyre gyorsabban, mielőtt elélveztem volna, abbahagyta. Ezután én jöttem. Levetkőztettem, mikor már csak egy tanga volt rajta, a melleivel kezdtem játszani. Először csak nyalogattam őket, majd harapdáltam. Mikor már kemények voltak, lefektettem az ágyra.

Először csak tangán át simogattam a pináját. Aztán levettem a tangáját. Ekkor megláttam gyönyörű borotvált szeméremdombját. Elkezdtem nyalni a punciját, utána ujjaztam, már nagyon nedves volt. Halkan nyögött ez után azt mondta: "A segglyukamat is!". Én szó nélkül a lyukához tértem át miután elég tág volt a segglyuka 3 ujjam is beledugtam eközben megint a punciját nyaltam. Már nagyon nedves volt. Ez utána a farkam beledugtam a puncijába és dugni kezdtem, már majdnem elmentem, mikor szólt, hogy most a seggét dugjam. Ekkor átdugtam a farkam a segglyukába, ami még így is szűk volt, de ezt jobban élveztem. Kb. 3 perc múlva a segglyukába élveztem. Ezután még nyaltam egy picit a pináját, majd Anett is elélvezett. Ezután még smároltam vele, és 30 percet feküdtünk egymás mellett.
Felöltözetem és visszamentem a többiekhez.
Fel sem tűnt, hogy nem voltam ott! Anett azt kérte, hogy ne beszéljek senkinek erről, mert kirúghatják, ha ez kiderül... .még gondolkodom hallgassak-e, vagy inkább még megdugom egyszer-kétszer, amibe belemenne, mert fontos az állása!

Első történetem. Remélem jó lett, várom a véleményeket! Valós story életem legszebb napja volt!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Xenia ·
Maga a sztori nagyon jó lenne, csak picit részletesebben kellett volna leírni azt, hogy mi történt miután főhősünk rányitott a tanárnőre! Eléggé elkapkodtad sajnos :( Amúgy pedig jó lenne szerintem.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: