Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az ismeretlen ismerős

A nap már nyugvóra tért, a repülőtéren is kevesebb ember volt, és akkor megláttam őt. A barátság 2 hónapja kezdődött, én állandóan a magyar chat-re jártam, hogy gyakoroljam a magyart Amerikából, ő pedig magyar volt és azért járt fel, hogy ismerkedjen. Megfogtam a bőröndömet, és közeledtem felé, mintha csak rég nem látott ismerős lett volna, pedig még soha sem láttam. Jóképűnek írta le magát, hát igaza is volt 188 cm-nek saccoltam, fekete divatosan levágott haja volt és mély kék szemei.

Amikor a szemembe nézett elmosolyodott. Ő is felém közeledett és picit kitárta kezeit, mintha át akarna ölelni. Én megálltam előtte, leraktam csomagjaimat, majd a szemébe nézetem, és mintha csak a szívem diktálta volna, most, és a karjaiban mélyedtem el. Egy kicsi rövid csók követte ezt. Mivel egyikünk sem tudta, hogy köszöntsük egymást két hónapos szenvedélyes internetes kapcsolta után, mégis a valóságban idegenek voltunk egymásnak. Megfogta a csomagjaimat és hosszas beszélgetés után felmentünk a lakásába.

Amikor egy pohár narancslét töltött, lecsúszott a pohár a pultról és száz szilánkra törve a padlóra ért. Összerezzenve fordultam meg, levéve tekintettem egy képről, mely a falon lógott. Ő letérdelt, és elkezdte felszedni a cserepeket, én szintén. Egy idő után, amikor már alig volt néhány szilánk a földön de a folyadék még ott csillogott halvány sárgán a parkettán, összetalálkozott két kezünk. Selymes, de mégis férfias kezei voltak, felnéztem és láttam, hogy mély kék szemei erősen a szemembe szúrnak. Majd levándorolt tekintete a pólóra, mely mélyen ki volt vágva, így ha lehajoltam sok látszott melleimből.

Nézte azokat röviden (hisz ő is csak férfi), aztán közelebb jött és éreztem leheletét orrom hegyénél, majd ajkát a számon. Felálltunk és átölelve csókolóztunk. Felvett és ráültettet a könyv pultra. A nyakamat csókolta végig, majd a blúz alá nyúlt és a melleimet simogatta, míg én időnkét beletúrtam a hajába, amit nagyon élvezett. Aztán levetette blúzom, és nyelvével körözött bimbóim körül. Mindig lejjebb haladt, a köldökömet cirógatta, míg kibujt a gatyájából. Óvatosan felhúzta a mini szoknyám és a bugyit letolta. Majd megcsókolta leborotvált puncim. Először csak mintha illatát akarná csak élvezni nedveimnek, közel jött, de csak leheletét éreztem, nyelvét sehol. Majd hirtelenül érve erőteljes nyelve hegyét éreztem csiklóm körül, majd úja cirógatását, én teljes gyönyörben ültem (majdnem feküdtem). A pulton széttártam lábaimat, ahogy csak tudtam és fejét csak nyomtam erősebben belém.

Majd hirtelen elkapott az ismerős érzés, éreztem ahogy összerándulnak puncimban az izmok a levegővételem gyorsul és teljesen elgyengülök. Ekkor tudta mi a dolga, felállt, helyreigazította gyönyörű ágaskodó szerszámát és belém nyomta. Először csak lassan hatolt belém, de mikor bennem volt őrültesen mozgott, mintha beljebb és beljebb akarna jutni, de már teljesen bennem volt. Kétszer nem csak az élvezettől, hanem a fájdalomtól is felnyögtem, majd hirtelen éreztem, ahogy gyorsulnak lökései, aztán hirtelen gyönyörű melegséget éreztem magamban. Ő pedig rám borult, és a fülembe súgta: köszönöm drága.
Hasonló történetek
26045
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15349
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pandora ·
zárójelem rossz helyen...mindegy

MARVIN ·
Hmm... Itt korról szó sincs, ti meg rögtön elöveszitek, csak mert tegnap beleírta.

Egyértelmúen kitalált történeteket ír, és ez itt nem kötelezöen róla szól, lehetne akár 25 is. (ja nem, az Ralph) Viszont nincs története, és ez az elözöre is vonatkozik. Olyan "találkoztunk-dugtunk, jó volt" típus, szóval...



Anna:

Inkább a fantáziára menj rá, azt gyakorold, mert az írói stílus addig hiába fejlödik.



Marvin



U.i.Mindenkinek: A Kényeztessben én is 28 voltam, pedig nem annyi vagyok ám! Kitalált sztorinál a részletek nem kötelezöen az írót adják vissza...

MARVIN ·
És különben is: Aki a kutyákat szereti, rossz ember nem lehet... :DDD

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: