Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az időgép/ egyperces

Amióta Galilei és galerije gombócot csinált, és ráadásul meg meg is pörgette ezerféle irányba, lapos, kissé unalmas az univerzum középpontjában lebegő világunkat, keresi az emberiség az időgép lehetőségét.
Pedig egy irányba már meg van alkotva. Kinek gyors, kinek lassú, de mind két esetben kiméletlenül röpíti az utazót a messzi utolsó cél felé, mely a lélek univerzumi felszabadulásának végtelenjébe, míg a test lassú felbomlásába vezet.

Visszafelé már egy kicsit körülményes, de ha az amerikai filmművészet remekét vesszük alapul -5-ös számú vágóhíd- az emberi elme már képes erre is. Ennek csak a fantázia és a születés-halál intervallum szab határt.
Tehát a végső konklúziót levonhatjuk, mivel az emberi létet, csak az agyi ingerek és információk világában lehet bizonyítani, így bármely ezirányú beégetés az agylebenyek közé, fizikális átélést is jelent.
Na ez az eszmefuttatás kellőképen bonyolult, követhetetlen és logikátlan, tehát bármely tudományos tézissel szemben megállja a helyét.
Időgép tehát igenis van, itt a fejünkben, csak használni kell merni azt!
Hasonló történetek
4450
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5276
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Hétköznapi nő ·
Az eszmefuttatás tetszett, csak túl rövid ahhoz, hogy több hiba is legyen benne, erre figyelj máskor.

Üdv

Adri
deni a villám ·
köszi, ez most ilyen

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: