Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Igazság

Egészen kisgyermekkorom óta érdekelnek az idegenek. Pontosabban az életem részévé vált, hogy megértsem őket. De mielőtt arra gondolnál, hogy mindössze egy vagyok a sok mániákus, torz lelkű, a saját lelki békéjét illúziókban megtalálni vágyó, magát feljebbvalónak gondoló tömegből, biztosítalak: teljesen átlagos, a maga mindennapos gondjaival elfoglalt ember vagyok.
Az idegenek jelenlétét úgy kezelem, mintha arról volna szó, hogy hol él az egyik titokzatos afrikai törzs. Senki nem kételkedne benne, ha azt mondanám, felfedeztek egy eddig ismeretlen népcsoportot, hiszen nem láthattunk és láthatunk mindent és mindenkit.
Kisgyerek voltam, amikor arra ébredtem, hogy megannyi sok, sötét lény mászkál a szobámban, amit akkor a testvéremmel osztottam meg. Ő aludt, én felébredtem. És bevallom, úgy féltem, ahogy csak egy gyermek félhet. Kiabálni próbáltam, egy hang sem jött ki a számból. Úgy éreztem, hogy az alakok nem a mi felfogásunk szerinti térben mozogtak, szinte éreztem őket a testemen. Magasak voltak, igaz egy kicsi emberkének egy átlagos testméret is nagynak tűnik. De a magasság szembetűnő volt, ahogy a karcsú, hosszú végtagok. Az egyik lény felém nyújtotta a karját, én sikoltottam volna, de nem mertem kikelni az ágyamból, az öcsém pedig furcsamód nem érzékelt semmit. De ott voltak.

Édesanyám bejött, de nem tudott megnyugtatni, hiába mondta, hogy álmodtam az egészet. De tudom, hogy nem így volt. Akkor még azt se tudtam, hogy lehet másfajta élet.
Eltelt pár év, természetesen az akkor átélt élmények eltemetődtek elmém mélyén, és én akkoriban azzal foglalkoztam, mint más tizenéves. Iskola, fiúk, házon kívüli programok, a kutyám, bár néha, esténként a kertből figyeltem az eget a teleszkóppal, amit születésnapomra kértem. Be kell vallanom, egy-két alkalmat leszámítva nem sok említésre való objektum tűnt fel. Talán egy. De nem hiszem, hogy az az volt, túlságosan akartam benne látni az ,,idegent,,.
Nem olvastam UFO újságokat, mert sok téves adat van bennük, a fontos dolgok leértékelődnek a sok semmis között. Inkább tudományos könyveket, filmeket tanulmányoztam, de ezt nem hangoztattam. Én az iskolában megmaradtam a kissé ironikus, de mások szerint csinos és tanárokat néha az őrületbe kergető diáklánynak. Ez így is volt jó. Én is élveztem.

Egy este a lenti szobában sokáig fennmaradtam tévézni, ugyanis rajongtam a teniszért már akkor is, de sajnos éjszaka volt az élő közvetítés, mert az USA-ból jött az adás. Elaludtam, mert az általam várt meccs helyett egyet felvételről sugároztak, aminek már ismertem az eredményét. Hajnal felé ébredtem. Nem tudom miért keltem fel, hiszen az éjszakába nyúló töprengéseimen kívül nagyon jó alvó vagyok.
Le volt húzva a redőny, de mintha nappali fény áramlott volna be. De a videó jelzése szerint csak hajnali három körül volt.

Észrevettem őket és ők észrevették, hogy LÁTOM, hogy itt vannak. Furcsa mozdulatokat műveltek és meglepettségük mintha abból fakadt volna, hogy érzékelem, hogy ott vannak. Ugyanazok a magas, kifejező arcú lények voltak, akiket kiskoromban láttam. Valahogy már nem is féltem. Úgy gondoltam, mivel megláttam őket, meghalok vagy elvisznek. De nem ez történt. A fejemben hallottam a hozzám való mondanivalójukat, melyben elmondták, hogy nem szabadott volna meglátnom őket sem régen, sem akkor este, mert az ember a saját maga által felállított korlátainak rabja, képtelen nézés közben látni. Az általam vezetőnek gondolt lény azt mondta -legalábbis éreztem a fejemben - azért vannak a Földön, hogy eldöntsék, mikor lehet bolygónkat bevonni az igazi életbe, egyben vigyáznak ránk és figyelnek is minket, már nagyon-nagyon régóta. Mondta, védeni kell minket a hódító szándékúaktól, de sajnos magunk ellen nem tudnak.

Másnap reggel a szobámban ébredtem, de boldogan. Örültem a felismerésnek, hogy van valaki, aki óv minket, Istenen kívül, valami kézzelfoghatóbb.
Tudtam, csak várni kell. Öt napot, öt évet, ötezer évet. De legalább nem vagyunk egyedül.
Az idegeneket nem láttam régóta, úgy érzem még találkozunk. Furcsa, de szeretném. Nem félek tőlük, inkább meg akarom ismerni azt, amit egy kevés ember már tud, neki már természetes.
Remélem, nem lesz belőle gond, amiért ezt leírtam, de úgy érzem, könnyítenem kell a lelkemen és elmondani, ha nem is az Igazságot, de egy általam igaznak vélt részét.
Hasonló történetek
2670
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
5388
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Piros Pille ·
Szépen fogalmazol.
Én nem hiszek az UFO-kban, de ez nem von le semmit az írásod értékéből.
Ezt érzem a kulcsmondatnak:
Örültem a felismerésnek, hogy van valaki, aki óv minket, Istenen kívül, valami kézzelfoghatóbb.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: