Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az év végi buli

Tizennyolc éves, bulira és fiúra éhes csajként nagyban készülődtem a tanév legnagyobb és utolsó partijára. Egy lány szervezte, a szülei egy hétre kimentek Amerikába, ő pedig egyedül maradt a villájukban, és nem tudott buli nélkül létezni, így hát meghívta a végzősöket erre - a számomra legalábbis - fenomenális eseményre. Mindenről gondoskodott, de volt egy kikötése: senki ne hozzon és igyon alkoholt, ne cigizzen és ne kábszerezzen, ami érthető is volt: nem akarta, hogy szétverjék a villát illetve hogy a cigiszag feltűnjön a szüleinek...

Ki is néztem magamnak egy B-s srácot: magasabb volt nálam, kreol bőr, fekete haj, barna szemek, szóval mediterrán típus. Mikor a csajokkal nyáron tesiztünk, a fiúk általában fociztak, és ő a nagy hőségben mindig csak egy szál gatyában rohangált. Eszméletlen, micsoda has- és karizmai voltak, ami nem csoda, hiszen vízilabdázott. Úgy gondoltam: MOST VAGY SOHA! Tehát fain ruci a legújabb divat szerint, a has természetesen szabadon hagyva. A frizumat frissen csináltattam a fodrásszal: rövid, tépett, sötétbarna, szőke melírcsíkokkal. A sminkre pedig különösen ügyeltem, hogy természetesnek hasson: erős fényű szájfény, egy kis arcpír, szemfesték, na és persze hosszú, sűrű, ívelt szempillák. Nagyon tetszettem magamnak, amin meg is lepődtem, de legalább az önbizalmam meg volt alapozva.

A barátnőm csöngetett, gyorsan lerohantam a lépcsőn, táskámban pedig ott lapult az óvszer. Nagyon bírtam a barátnőmet: velem ellentétben állati laza volt, és folyton azzal az eszméletlenül dögös mocijával száguldozott mindenhova, most is azzal jött értem. Bukósisak fel, aztán téptünk is a villa felé. Mikor megérkeztünk, röhögni kezdtünk, hogy kérik tőlünk a meghívót, de szerencsére erre is gondoltunk, így gond nélkül átléphettünk a hatalmas kapun. A zene már nagyban szólt, de aztán meghűlt bennem a vér: A rottweillerek szerencsére jó messze voltak tőlünk, ráadásul kikötve, de én így is nagyon féltem tőlük, és a barátnőmbe kapaszkodtam. Ő csak mosolygott rajtam, hiszen megszokta. És akkor szemben velünk, pár méterre megpillantottam őt: minket nézett, és mosolygott rajtam. Mikor odaértünk, megkérdezte tőlem:
- Ennyire félsz a kutyáktól?
- Az ilyenektől igen... Van Bailey's?
- A hűtőben mintha láttam volna egy párat... Bemegyünk?
- Aha - feleltem, a barátnőm pedig vigyorogva figyelte zavaromat, amint bemegyek a villába szerelmemmel.
- Nem t'od, Andi jön? - kérdezte tőlem a srác, miközben a fehér márványpadlón lépkedtünk.
- Nem tudom... - kicsit felbőszített a kérdés... - Nem t'om, miért kell mindenkinek az az üresfejű liba, aki még egy normális mondatot se bír kinyögni!
- Jó, bocs! Csak t'od én bírom...
- Pedig helyette itt van egy okos, szép és főleg szerény csaj...
- A barátnődre gondolsz? - gúnyolódott, én pedig elvigyorodtam.

Végre odaértünk a hűtőhöz. Azon tűnődtem, vajon hol lehet a házigazda, de ennél tovább nem is foglalkoztam a kérdéssel. Szerencsére a hűtő tele volt Bailey's-zel, a mélyhűtőben pedig jégkockák is voltak. Koccintottunk:
- Igyunk a bulira! - mondta ő.
- És hogy sikerüljön az, amit akarok - tettem hozzá kicsit halkan.
- Mi az? - kérdezte kíváncsian.
- Szerinted? - lesütöttem a szemem, és éreztem, hogy elpirulok. Tudtam, hogy még mindig néz engem.
- Tetszik az ötlet - mosolygott a srác. Most én néztem rá, és ő sütötte le a szemét. Aztán egyenesen a szemembe nézett, ami különös fénnyel ragyogott. Közeledni kezdett felém, és én is felé hajoltam, majd ajkaink lágy csókban forrtak össze. Az este további részében szenvedélyesen táncoltunk, majd néha megpihentünk, és mindenféléről beszélgettünk. Jó volt vele, értelmes fiú volt. Lassan éjfélre járt az idő, és mivel már nagyon nyitottak voltunk egymással szemben, egyszerűen, körítés nélkül tette fel a kérdést, hogy akarom-e. A válasz természetesen igen volt, ő pedig maga után húzott az egyik szobába, és kulcsra zárta az ajtót.

Rögtön elkezdtünk csókolózni, olyan hévvel, ahogyan én még talán sohasem, majd lassan lefektetett az ágyra. A nyakamat csókolgatta, miközben megszabadított felsőmtől, aztán az ő kapucnis pulcsija is lekerült róla, majd nekilátott a melltartóm kikapcsolásának. Miután a földre dobta azt is, mellbimbóimat a szájával kényeztette, körbecsókolta őket, aztán lehúzta a gatyámat és a francia alsómat is. Én pedig lerángattam róla a maradék ruháját, és hatalmas szerszámára felhúztam az óvszert, majd gyengéden, de határozottan megragadtam, és lassan, mint a jégkrémet, szopni kezdtem, aztán a tövén is végighaladtam nyelvemmel, majd "mélytorkú technikával" jelentős része eltűnt a számban. Mikor előkerült, ismét a végére koncentráltam. Azt mondta, mindjárt elmegy, úgyhogy most ő jön. Hátradőltem az ágyon ő pedig simogatni kezdte a hasamat és a belső combomat... Fantasztikus volt. Aztán csiklómat kezdte izgatni, fogaival gyengéden morzsolgatta, majd széthúzta kisajkaimat, nyalni kezdett, aztán ujját a hüvelyembe dugta, miközben másik kezével még mindig a csiklómat ingerelte, én pedig halkan nyögdécseltem, ahogy ujját ki-be mozgatta. Én is kellőképpen felizgultam, úgyhogy ideje volt a tettek mezejére lépni.

Lassan bedugta fegyverét hüvelyembe, és egyre mélyebbre tolta nedvem segítségével. Miután teljesen bent volt, lágyan megcsókolt, majd jött a tényleges szeretkezés. Éreztem, ahogy bennem mozog, mindketten halkan nyögdécseltünk. Lábaimat a nyakába vetettem, így még jobban belém hatolhatott. A ritmusa kezdett egyre gyorsabbá válni, nyögéseink pedig megsokszorozódtak és felhangosodtak. Láttam rajta, hogy igyekszik késleltetni az orgazmusát. Ehhez hatalmas akaraterőre volt szüksége. Aztán hasra feküdtem, majd négykézláb helyezkedtem. Itt tempója még gyorsabb volt. Mikor befelé tolta szerszámát, megfeszítettem izmaimat, mikor kihúzta, elengedtem. Aztán felegyenesedtem, ő pedig hátulról átölelt, és a mellemet markolta. Aztán far- és arcizmaim ütemesen összehúzódtak, és elélveztem. Pár másodperccel később ő is követett engem. Ellazulva, fáradtan simultam mellkasához, és cirógatások mellett aludtunk el.

Így kezdődött a mi szerelmünk, és már tizennégy hónapja együtt vagyunk.
Hasonló történetek
15346
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Csudri ·
Ez kész! Ilyen storykat ált. csak április 1-én szoktatok feltenni az oldalra! Vagy ez a minöségbiztosítás?! Szánalom.



Csak azért kap 2 pontot, mert végre valaki felfogta, hogy az AIDS orális úton is terjed! (bár még nem találkoztam olyan növel, aki olyan hülye, hogy gumival szopik. Van nélküle, vagy sehogy!)

Dark Archon ·
biztotek, azért te sem viszed túlzásba az udvariasságot...



Mindamellett a történet nem emelkedik ki a többiböl. Sablonos, ahogyan sok fiatal szerelmi élete is az. Föleg az ilyen alkalmi kettyintéseké...

deadcode ·
Elötte fodrász rulez meg kilo smint aztán meg motor+bukosisak és ugy néztél ki mint egy rosszul elbaszott kurva!Ennyit erröl!Fos story!Azért mért hanyagolni kéne a izmos,köcsög frenkiket a storyk-bol!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: