Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Igazság Ifjú Ligája: Új Szakasz #1

Staker, ez a csupa izom bűnöző, azt hitte a rendőrséget küldik rá. Egy sor láda tetején ült és még viccelődött is símaszkos embereivel. Úgy érezte: megteheti. Emberei jobban fel voltak szerelve mint az átlag, ráadásul övé lett egy teljes raktár is. 
Hirtelen a vele szemben lévő falat áttörték. Méghozzá egy szemtelenül fiatal, ám máris nála izmosabb kölyök - aki azt kérdezte dühösen:
- Nevetünk még?
A szeméből vastag lézersugár vágódott ki, elolvasztva Staker ládáinak alját. A bűnöző egy rakat doboz alá került, onnan kiabált:
- Miért tartalak benneteket? Tűz!
Az emberei a sokktól kábán fonódtak rá a puskák ravaszaira. Mind neomodernnek, nikkelezettnek nézett ki. Mielőtt bármely cső a zöldes villodzás után elsült volna, a leomlott fal túloldaláról ( a füstön át, hogy őszinték legyünk) érkezett három zöld fürge nyílvessző.
Az összes puskát hatástalanították. 
Most egy fekete ruhás, mellkasán kék szárnyát szimbolizáló ifjú jött e terembe. Páratlan akrobatikát használt, az tény: az ellenállókat lábát elsöpörte, vagy őket fellökte. 
Staker, bár nem volt jó benne, nyúlcipőt kötött, és így a csata is máshol folytatódott. 
Az akrobata vizsgálgatni kezdte a fegyvereket. Majd kommunikátorába beszélt:
- Éjszárny a többieknek: ez a cucc kriptonittal tüzel!
A lézerszemű vicsorgott:
- Mondd még egyszer.
- Ez a cucc kripto...
- Vizsgáld át!
Éjszárny ugyanazt a minicomputert és bűntény-készletet használta, amit Batman. Gyorsan felfedezte a gyártósori nano-véseteket, végig is simított rajtuk.
Ez állt rajta:
SAKÁL RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Éjszárny nem ismert ilyen céget.
De tudta, hogy ki igen!
 
Dick Greyson idegesen feszengett öltönyében, ezredszer megigazítva nyakkendőjét. 
Végre felért a Luthor torony legfelsőbb emeletére. Helyét a liftben csupa csacsogó, csini, életvidám csaj vette át. Dick sóhajtott - de jó lenne egyszer kalimpálva utazni az anyósülés fejtámlájára ülve!
Lex az igazgatói szék mögött széttárta kezeit:
- Sajnos csupa új figura jön - és megy is. Vérátömlesztés, Dick fiam. Én a helyedben a vezető-választasodra jobban figyelnék. 
Amaz elkomorult:
- Hogy mondja?
- A kültéri kamerák szerint Szuperboy egyre befolyásosabb. Tudod mit? Vigyél el egy fegyvert! 
- Tudom hol a helyem.
Dick megindult, a lift felé perdülve. De fülében visszhangzott Lex epés megjegyzése:
- De vajon Szuperboy tudja e?
 
Folyt. köv!
 
Folytatások
1569
Az előző folytatása! Köszönöm mindenkinek, hogy/ha elolvasta az előzőt!
Hasonló történetek
3627
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
2919
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: