Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az öltözőben

Már több mint 5 éve kosárlabdázom, de soha nem volt még ilyen kellemes helység számomra a tornaterem öltözője.....
Volt ott egy fiú, akit most nem fogok megnevezni, de valahogy mindig lehet majd tudni, hogy ő az. Na szóval úgy volt ez az egész, hogy meccs előtt odamentem hozzá és adtam neki egy kifogyott öngyújtót, tudtam hogy gyűjti. Már nagyon régóta tetszett, de most már én is észrevettem, hogy bejövök neki, éreztem közöttünk a vibrálást, a vágyakozást. Odaadtam neki az öngyújtót, mélyen a szemébe néztem és mondtam neki, hogy ezért kérek valamit majd cserébe kosár után, megfogta a derekamat odahúzott magához és megkérdezte, hogy mit, nem feleltem neki, csak szemébe néztem amiből tudta, hogy valami olyat akarok ami jó lehet.
Utána elmentem minden szó nélkül, mert hívott engem az edző. Vége lett a meccsnek és mentünk a csajokkal átöltözni.

Mindenki szó nélkül öltözött, tök rossz volt a hangulat. Én öltöztem a legtovább már csak egyedül voltam az öltözőben, mikor megjelent ő és kérdően rámnézett, oldalra fordította a fejét, majd megkérdezte:
- Na mit kérsz cserébe?
Imádtam a hangját, az illatát azt a beállást , az izmos magas testét és ahogy tudott nézni majdnem elolvadtam. Határozottnak akartam tűnni, de szerintem ez nem nagyon sikerült. Mondtam neki, hogy egy szál cigit pedig legszívesebben azt mondtam volna, gyere ide dugj meg és élvezzünk egy nagyot, de hogy ez olyan hülyén hangzott volna. Közelebb jött:
- Egy szál cigit?
Igen mondtam, lesütve szememet. Tudta hogy nem ezt akarom, de csak azért is kiakarta belőlem húzni az igazságot, biztos vagy benne?
- Nem de ugye azt is adsz?

Hát... elindult felém én pedig hátráltam, míg el nem értük a falat. Ő neki támasztotta a kezét, majd szájon csókolt.
Olyan jól csókolt valahogy tudta mi nekem a jó, mi az amire nekem szükségem van, nyelveink úgy cikáztak együtt a kis barlangban mint két kis szerelmes pillangó, akik játszadoznak. Közben teljesen neki tolt a falnak, szinte már alig volt bennem levegő, mikor ellöktem magamtól .
- Na adsz?
- Nem.
- Miért? - kérdeztem dühösen
- Mert akkor elmegy ez a fincsi íz a szádból. (hm de jó hogy előtte ettem egy málnás cukrot, soha nem gondoltam volna, hogy ennyire nagy haszna lesz)

Visszajött megcsókolt, én átkaroltam a nyakát közelebb húzott magához és megmarkolta mellemet, ami rögtön olyan kemény lett, hogy már fájt, de mégis jól esett, hogy az ő meleg férfias keze fogdossa. Éreztem már álló farkát, amit megmarkoltam neki. Befejezte a csókot, majd nagyot szisszent erre a mozdulatomra , simogatta a seggem és megkérdezte, ezek után még kell cigi?
- Miért ez most csak eddig tartott? - kérdeztem vissza.
- Nem majd megcsókolt. Aztán lement a nyakamon, bele szívott, nyalogatta, amitől majdnem elmentem annyira jól esett az érintése, a csókja, ahogy kiráz tőle a hideg , és nagyokat sóhajtottam az élvezettől.
Keze a seggemnél járt, miközben kényeztetett, később elindult előre felé és elkezdte kigombolni a nadrágomat. Már az érintésétől is elkezdett bizseregni a testem, úgy éreztem ha megérinti a forró, nedves pinámat rögtön elmegyek, de amikor húzta le a zipzárt megkérdezte ilyen tök aranyos ártatlan borjú szemekkel:
- Kinyaljalak cica?

Nem válaszoltam, szemébe néztem és már tudta hogy mit akarok.
Leültetett az öltöző padjára nadrágom már közben majdnem leesett rólam, mikor lassan széthúzta a lábam , tangámat félretolta, majd hevesen elkezdett nyalni, én meg éreztem lüktető vaginámat, nagyokat nyögtem sikoltottam, ahogy langyos nyelve hozzáér tüzelő csiklómhoz. Már a gondolattól is mindjárt elájulok. Mikor már elélveztem sokkal hevesebben nyalta.
Alig hagyta, hogy lenyugodjak, szinte már olyan érzésem volt, mintha mind ezt bosszúállásból csinálta volna. Mintha azt mondta volna: kérsz valamit cserébe, tessék megkapod, nem volt elég annyi az előbb, tessék most kapsz annyit, hogy egy életre elég legyen...

Aztán hirtelen befejezte. Én ott ültem, mint akit elütött az autó. Úgy sziszegtem, mint aki maratont futott és akkor megint éreztem valamit.
Egyik ujját benyomta a hüvelyembe, majd elkezdte benne mozgatni. Ettől rögtön megint elmentem, nagyokat sikoltoztam az örömtől, mikor megszólalt:
- Figyelj cica, tudom hogy ez nagyon jó neked, de nem kéne ilyen hangosan mert bejön a portás...
- Könnyen beszélsz! - mondom lihegve. Hirtelen felálltam minden erőmet összeszedve és leültettem őt a padra, ő maradjon csöndbe ilyen körülmények között...
Megfogtam nadrágját és pillanatok alatt lehúztam, óriási farka csak úgy meredezett előttem.
Megfogtam tövét, majd ránéztem, odahúzódtam hozzá, megcsókoltam, elkezdtem nyalogatni nyakától le és egyre lejjebb, míg nem odaértem férfiasságához.

Először csak a makkját nyaltam körbe-körbe, amitől ő nagyokat szisszent, aztán végignyaltam zacskójától a hegyéig, majd egyszerű mozdulattal bekaptam.
Másik kezemmel megfogtam a kezét és odaraktam a fejemhez, hogy diktálja csak ő a tempót rögtön el is kezdte.
Én közben szívtam a farkát, aprókat bele harapdálta, nyelvemmel masszíroztam, amikre ő óriásikat nyögött, szisszent úgy láttam nagyon jól esik neki és számba élvezett, amit én rögtön le is nyeltem.
Ez jó érzéssel töltött el, hogy végre valakinek örömet szerzek.
Megint megfogta a tarkómat, majd gyorsabb tempót diktált, ami nekem nagyon bejött, hogy miután elélvezett nem olyan volt, hogy rögtön elpunnyadt.

Aztán már befejeztem és lefeküdtem a földre és nagyot nyújtózkodtam és becsuktam a szemem. Mire újra kinyitottam azt vettem észre, hogy ő mellettem fekszik és mosolyog rajtam .
Én is rámosolyogtam, majd nyomtam egy puszit a szájára. Elkezdi:
- Ez jó volt nagyon, de most mennem kell haza cicus. Amúgy erre vágytál cserébe?
- Nem mondom. Kérdően rám nézett:
- Hát???
- Kevesebbre.
- Ez van. - mondja sértődötten, mégis aranyosan - Ezt kell szeretni, majd kosárlabda táborban folytatjuk ezt a csere-bere dolgot. Ok?
- Vagy következő edzésen? - az utóbbit válaszoltam mosolyogva.

Felállt, majd engem is felhúzott, elindultunk kézenfogva a villamos megállóba és adott egy szál cigit:
- Tessék megérdemled jól szoptál!
Tetszettek ezek a bunkó beszólásai, azóta is együtt vagyunk és nagyon szeretem őt!

Most írtam először ilyet, soha nem szoktam irogatni és akinek nem tetszik annak bocs, de valakinek ezt most el kellett mondanom, mert ez egy nagyon szuper történet számomra és a szóismétlésekért meg hibákért bocsi!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rouge_forum ·
hogyan dicsérsz meg msáhogy egy lányt aki kellőképpen jól elégitett ki orálisan?
Az a baj a szopás szóval hogy a bunkó kifejezések közé sorolódott az értelmes emberek mondataiban betöltött szerepe miatt... de azt nem mondod egy csajnak, hogy Jól elégítettél ki orálisan... vagy ilyesmi.
Ha van egy csaj akivel én járok, akivel szeretjük egymást tuti mondanék neki ilyet.... másnak persze nem és nem is mondtam még..... de ez nem feltétlen bunkó dolog...

Tom65 ·
:grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: