Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az évforduló

A féléves évfordulónkat ünnepeltük Péterrel. Elhatároztuk, hogy együtt töltünk egy hétvégét valami kellemes hangulatos helyen, távol a világ zajától. Egy kis vidéki panzióban foglaltattunk szobát, ami legalább 20 km-re volt a legközelebbi városhoz. Nem voltak sokan a panzióban mivel, hogy tél volt, így egy nagyon kellemes kis szobát kaptunk. A szobában nem volt más csak egy hatalmas franciaágy, de kérdem én, kell más is, amikor Péter ott van velem?

A hozzátartozó fürdőszoba viszont maga volt a paradicsom! Hatalmas fekete kád, melyben kellemesen elfér két ember, és amire már régóta vágytam körös-körül a falakon tükör. Kellemes izgalommal láttunk neki a kipakolásnak, majd mikor végeztem sejtelmes mosollyal arcomon elindultam a fürdőszoba felé. Az ajtóban megálltam, és visszanéztem Péteremre.
- Nem tartasz velem? - kérdeztem. Nem válaszolt csak mosolygott és már kezdte is kigombolni az ingét. Már a tudattól is, hogy ez a férfitest csak az enyém, vad borzongás futott végig a gerincem mentén. A mellbimbóim hegyesen meredtek előre. Vágyakozva néztem rá. Az ajtóban megállva én is neki kezdtem a vetkőzésnek. Lassan egyesével gomboltam ki a blúzom, majd kicsit ringatva a csípőm, letoltam a szoknyám is. Nem volt már más rajtam csak egy kis tanga és a melltartóm. Rámosolyogtam.
- Ez mind a tied, gyere és vedd el ami kell! - mondtam neki.

Elindult felém, rajta sem volt már egyéb, mint a boxer alsó, de mire odaért hozzàm már az is a földre került. Férfiassága már jelezte, hogy mennyire kíván engem, de amikor odaért hozzám, a fülembe lehelte:
- Mit szeretnél, mit tegyek a tulajdonommal? - kérdezte. Válasz helyett magamhoz húztam és forró testemet az övéhez szorítottam, hozzádörgölőztem, mint egy macska. Forró csókban forrtunk össze, nyelvem vad táncba kezdett az ő szájában. Lassan betolt a fürdőbe és megszabadított a maradék ruhadarabjaimtól is. Egy percen belül már a zuhany alatt voltunk mind a ketten, de a csókolózàst nem hagytuk abba. Keze a mellemre tévedt és gyengéden simogatni kezdte, kezével, majd szájával becézte a mellemet, majd keze egyre lejjebb tévedt, forró csókokkal borítva hasam majd a combom. Terpeszbe kényszerített és a simogatást a puncimban folytatta. Ujjaival simogatta a csiklómat egyre beljebb és beljebb izgatta a hüvelyem bejáratát, majd egy hirtelen lökéssel ujja teljesen belémhatolt.

Majd újra és újra, amíg testem ívbe feszült. Kimerültem hanyatlottam a karjába. Lábaimat a dereka köré fontam. Ekkor megéreztem ő még közel sincs annyira kielégülve mint én! Kezemet a vastag 17cm-es férfiasságára tettem és lassan simogatni kezdtem. A tükörben láttam, ahogy gyorsultak a mozdulataim, arca úgy kezdte tükrözni azt, hogy mennyire élvezi a kezem játékát. Mikor már közel járt ahhoz hogy elélvezzen a fülembe súgta:
- Annyira kívánlak, de nem a kezedbe akarok elmenni édes! - Csak mosolyogtam és felé guggoltam, majd szép lassan belecsúsztam az ölébe. Annyira nedves voltam, hogy amikor a belémhatolt, szinte cuppogva fogadtam magamba kedvesemet. Két kezét a csípőmre téve irányította föl-le a mozgásom. Nem sok kellett hozzá- az izgalom és az előjáték megtette hatását, és elértük azt a pontot, ahol mar semmi nem számít. Az élvezetet csak fokozta, hogy láttuk magunkat körös-körül a falakon levő tükrökben, szinte egyszerre értük el az orgazmust testem hozzáfeszült a testéhez, majd kimerülten hanyatlottunk egymás karjába
- Boldog félévfordulót édes - súgtam a fülébe. És ez még csak az első napja volt a hétvégének...
Hasonló történetek
18042
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
22534
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: