Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az olasz szexisten és én

Forró, rekkenő hőség volt. Bár már október felé járt az idő, én még mindig a szexibbnél szexibb, mutatósabbnál mutatósabb spanyolos ruháimban, és szexi tűsarkúimban virítottam. Imádtam forgolódni a társaságban. Férfiak erre, férfiak arra... És mind majd megőrül értem. Elég egy csípő ringatás, egy kacér mosoly, egy kacsintás, vagy csak épp, hogy kicsit hátrarázzam a hajam.
Az apám vacsorát rendezett egy ilyen októbari napon. Idióta ügyfelek megint, akiknek a gazdag elkényeztetett kiscsajt kell alakítanom. Hát én ebből nem kérek! Az egyik legjobb étterembe kellett volna mennünk.

Anyám beszólt, hogy vegyek fel valami szolidat, mert ez fontos. Szolidat... Mikor vagyok én szolid? Kérdeztem magamtól. Különben is. Elegem van mindenből. Addig húztam az időt, ameddig a szüleim nem vártak tovább, és otthon hagytak azzal, hogy sietek oda. Mentem is. De nem akárhogy! Felvettem egy vörös, testhez tapadó csodát, aminek a szoknya része combközépig ért, és hozzá egy fekete magassarkút. És ekkor még csak nem is tudtam, milyen gyönyörű este vár rám.

Kiszálltam az autómból, ahogy odaértem. Napszemüveg volt rajtam, de mondanom sem kell, minden férfinek majd leesett az álla. Volt ott a parkolóban egy ezüst színű Porsche is, aminek a gazdája éppen leparkolt, és abban a pillanatban kiszállt. Olyan férfit még én életemben nem láttam! Nagyon magas, még nálam is legalább egy fejjel magasabb, pedig nem vagyok kicsinek mondható. Széles váll, ami izmosabb volt az eddigieknél, amit valaha is láttam. Kreolos, olaszos bőr, fekete haj, és elbűvölő, nyers erőt sugárzó arc. Telt ajkak, és ékes, a világgal dacoló tekintet. Kifogástalan öltönyt viselt, kigombolt inggel. Minden nő álma.
Ő is felém nézett, és rám kacsintott. Csak ennyit mondott : Bonna sierra, Signorita! Azt hittem, ott rögtön elélvezek. - Jesszus, ez tényleg olasz !!! - Bizsergett az egész testem, éreztem, hogy levetkőztet a szemével.
Észhez térítettem magam, és besétáltam az étterembe. Finom, francia hely volt, a legpuccosabbakból. Amint észrevettem a szüleimet, feléjük igyekeztem. Az apámnak a torkán akadta bor. Az anyám padig csak fújtatott... És akkor mit látok?

A vadító szexszimbólum ott ül a szüleim mellett, másik két öreg fickóval. Nagyot nyelek, és bemutatkozom. Először kezet fogok a két öreggel, majd Antonie-vel (Így hívták), akiről később kiderült, hogy annak a cégnek a vezetője, ami a papámat érdekli, a másik kettő pedig igazgató halyettes, és egy ügyvéd.
Leültem. Pontosan Antonie-val szemben. Éreztem, hogy megint levetkőztet a szemével... Én is rá néztem. Az apámmal csacsogott valamiről, de én nem figyeltem. Látszólag ő sem nagyon... De nem bírtam ki... Meg kellett tennem. Kinyújtottam a lábamat. A bokámat végigfuttattam az övén. Erre láttam, ahogy a poháron megfeszülnek az ujjai. Az alsó ajkamba haraptam, és hátra döntöttem a fejem... Feljebb csúszott a lábfejem. Éppen hogy rákacsintottam, amikor visszafordultam, és figyeltem, ahogy összeszorítja a fogát. Láttam a szemében a perzselő vágyat. Feljebb toltam a lábam, és a lábfejemmel megérintettem a nadrágján át feszülő falloszt... - Az utolsó szó, amit kiejtett a száján, dadogva hallatszott. - Kő kemény volt, és eszméletlen nagy. Milyen finom lenne körbenyalni. Éppen ezen járt a fejem, miközben a lábammal izgattam. Reflexből körbenyaltam az ajkaim. És akkor éreztem, hogy a tenyere megfogja a lábfejemet, és hozzászorítja mégjobban. Én már csak azért is elmosolyodtam, és visszahúztam a lábamat. Ő csalódottan nyögött fel.

A szüleimmel kezdtem én is belefolyni egy beszélgetésbe, amikor megéreztem... Antonie bosszúból minden előzetes nélkül a lábfejét - cipő nélkül ! - a puncimhoz dugta. Halkan felnyögtem. Mindenki furcsán nézett rám, őt kivéve. Nagyot nyeltem, és kortyoltam egyet a boromból. De ennyi sem volt elég.., Irtó finoman kezdett el ott lent simogatni. Jobban kitártam a combjaimat. A harisnyámon át éreztem, mennyire kezdek ott lent nedvesedni. Nagyon jó volt. Játszott egy kicsit a csiklómmal is. Én csak lehunyt szemmel, összeszorított szájjal kétségbeesetten próbáltam megállítani a kéjes sikolyomat... De ő csak gyorsabban, és gyorsabban csinálta, amíg végül elélveztem. Olyan jó orgazmus volt... Azóta sem felejtettem el. Nagy szerencsémre csendben tudtam maradni. Ellazulva dőltem hátra. Míg egy hírtelen ötlettől vezérelve felálltam. Kimegyek a mosdóba, mondtam, és Antonie-ra pillantottam jelentőség teljesen Be is mentem a csinos, rózsaszín kis mosdóba. A mosdó fölé hajoltam, és a tükröt figyeltem, mikor közeledik vágyaim tárgya.

Kinyílt az ajtó, és ott állt ő. Bejött, és bezárta az ajtót. Levette a kabátját, és nekem esett, mint amikor az ember egy finom sütit kezd el enni nagy élvezettel. Istenien csókolt. Kemény, sziklaszilárd volt a csókja, kicsit durva... Istenien durva.

Felültetett a mosdókagylóra, és letépte rólam a harisnyát, és a bugyit is. A melleimet is kicsalogatta, és szopni kezdte. Én addig az övével babráltam, és amikor sikerült kibogoznom, az alsójából úgy csapódott ki az a hatalmas nagy, és csodálatosan finom szerszám, akár a bársonnyal borított acél. Nem bírtam megállni, meg kellett kóstolnom. Lecsusszantam a mosdóról, és hátralöktem. Hátrahúztam a bőrt, és nyalogatni kezdtem a makkját. Finoman szopogattam, alig fért be a számba. A kezemmel pedig a golyóit markolásztam. Hörgött, és színte ordított. Amikor már érzetem, hogy nincs sok neki hátra, lenyeltem, és hagytam, hogy elélvezzen a torkomban.

De még itt sem volt vége. Most én kerültem sorra. Felültem a mosdóra, és ő a lábam közé hajolt. A két vállára tettem a combjaimat. Úgy nyalt, amilyen a csókja is volt. Keményen, szilárdan. A csiklómat izgatta, és be-be hatolt a hüvelyembe. Utána két ujjal csinálta, amig a csiklómat szopta. Azt hittem, belehalok a gyönyörbe. Nyöszörögtem, hogy ne hagyja abba. Egy mozdulattal, úgy ahogy bennem volt az ujja, megfordított, és hátulról ujjazott. Benedvesítette a hüvelynedvemmel a fenekemet, és odairányította a falloszát. Mire feleszméltem, már bennem is volt. Ujjazott is, és ki-be mozgott is bennem. Életem legjobb orgazmusa volt az, amit ezzel az olasz férfival akkor átéltem.

Ő is elélvezett. Megint megfordított, és most a hüvelyembe hatolt addig, és olyan keményen dugott, hogy megint elélveztem, és csak nyöszörögni tudtam. Amikor felálltam, éreztem, hogy a fenekemből, és a hüvelyemből is folyik a combomon a finom, meleg spermája. Ő is meglátta, és visszaültetett a mosdóra. Finoman, desszertként felnyalta az összest, és szárazra nyalta a puncimat is, egy újabb élvezéssel vegyítve.
Miután rendbe szedtük magunkat, arra gondoltam, hogy soha ilyen desszertet nem kapok vacsora után...
Pláne így, egy ilyen bosszúból a szüleim miatt... Köszi, anyu, és apu! :)"
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
nem, nem illene
egy istennőt nem lehet le kurvázni
azonkívül pont én magyarázzam el neked, h a szerelem el tud indítani egy háborút minden más nélkül is????
emberi gyengesg, h mindent megtesztek a szeretteitekért. akár még öltök is. akár mást, akár magatokat...

Nyssa

May33 ·
Azt irtad az elején: hogy forró, rekkenő hőség volt.
Most forró, rekkenő vagy hőség?????
Döntsd már el!!!
Ja és jáccanod kellett volna az elkényeztetett csajt és ha eljáccod, akkor nem a vacsinál adod oda magad neki, hanem mondjuk utána 3 perccel, a desszert előtt??? :smile: :smile: :yum:
És egy piros ruciban beflangálni egy ilyen "üzleti" cuccra... érdekes.....
És meg nyom a mosdóba óóóóó ez igazán fantáziadús, amugy a vacsinál nem volt rajtad bugyi csak harisnya, hogy élböl a csiklódat tudta izgatni és el is mentél??????????? :blush: :angry:
nemtom igaz-e a történet, de hát a szüleid előtt élvezni...... :flushed: :smile: :rage: :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: