Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az idegenek

1980.augusztus.5.
Billy a szobájában volt és az ágyon fekve a plafont bámulta.Már 7 év eltelt azóta a szörnyű este óta de Billy még most is olyan élénken emlékezett mindenre mintha csak egy hete történt volna.
Egy késő délután Billy és a szomszéd fiú,Jack kimentek játszani a mocsárhoz.
Szüleik nem engedték őket oda, de a két fiú úgy gondolta hogyha nem látják meg őket akkor nyugodt szívvel mehetnek oda.
Szerették azt a helyet.Olyankor elbújhattak a világ elől és azt tehettek amit akartak.
Ugyanezt gondolták akkor is amikor azon a napon elindultak a mocsárhoz.

Épp szörnyeset játszottak, amikor különös fény boította el a mocsarat.Billy megragadta Jack karját és kérte hogy meneküljenek el onnan.Jack azonban túl kiváncsi volt.Elindult a furcsa fényjelenség felé és mielőtt Billy akármit is kiálthatott volna egy vékony,csökevényes kar nyúlt ki a levelek közül és magával rántotta Jacket.
Billy felüvöltött.A fény jelenség amilyen hirtelen jött olyan gyorsan eltűnt-magával Jackkel eggyütt is.
Billy zakatoló szívvel haza rohant.Szülei aggódva kérdezték hol maradt ilyen sokáig és mért olyan zaklatott Billy.
Billy elmesélte mi történt Jackkel hogy elrabolták őt.
Szülei úgy érezték Billy megbolondult.Elvitték őt pszihológushoz aki megprobálta megnyugtatni Billyt hogy biztos nem az történt amit látott hanem Jack bizonyára megfulladhatott a mocsárban.

Billy azonban nagyon jól tudta mi történt.Földönkívüliek rabolták el Jacket.
Azóta nem ment többet a mocsárhoz.
Most azonban úgy érezte vissza kell térnie arra a helyre ahol elöször találkozott az idegenekkel.
Este halkan kilopózott a házból hogy szüleit még véletlenül se keltse fel és elindult az ösvényen ami a mocsárhoz vezetett.
Kicsit hideg volt az éjszaka annak ellenére hogy még csak augusztus volt és mintha az ég is feketébb lett volna.Billy beleszippantott a mocsár sáros, iszapos szagából és egy csomó emlék pergett le a szeme előtt.
Eszébe jutott mennyit bújocskáztak itt Jackkel milyen sokat játszottak szörnyeset és fogócskáztak.
És ennek már 7 éve.Billy megvakarta a homlokán lévő anyajegyet.

Ekkor halvány fény szűrődött ki a levelek közül.Billy már számított erre.Ahogy elindult a jelenség felé a fény egyre jobban erősödött végül mindent elborított a sötétség.....
1987.augusztus.5.
Lilly az irodájában gépelt valamit a számítógépen.
Ekkor kopogtattak.
- Igen!
Egy szőke rövid hajú nő lépett be.
- Megérkeztek az iratok!
- Rendben.Tedd csak le az asztalomra!
A nő letette a papírokat és Lillyre nézett.
-Ma nem jössz át vacsorázni?-kérdezte.
Lilly ránézett.
- Sajnálom nem megyek.
A szőke hajú nő megcsóválta fejét.
- Már azóta ki sem dugod az orrod otthonról amióta történt az a szörnyű baleset.
Lilly szeme könnyes lett.
- Billy volt a mindenem.Amióta eltűnt csak azt tudom kérdezni magamtól vajon hol van most és vajon él-e még.Hiszen annyira fiatal volt.Még csak 14 éves volt.
A szőke hajú nő megsimogatta Lilly hátát.
-Tudom hogy szörnyű lehetett. De tovább kell élni. - azzal távozott.

Lilly este 8 órakkor hagyta el irodáját.Elköszönt néhány dolgozótól és indult haza.Amióta Billy rejtélyes körülmények között eltűnt azóta nem volt teljesen önmaga.Mindenképp kiakarta nyomozni hogy fia vajon hol lehet.Sajnos nem kapott senkitől sem segítséget.
A rendőrök tehetlenek voltak és közölték vele hogy Billy valószínűleg meghalt de Lilly érezte hogy fia még él.
Vezetés közben letörölte arcáról könnyeit.
Aztán arra gondolt férje vajon haza ért-e már.
Férje délelőttös műszakban dolgozott egy rádiós cégnél és általában mindig haza ér felesége előtt hacsak nem megy el sörözni egyet kollégáival.
Lilly megvakarta homlokát. Eszébe jutott hogy Billy homlokán volt egy anyajegy amit mindig nagyon utált fia.
Lilly pillantása a visszapillantó tükörre esett és furcsállva vette észre hogy valami fényt vetít vissza.
Lilly hátrafordult és látta, hogy a mocsár mellett hajtott el, ahol több évvel ezelőtt Jack tűnt el.
És a mocsaras levelek között fény világított.
Lilly leküzdve a páni félelemet vissza fordult kocsijával hogy megnézze a különös jelenséget.
Lassan kiszállt a kocsijából és óvatosan elindult a fényforrás felé.

Az iszaptól majdnem elcsúszott de visszanyerte egyensúlyát és tovább ment.Szúnyogok szálltak a feje körül de Lillyt nem érdekele, kiváncsisága mindennél felül kerekedett.
A fény kissé elhalványult de aztán ismét felerősödött.Lilly vett egy mély levegőt és benézett a levelek közé.
Azonnal felsikított.Egy csészealj alakú jármű állt a levelek,indák között.
Mellette pedig kicsi vékony törékenynek tűnő apró lények nyüzsögtek.Csökevényes kezükkel fűszálakat tépdestek.
Amikor Lillyt észrevették nagy fekete gomb alakú szemükkel végig néztek rajta.

Ekkor egy feltűnően kicsi lény kilépett társai közül és elindult Lilly felé.Lilly elhűlve állt , lába földbe gyökerezett a látványtól. A lény felemelte piciny karjait és Lillyre nézett mintha átakarná őt ölelni.
Lilly borzadva vette észre a lény homlokán lévő barna foltot ami erősen emlékeztetett egy anyajegyre....
Hasonló történetek
3119
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3261
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
HÁLÁCCIK HOGY SZERETED A HORRORFILMEKET! ÉN IS! ÍRJÁL MÉG! ÉS OLVASD MAJD EL MA ÍRTAM AZ ÖRDÖGHARCSÁT MÁ BEKÜTTEM!


JA NEKEM A PÖCSÖMÖN VAN EGY ANYAJEGY, ÉRTEM IS ELJÖNNEK A ZIDEGENEK??? :rage: :rage: :angry: :angry:

mooney ·
jaja szeretem a horrort ...most gondolkozok a következő történeten és lassan már meglesz....
heh izé...nem az anyajegy miatt vitték el...ez kész... :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: