Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az este esete

Hosszu idő után végre házat vettünk. Kétszinteset, a kölykök miatt. Ám pénzünk nem állt arányban még az elképzeléseinkkel. Na persze - mondhatnánk. Fennt a gyerekszobák álltak, sokáig csak falak formájában, meg egy hevenyészet hálószoba. Aztán lépésről lépésre lakhatóvá lett minden, még ha nem is tökéletesen. A kölykök nyaranta el-eltűnnek nagymamájukhoz vidékre sokszor hetekre. Ilyenkor tudtunk egy kicsit jobban haladni a házon, és hát a szerelmeskedésre is szabadabb lehetőség nyílik szemben az év egyéb időszakaival.

Valamilyen nyári rendezvényről érkeztünk haza egyszer egy barátunktól jövet, ahol pezsgőzés volt köszöntővel meg ünnepléssel, egy kert végében lévő hűvösödő szabadtéri teraszon. Kissé átfázva de tökéletes éberséggel feküdtünk az ágyba még kettőkörül is otthon. Tévézéssé fajult az éberség. A végén pedig jobb műsor hijján a szexcsatornánál kötöttünk ki. Váratlan téma. Én még elég dermedt voltam a hüvöstől, és örültem, hogy egy kicsit átmelegedhetem a takaró alatt, Andi a nejem akit gyakran néztek egyébként a hugomnak is a némi korkülönbség okán, azért ennél vérmesebben reagált. Fázósan átnyúlva a takaró alatt, a másik takaró alá, óvatosan leráncigáltam a bugyiját a látottakra való reagálásképpen, és finoman cirógatni kezdtem ott neki. Általában valahogy lassabban melegedik be szexuálisan, így ráérősre vettem a figurát. Finoman cirógattam, hol a csiklóját meg-megérintve, hol köröztem körülötte. A képernyőn épp valamilyen csapat-szex zajlott. Egy amerikai tán - rögbi - csapat elégített ki egy erre vállalkozó kedvű lányt a gyepen, és azt hosszasan ecsetelték a közeli felvételek, amint egyszerre három-négy férfi is kezelésbe veszi a nőt, aki ennek szemmel láthatóan szívből örül, már ahogy a mosolygós arckifejezésről és a szenvedélyességéből látni lehetett.
Valamit dumáltunk épp a film kapcsán, hogy milyen már, ennyi pasi meg egy nő, meg hasonlók, amikor egyszercsak azt mondja, hogy: - bocs, ne haragudj - félretolta a kezem a takaró alatt és valami őrületes masztiba kezdett már a takaró mozgásából ítélve, majd pár pillanat múlva, már az élvezésének a jellegzetes de számomra mindig izgató hangjait hallottam feltörni belőle, zihált, fujtatott remegett... majd nagy sokára, annyit hozzátett, hogy: - mégegyszer bocs, de tudod úgy beizgultam...

A film szerintem még a közepén se nagyon járhatott, amikor kicsivel később az iménti jelenet megismétlődött, azzal, hogy most még az előbbinél is rövidebb idő alatt jutott el csúcsra. Tökre hülyének érzetem magam, mert amikor arrafelé járt a kezem még, nem izgult fel, és amikor megint arra akartam kanyarodni, addigra már tolta is félre kezével az enyémet, és némi mozgolódás után már végzett is magával. A harmadik ilyen villámorgazmus utáni beszélgetéseinkből aztán kiderült, hogy a többes szexnek ez a változata, a több pasi egy nő felállás ez kiakasztóan hat rá. (eddig nem tudtam) Hosszas faggatódzásomra részletekből összerakható módon az jött ki ott éjszaka, (miközben a fiúk a lány hasára meg mellére élveztek a filmen és a kezem ismét eltolva, még egy gyors elélvezésre futotta azért neki erejéből...) szóval titkos szexálmai között szerepel egy dédelgetett de soha megvalósulásig el sem menő történet amelyben ő mint főszereplő nő szórakoztat egy rakat pasit... de aztán ahogy ez kimondódott, rögtön le is tromfolt vele, hogy ez csak izgatja, mint elvi dolog, de ő persze soha sem csalna meg csak egy kis szexkicsapongásért... erre megnyugtattam, hogy engem márpedig nem bántana, ha egy ilyesmiben valóságosan is benne lenne. Persze ha én is ott vagyok, és csupán láthatom... Visszakérdezett vagy kétszer is... És én őszintén megismételtem mindkétszer ezt, és hogy valóban így is érzem, hogy ha neki ez a vágya, akkor nosza, most még alig múlt harminc mikor próbáljon ki egy ilyet... erre ő: ha ilyet mondok, biztos azért van mert én nem is szeretem őt.

Mire megnyugtattam, hogy pont azért mondok ilyet, mert szeretem. Szeretem, és tudom, hogy ez nála egy szexuális izgalom, és tudom nem párosulna azzal, hogy innentől fogva egy buszmegállóban is akár megcsalhat egy hadsereggel, és különben is ez nem venném megcsalásnak, pusztán egy-két akció, amelyben ő adott esetben nagyon jól érezné magát, és nekem meg épp ez a célom, és ha neki ehhez sok pasira van szüksége, akkor gyerünk, és egyébként sem szeretném őt kisajátítani, mert a szerelem nem egy rablánc, ha nem a másik szeretete, amibe a vágyai is épp úgy beletartoznak, és ha épp meg akar kóstolni másik gyümölcsöt, vagy akár többet is egyszerre, akkor nem kell hazudozni, meg alakoskodni, de elfojtania sem, mert engem egyáltalában nem zavar, sőt kifejezetten izgatna, ha látnám, hogy kiakad és leakad, egy sorozatos élvezés alanyaként.

Hitetlenkedni kezdett, és Magdival jött, hogy egyszer kidumálták ők a pasikat, és hogy Magdi is sok-pasis álmokat kergetett akkoriban, aztán egyszer bele is ment egy ilyen sok férfiból álló szexbe pár éve, a férje tudtával meg rábeszelésére, és hát válóper lett a vége, Lajos csak otthagyta, és a végén nagyon durván válltak el... Pedig anno ő, mármint a Lajos kardoskodott a leginkább ezen a grupizáson, persze (mondta titkon a Magdi) majd meg őrült hogy egy jó kis ilyesmibe részt vehessen. Aztán amikor nagyon, de nagyon benne volt a dologba, és vagy három-négy férfival hancúrozott, Lajos duzzogni és csapkodni kezdett a végén megfenyegette a pasikat... szóval gáz volt az egész, egyébként valahol a Balatonnál volt tavaly, vagy tavalyelőtt, valakinek a nyaralójában. Magdi elképesztő történeteket, és részleteket mesélt neki azokról az estékről, de...hát végül is nekem nem részletezte Andi. Majd elmondta, hogy erősebb félelme, mint a vágya, már mint az a rossz érzés, mint amit egy-egy ilyen eset kiválhatna szerinte belőlem - szerinte.

Szó szót követett, persze végig csak elvekről dumáltunk, én bizonygattam, hogy pont azért mert szeretem, szeretném látni is, ha lehet, ahogy több ember az ő örömét szolgálja, de én ezt nem erőltetem, pusztán mint lehetőség, ha valamilyen okból kifolyólag egy ilyen helyzetbe csöppennénk, ez nálam nem tabu, és nem fekete bárány. Sokkalta inkább zavarna az, hogy nem vagyok jelen akkor, amikor ilyesmi történik. Az valahogy más, mert akkor az ember fantáziálna, és sokkal több mindent képzelne bele, mint ami a valóságban megtörtént... de így ha látom, az ő boldogságát, az élvezésének remegéseit, így más, így tudom, látom rajta, hogy ez csak egy testi öröm-mámor, a gyönyör netovábbja, ami után, csendesen lefekszik ismét mellém, szuszog és egy dédelgetett vággyal kevesebb... Csöndben végig hallgatott, és néha néma ellenállás formájában mutatta, jelezte nemtetszését a monológom alatt... aztán a végére megint oda lukadtunk ki, hogy persze mindez fikció... aztán a záróképek a tévéképernyőjén megint megtették hatásukat nálam is, és végül egy egészséges nagy szeretkezéssé alakult a filozofálgatásunk a többes szerelemeskedésről...

Hónapok múlva került elő valahogy ez a téma, bár akkor már határozottan elhessegette, még éjszaka is szexfilmtekingetés közben is, azzal hogy ez baromság, és felejtsem már végre el. Jó, akkor fel volt izgulva a film miatt - mondta - meg a pezsgő is hatott rá biztos, de most már hagyjuk ezt a témát, néha jó ilyesmire masztizni neki is, meg nézünk közösen ilyen filmeket esetleg és annyi... Ezen közjáték után újabb hónapok teltek el, vagy talán egy év is, dolgosan és gyerekesen, meg mindenhogyan. Aztán elkövetkezett a nyár időszaka megint. Gyerekek faluhelyen, esti telefonok - hogy vannak, aztán egész nap falfestés az emeleten, egy-egy sör néha, meg egy kis esti szex a gyerekek nélkül szabadon, kiabálósan, hangosan tévézősen...
Egyik este a telefonban, miközben anyósommal beszélek, a falubeli valakijének a fiáról került szó, hogy azok valamilyen katonai kiképzésen vesznek Pesten majd részt, és hogy nálunk a nappaliban elférnének előző este, ha nem zavarnak.. rövid tanácskozás, sakkozás az ágyakkal, matracokkal, laticellekkel a fejben, aztán a rövid válasz, okes jöhetnek mind a négyen. Anyósom falujában valami ismerőse ez az illető, meg a katonatársai, hát jöjjenek kibírjuk és kész, bár pontosan egyikünk se nagyon tudta, miért épp a mi nappalinkra van szükségük, egy vagy talán két éjszakára...

Másnap este meg is érkeztek a bakák, bár egyikőjüket se ismertük korábbról, még látásból sem, és ettől aztán kicsit feszengős volt a beszélgetés. Húszegynéhány évesek, de a legidősebb se lehetett több 25-nél az biztos. Az se nagyon értettük, miért kell épp nálunk lenniük aznap este, de kínos volt ezt valahogy szóbahozni. Aztán végül is ők hozták szóba, és így tudtuk meg, hogy ők egy helyen katonák, az alföldön, csak egyikőjük, a Józsi a falubeli, a többi csak afféle katonatárs, és hogy egy fővárosi kiképzés kezdődik holnap, és hatra ki kell érniük, a hozzánk nem túl messze eső laktanyába. Ha simán vonattal jönnek már kora este ideérnek, vagy egész éjjel utaznak és akkor is rizikós, hogy beérnek reggel időre, így maradt, hogy esetleg egy ismerősnél meghúzzák magukat, és esküsznek korán eltűnnek reggel fele... nagy sóhaj, mert azért egy-két napot nem igazán bírtunk volna el állomásoztatni. Andi kint a vacsorával bajlódott a fiuknak, én meg bent szórakoztattam őket, és hogy oldjam a hangulatot, egykori bakasztoriaimmal hozakodtam elő, amikről lassan kiderült, hogy nem avultak még el, ma is élő történelemként, repkednek még hasonló történetek...

Némi tájszólással beszéltek, amin eleinte derültünk, de leginkább az a naiv őszinteség, ami e mellé párosult, az tűnt vidámnak. Nem kiröhögtük érte őket, hanem egyszerüen mosolyt fakasztottak ezek a dolgok... valami üde, természetesség áradt belőlük.
Srácok a szállásért hálából pezsgőt hoztak pár üveggel, hallván, hogy az nálunk megy. Pezsgő és asztalbontást követően, nagy ágyazásba fogtunk a hall első részében, már odatornáztunk négy fekhelynyit laticellt, gumimatracot, még délutánfele, aztán vacsi után ágyneműhúzás. Majd egy kis dumára visszakerültünk még a nappali másik felébe..
- Csinos huga van. - jegyezte meg egyikőjük.
- Miii? - majdnem leharaptam a pohárból...
- Jja hát iiigen, csinos a ... hugom.. - mondtam, határozottan.
Andi somolygott maga elé, konyhába mentében, mert párszor már eljátszottuk, hogy ő nagyra nőtt "hugom", én meg a jó öreg magának való bátyus. Kínos ilyenkor elmesélni, hogy hát a korkülönbség...de azért nagy a szerelem ám köztünk, csakhát ő fiatalabb nálam, és nem is egy számmal...

Kint a konyhában jót röhögtünk Andival ezen... Bent a fiúk, meg érdeklődtek, hogy nem volna-e olyan film... háát lányokkal, mert látják a videót, de csak ha nem zavarnak bennünket. Nem zavartak. Andi felment, mert a fenti ruhásszekrényben tartjuk a pornó kazettákat a kölykök miatt, szóval lehozott egy adagot, hogy nnna itt van srácok...

Mi a konyhába sertepertéltünk mosogatás, meg egyebek, amikor meghallottuk a sóhajtozásokat odbenntről. Elkezdődött a mozi. Nekik. Aztán a srácok vidám időnként feltörő röhégese, meg egymást túllicitáló hangja váltogatta a benti videohangokat. Később az egyik srác szólt ki a konyhába nekünk, hogy jó lenne ha koccintanánk velük, mint házigazda a vendéggel... Én már kicsit kezdtem fullosra érezni magam, a két-három pohár korábbi pezsgőtől, csak Andi miatt iszom egyébként is pezsgőt..., de a vége az lett, hogy én alibiből matattam még kint, Andi mentve a helyzetet, a fiúkkal koccintott az egészségükre, helyettem is. Mikor bementem még vidámabb volt a hangulat, miközben a képen éppen egy párocska szeretkezett nagy elánnal és természetesnek tűnő zajokkal, és sóhajtásokkal a képernyőn.

A fiúk vidám hangulatban poénkodtak a képernyő felé fordulva, és épp hellyel kínálták a "hugomat" a kanapén, "már persze ha nincs kifogásom ellene"... Andi kínosan húzogatta felém a száját, jelezve a helyzet ezen a ponton neki milyen ciki... rám pislogott kényszer-udvarias tekintettel, és grimaszolta, hogy mi legyen... Ülj csak oda - jeleztem valahogy felé az arcommal, nincs semmi gáz, miattam meg végképp ne aggódjon...

Andi hatalmas zavarát oldandó, kimentem a konyhát még tovább rendbe vágni. Tán vagy egy negyedóra után aztán bevittem nekik még egy pezsgőt, megjegyzem az utolsót a hűtőből, és miután el szerettem volna kerülni további nagy koccintgatásokat, "halaszthatatlan ügyből kifolyólag" mintegy kint pakolászhattam. Bent, eközben ahogy hallom szép lassan emelkedik a hangulat, Andi fel-feltörő, és egyre inkább felszabaduló kacagását is már hallottam, és megnyugodtam, hogy a kínos feszengéséből talán-talán már ő is feloldódott... Valamit épp ő mesélt és a fiúk nagy derültséggel kórusban vidámkodtak ezen...

Aztán amikor előjöttem a konyhából látom ám, hogy Andi ott ült a kanapén két baka között és nagy poénosan röhörésztek, épp a filmbeli fiú fütyijét elemezve. Fiúk válaszul elképedve ecsetelték a filmen látható lány micsodáját... és kórusban helyeseltek azon, hogy már három hónapja nem láttak ilyet élőben és nem éreztek ilyennek még az illatát sem, a képernyőn izgő-mozgó női testrészre mutogatva... Aztán vaskosabb megjegyzések jöttek, azzal kapcsolatosan, hogy ki mit is csinálna épp most egy ilyen női szervvel. Andi piros füllel és lesszegett fejjel a poharával foglalatoskodott közben zavarában, kortyolgatta ami maradt még benne ott közöttük ülve...
Meg szegény katonák, milyen szar lehet, meg hasonlók... mondogatta részvéttelien, leszegett fejjel...
- Pedig tessen nézni, hogy mennyire be vagyok indulva, muttatta a melegítőjén keresztül a mellette ülő kisbaka, miközben a meggyarapodott méretű péniszét, amennyire lehet marokra fogva odamutatja Andinak, kissé felbátorodva.. Andi, ha lehet mégnagyobb zavarba jött, és egy futó pillantásra méltatva, bólogatott, hogy hát igen látszik, valóban...
- Én is - jegyezte meg, a széken ülő srác - majd szét durranok már bocsánat a hölgyektől... egy két mozdulat és úgy kilőném a rakétáimat...
Na ekkor pattant fel Andi a helyéről és poharába "kapaszkodva" zavartan távozni készült, jelezvén okés, de ez már nem az ő társasága...
- Maradjon, már kedves hová megyen, üljék csak le, nézze már a Karcsit is hogy feszeng, mi Karesz... szólt a srác a másik oldalszomszédja felé pillogva. Andi ezalatt bocsánat kérően rám-rám pillogva visszahuppant mégis csak a helyére...

Kazatta csere jött, amit én intéztem... pont az, a már korábban is említett csoport-dugásos kazetta került elő, amelynek olyan jó hatása van Andimra és bár nem elejétől vettük fel a filmet annak idején, azért a lényeg végig látható, hosszú időn át. Nagy csönd övezte a fiúk részéről is a látványt, lenyűgözte őket a képen látható nő, és percenkénti élvezése, meg a sok pasi és farok látványa... Láttam Andi fülén, hogy nagyon bevörösödött, ez nála annak a vitathatatlan jele, hogy borzasztóan beizgult még, a látványtól is. Aprókat fészkelődött, és poharából kortyolgatott. A fiúk meg ott mellette markolászták a félhomályban a saját farkukat, közben vihogva át-átszólva egymásnak, és mutogatva kinek mekkora épp a melegítőn át, jót derülve Andi fokozódó zavarán. Döntőbírónak kérték föl ott helyben, hogy kinek keményebb, meg hosszabb, meg ilyesmi. Andi riadtan és segélykérőn hátranézett és én intettem a szememmel, amennyire lehet, megnyugtatóan, és jelezve, hogy részemről minden rendben, ha így adódott, akkor így adódott...

Sőt a zavart oldandó kifordultam a szobából a konyhába startolva valamiért, Andi utánam...
- Hülye vagy ott hagysz ezekkel a felajzott, végül is gyerekekkel.. ne hülyülj már, ne csináld már a műsort, ha lehet, jóóó... meg ilyesmiket mondott. Én meg erre fel kiböktem, neki, hogy tessék nézd érted jött a lehetőség, mód van arra, hogy akár több hapsi is örüljön neked...
Hááát vörös fejjel sziszegve mindennek elhordott... A hülye perverz állat volt a legenyhébb kifejezés... Én meg mondtam a magamét, hogy nekem még jót is tenne egy ilyennel, mert én ettől totál kész vagyok, ha másért nem, hát csak ezért...
- Mit? Most álljak oda eléjük, hogy bocs a házigazdát izgassuk fel egy kicsit fiúk, kérek egy-egy farkat a kezembe, meg a számba, meg lentre? Teneked tisztára elment az eszed...
- Te Andi, dugulj már el, nincs semmi gáz se, de ha úgy látod, hogy elindul valami történés, így az este, csak jelzem neked most, hogy én nem fogok elválni, patáliát csapni, meg semmit se, sőt örülni fogok, ha hiszed, ha nem - és felőlem nyugodtan belemehetsz egy szex-kalandba ezekkel a srácokkal most, ha úgy alakul a dolog, nem érdekel, mit mondasz mert tudom, hogy alapba beindulsz az ilyentől.... és kész ennyi, semmivel se több... és minden további hápogást kikerülve bementem a srácokhoz, képernyős muffvizitre...

Andi is utánam jött, és mielőtt a saját stratégiáját kialakíthatta volna, velem meg a srácokkal szemben, rögtön visszaültették középre a kanapéra. A képernyőn vadabbnál vadabb szeretkezések a lány és a csapat már teljesen levetkőzött tagjai közt. A fiúk poénkodása is némiképp megrekedt egy-egy izgató képsor okán. Ismét elkezdődött, a nadrágba dagadt szerszámok mustráltatása, Andit kérve fel döntőbírónak, na idenézzen, meg oda, az semmi, ezt nézze... Mind a két mellette ülő mutogatta melegítőn át dudorait. Aztán egyiké hosszabb-e, a másik, vastagabb vagy vékonyabb.
Andi, ha lehet még pirosabb fülvéggel viseltetett a szituációban, hátra-hátra pillogott rám, én meg szememmel bíztattam, tényleg nincs gáz, ha akarja fogja meg a srácok micsodáját... Srácok meg mintha érezték volna Andi elbizonytalanodását, egyre jobban dumálták... sőt egyikőjük, megfogva Andi kezét, egyenesen a micsodájára helyezte... Na tessék látni, mondtam, ugye?.. Andi forgatta a fejét, de még mielött elmenekülhetett volna, a másik mellette ülő srác tett így, egyszerűen megfogta Andi szabadon maradt kezét, és rátette a saját szerszámára...

- Teccik látni, milyen kemény... - kikerültem Andi látóteréből, látva nagyfokú zavarát... Látni pontosan nem láttam a kezét, de a vállai állásából meg a fiúk reakcióiból tudni lehetett, hogy megtörtént a fogás... Andi nyakának van egy enyhe pici kis rándulása hátul, amikor totálisan beizgul szexuálisan, hát most rándulgatott szegénykémnek rendesen... Aztán visszavonulót fujt, egy pillanat alatt, visszahúzta kezeit.

A mellette ülő fiú kérlelni kezdte, hogy csak egy kicsit még nyugtassa rajta a kezét ott, majd felém fordulva mondta, már ha bátyját nem zavarja. Én biztosítottam, hogy nem zavar, és csak nyugodtan, a "húgom" felnőtt ember, és el tudja dönteni, mi a jó neki és mi nem. különben is ezzel kapcsolatos nézeteimet ő ismeri a legjobban, a többi meg nem számít, mondtam és jelentőségteljesen ránéztem, és amennyire lehette bíztattam szemeimmel, hogy gyerünk Andi, ezt most ne hagyd ki...
Aztán láttam Andi visszanyúl a fiúkhoz és átfogja a nadrágon keresztül a micsodájukat, majd lassan mozgatni kezdi a mind két kezét a farkokon, mintha csak ott se nagyon lenne az a fránya nadrágszövet, vagy miből van a melegítő...
- Jézusom, nagyon jó ahogy csinálja kérem szépen... nyögdicsélte a baloldali srác...
- Nekem is nekem is.. kérlelte a balodali, de ő már kibujt egy szemvillanás alatt a nadrágból és a natúr farkat adta Andi kezébe, aki ahelyett hogy megrémült volna, átmarkolta azt a farkat is és lassan kezét le-föl jártatta a remegő két fiatalember sóhajtásai közepette. A jobboldali is felállt a kanapétól letolta melegítőjét, mindezt pillanatok alatt és már ő is a natúr farkát adta vissza Andi kezébe... Andi meg addigra kissé hátradőlve egyszerre húzogatta mindkét szomszédjának a farkán a bőrt. Lassan kimérten, hol a baloldali, hol a jobboldali kukit szemlélve, mintha elemezné.

Egyszerre, szinkronban le és föl... miközben azért tekingetett ide-oda, hogy melyik srác mit szól mindehhez. Ők aléltan hátradőlve tűrték a megpróbáltatásokat. Fenekükkel izegve-mozogva jelezték, hogy egyre jobbá válik ez a dolog számukra. Bíztatgatni kezdték, hogy lehet ám egy kicsit gyorsítani, már ha nem probléma. Úgy láttam, nem volt. Egyszerre felgyorsította az ütemet Andi, egyre jobban lemenve és egyre jobban felrántva a bőrt mindkettejüknek. Először a balodlali fiú kezdett ficánkolni, és ugrálni Andi kezemunkája nyomán, aztán a jobboldali sürgetésbe kezdett, már hogy jobbbaanaaannn jjaaaaajjjjjjjj áááuuuuhhhhh..

Andi most már teljesen égő vörös füllel élveztette mindkét fiút a saját pólóját, meg a shortját rendesen eláztatva. A jobboldali srác ment el először, nagy ívben kirepítve az első lövelését a szőnyeg felé, amire Andi hirtelen magafelé fordította szerszámát, és a második, harmadik és további lökéshullám landolt a pólóján és a shortján... a végén aztán csak csendesen szívárgott le a kezén a csillogó nedvesség. Ahogy az utolsó mozdulatokat csinálta a fiúnak, akkor kezdett jajonganik, meg hörögni a másik, a balodali testét kihomorítva nagyot lőtt a levegőbe, majd az ő farkát is magafelé rántva fejte tovább... a short oldalára, és a pólójának balodalát végig áztatva... aztán csak neki is lassan szivárgott a micsodája Andi kezére csorgatva, mindazt ami robbanásszerüen nem tudta elhagyni a helyét... Nnna mondta - Andi - felelmelte mindkét kissé ragacsossá váló kezét - asszem egy kis mosdás nem ártana nekem ...
A másik fiú aki eddig a bal oldali széken feszengett, hirtelen felállt, és elővéve a farkát kérleni kezde, miközben heves kézmozdulatokkal sietett a végcél felé, hogy csak a melléről húzza fel a pólót Andi. Ott onanizálni, Anditól egy fél méterre megállva előtte. Ja és hevesen tegyük hozzá.

Andi némiképp gondolkodott, vagy fontolgatott valamit, nem tudni pontosan, mit...
- Na de háát, Naaa kéremszépem, nagyon kérem mindjárt elélvezek - könyörgött a srác - egy kis cicit had lássak mán közben, ne haragudjék meg az úr hogy így lerohanják a "húgát", de hát olyan csinos, és nőt se láttam már hónapok óta, nem hogy igazi melleket... Aztán egy pillanat alatt Andi kibújt a pólójából, egy engedékeny mosoly közepette, amely póló azért, ahogy így néztem némiképp foltos volt már az előzmények miatt, majd a shortot is le...s talán, hogy a kanapét kímélje, talán, hogy én is jól lássam mi történik vele a kisbugyira vetkőzve a dohányzó asztalra ült, egy párnát téve feneke alá. Menet közben, mintegy röptébe, beletörölte, a kezét a földrehulló pólójába...

Hátra támasztotta karjait, és mellét, hasát kidomborítva várta a ráhulló áldást. Közben ravaszkásan rámkacsintott, talán hogy most ezt nézzem meg... kissé hátradölve némiképp szétvetett lábakkal felült az asztalra helyezett "trónusra". Na persze elmondva több idő, mint ahogy ez meg is történt, valójában... alig fészkelődött el, a srác máris rálövellte magját bő forrásban. Aztán mire felocsúdhatott volna bárki is, a negyedik srác is elélvezett igaz ő csak az utolsó pillanatokban állt fel a székből és egyenesen Andi másik mellének szegezte "fegyverét"... Kicsit megállt a heves mozdulatok közepette és egyre közeledett, vagy inkább csak tipegett masztizás közben a bokáig leomlott melegítőnadrág foglyaként, s Andi szabadon maradt melle felé irányozta farkát, és aztán hangos aaaauuuuzás közepette hatalmasat lőtt Andira... Andi meg, nagyokat nyelt, szemmel láthatóan, totálisan felizgult, de nem nézett semerre sem, hagyta, hogy hasán csorogjon le a kis áttetsző patakká váló öröm-lé, kenegette egyik kezével a mellét nedvesen tartó valamit..

Aztán láttam a zavarát, amint elszállt belőle a szexuális izgalom első hulláma, és visszatért a hétköznapok valóságába... Körbe tekintett a pihegő fiúkon, meg magán, mosolygott is de átfutott aztán arcán valami különös ideges félelem, a pillantásaimat kereste, némi aggodalommal, hogy nem csapok e most hatalmas balhét... valami ilyesmit éreztem amikor a szemembe nézett. Én pedig igyekeztem a lehető leg mosolygósabb arckifejezésemmel tudtára adni, hogy minden rendi... lazuljon csak le...

A pillanatnyilag beállt, némiképpen kínosnak is nevezhető csendet megtörve, általános körkérdésként megkérdeztem hozzak-e pezsgőt... de nagyon választ se várva kibaktattam a hűtőhöz... kiderült, hogy az üres. Hosszas keresésemre találtam egy Bikavért a spájzban. Azt hiszem szilveszterről maradt meg... azt vittem be, pezsgő helyett... amíg kimentem intézni a dolgokat, Andi utánam szaladt kisbugyijában, az itt ott csillogó foltjaival a testén konyhába, jelezte nekem, hogy: várjak, akar valamit, mindjárt jön...

Belépett a fürdőbe és egy törülközővel áttörölte magát egy mozdulattal, majd odalibbent hozzám. Én odanyúltam neki, éreztem némi nedvet a bugyija alsó részén, hogy a fiúk ügyeskedtek oda, vagy izgalmi váladéka volt ott, azt már meg nem mondom... megpusziltam a homlokát és bizonygattam, hogy milyen klassz nő, nézd hogy kiakasztottál egy egész hadsereget.. ő csak azt hajtogatta, hogy nem baj-e? Tuti? És hogy nem fogom ezért megutálni... én csak bíztattam, és nyugtattam hogy minden rendben sőt... szerintem itt nincs vége ennek, és fejemmel a fiúk felé intettem, különben is emlékszel, egyszer már ezt átdumáltuk most menj ezek totál kivannak tőled...
Elindult befelé, majd visszafordult, és odaszaladva hozzám hajtogatni kezdte, hogy nem baj-e? De biztos nem? Nem csapsz be?...Lépett kettőt, és újból visszafordulva megint rákezdte.. - de tuti nem gáz ez neked? - Olyan ciki alapvetően.. de most hát engem is izgat a dolog, totál beizgultam, azt hittem helyben elélvezek ott a srácok között - mondta, és benyúlt a bugyi alá, a masztizás mozdulatait imitálva, majd bement a szobába.

Ott aztán az egyik fiú kérlelni kezdte, hogy hadd adjon "oda" egy puszit Andinak, már hogy ha nincs rajta a bugyi.. na persze ezt én még kint a konyhába hallottam a nagy tévés szeretkező zajok, meg beszélgetések közepette. Mire beértem a kinyitott bikavérrel, Andi már félrehajtott bugyival, ült a dohányzóasztalon kezével hátratámaszkodva, a palfon felé bámulgatva, feltett és terpesztett lábbal jelezve, hogy ő áll az ilyen puszik elébe... fészkelődött fenekével, emelgette magát az dohányzóasztalon, majd javasolta, hogy ez neki így kényelmetlen és inkább nagyfotelt választaná ehhez a puszihoz. Megtörtént, ismét elhelyezkedett, és szétterpesztet lábbal újfent félrehúzta a "függönyt". Srác nagyon lassan odahajolt, kezével kettéhajtogatta a kehelyszirmait, már ahogy a nagy árnyékoktól látni lehetett, mert felsőtestével valahogy eltakarta azért a fény javát, szóval inkább sejteni lehetett, majd nagyon lassan a rózsaszínen a fényre előbukkanó kis csiklóra lehelte csókját... Andi beleremegett és valósággal törtek elő benne a nedvek, csorgott alul a nyílása... látszódott a csillogó csík, majd megint egy csók, egy kicsit nyelvesebb, körkörösen a csiklója körül...

Andi fülén látni, amikor kész van szexuális értelemben. Piros lesz a szőke hajához képest is feltünően, sőt az arca is kipirultabb, a szeme zavarodottá váló, miközben folyvást röstelli, hogy ennyire látszik rajta, az hogy élvezni szeretne... Most hát egy szerűen lángolt a füle, a srác lehelődő csókjától.. Valamit megérezhetet a fiú is a dologból, mert ütemes nyaldosással reagálta le, a dologkat, nyelvével szüntelenül Andi csiklója körül járt, aki aztán lenyúlt a srác fejét simítva, és hogy minden kétséget kizárjon a saját elélvezését illetően, egyszerűen rászorította magára a fiú fejét, és a szorítása során, finoman, de ütemes nyomkodással jelezte a ritmusát... Nem sok kellett neki, és hallottam a mélyről induló élvezésének hangjait, amelye egy folymatosan emelkedő ajjajajozással indul, majd egy nagyon hangos auuuuuuzással folytatódik. Andi remegett a fotelben, ritmusosan rángott a combja a vádlija, fejét hátravetve, hasát kidomborítva pulzált tompora... a srác kissé felegyenesedve, kezével izgatta tovább Andit, miközben guggoltában ő maga is onanizálhatott, de hát hátulról csak a fenekét, meg a mozgó kezét látni, Andi nyílásában eltűnő másik kezével egyetemben... Ütemes cuppogás jelezte Andi nedveinek bőséges jelenlétét.

Na ennél a jelenetnél vették körbe a fiúk pillanatok alatt Andit... repült hátrafelé a fekete kis tanga, és innentől fogva nem igazán tudom mi is történt... izgő mozgó fiúfenekek szorgoskodtak a fejénél, mindkét oldalán, lentről valaki egyszerűen meg dugni kezdte, pontosan nem lehetett tudni már, hogy a zajok a tévéből vagy a fotel környékéről jönnek. Andi élvezéseinek jellegzetes szaggatott hangja van, és ez volt az irányadó abban, mikor juthatott közben megint, és megint a csúcsra... néha remegő kezével alulról magához szorított egy-egy feneket, innét, és furcsa torokhangú cuppanások lehet sejteni, hogy szájjal is kielégíthette egynémelyiket... aztán megint a vádlijának rángása jelezte, hogy elélvezett újból és újból, sőt a végén már olyan üvőltés-hörgés szerű hangok jöttek tőle, mintha nyúznák.

Különös áramütésszerűen remegett a combja, ahogy kilógott ott a gomolygó testek kavalkádjából. A srácok hörögve, szuszogva, sóhajtva vették annyira körbe, hogy ő maga alig látszódott. Állandósuló hullámzásban fenekek jártak ritmusosan, kezek, rángó combok, néha egy egy elővillanó farok, rajta Andi markoló keze, néha egy pillanatban ő is látszódik, félig ülő félig hátradőlt testhelyzetben, csak az élvezettől remegő hasát látni, vagy a mellét markolászó kezeket, ő pedig egyre sűrűbb időközönként hörög, kiabál, máskor meg visít. Soha sem hallottam tőle ilyet... gyorsan emelkedik hirtelen a hangja, aztán kissé elakad, majd mintha kirobbanna belőle valami, üvöltés formájában. Ziháló, szapora és hangos légzése, morgása már szinte állandósul, amitől egyszer csak egy felsrófolt újbóli hörgés jelezi az élvezés következő lépcsőfokának elérését. Le-föl ugrál valósággal ott közöttük, szerintem semmilyen férfiszerszám nem marad a helyén annyira ficánkol ilyenkor... Egy kicsit szétnyílt a kör, hagyják élvezni Andit, és látni az elvörösödött arcát, a kidagadt ereket a nyakán, az izzadságtól és talán mástól is fényes bőrét a hasán a mellén, a szétnyíló szeméremtestét... aztán meg nem sokkal utána a fiúk hörögtek erre arra körülötte, aztán egyik is, másik is félre állt kissé már kókadó szerszámát pihentetni... amikor kibontakozott a srácok közül, zihálva és fuldokolva szólt, hogy bocs, de egyszerüen pisilnie kell, "nehem, ne...heem nem bírom tovább...bocs" és szaladni kezd kifelé a fürdő felé... ahogy elhaladt mellettem, kézen fogott és húzott magával a fürdőbe...

- Gyere már nnna ne kéresd magad...
Aztán ráhuppant a wécére, és nagyon hosszasan csobogni kezdett... akkor láttam hogy csupa izzadság az egész teste, és a hajába, az állán, a nyakán és különösen a melle környékén... szóval hát az nem izzadság csepp volt ott az biztos... Háát soha nem élveztem ennyit zsinórba hallod... Pfúúú, hát tudod... - pihegett - ...de mondd meg őszintén, ténylen neeheem zavar? Megynugatattam, hogy nem.
Majd minden átmenet nélkül benyúlt a nadrágomba és mielőtt még szabadkozhattam volna, a szájába vette, és ott ültében elkezdett orálisan kielégíteni, amihez megvallom nem is kellett sok... aztán amikor elindult nálam az élvezés... akkor ezuttal nem vette ki a szájából, mint szokta, hanem végigcsinálta... majd nyelt egyet, és nyomott rá egy puszit.... én meg csak pihegve álltam a fürdőben...

- Nem baj ha visszamegyek még?
- Áh dehogy ..
Mire bekászálódtam percek múlva, ő már a dohányzó asztalra terített takarón négykézlábazott, és elöl hátul szorgoskodtak a fiúk rajta, meg főképp benne... aztán Andi ismét élvezett aztán újra... a dohányzóasztal hülye kerekei kocogtatták vissza a különös csapat ritmusát, aztán asszem az elülső srác is ekkor ment el, mert hát nem láttam, hogy kivette volna Andi szájából és igen csak erős hangokkal kísérve ácsorgott ott, és rángott Andi előtt...
A hátsójára viszont a hátullevő srác lődözött a végén az tuti... aztán egy kis szünet állt be, Andi pihegett, és zihálva mondta, hogy "bocs fiúk leülök"... két srác már az előkészített ideiglenes ágyon feküdt, az egyikük, már szundikált is, a másik Andit nézte, és a kissé petyhüdt szerszámját izgatta kezével, a másik két srác felválltva ment wc-re ki...

Andi egész testében fényesre izzadtan, és élvezetten szemlélte a világot maga körül, a fotelben hanyag szétvetett lábbal ülve, és mint aki épp most futott 5000 métert úgy szuszogott és pihegett ott, fulladozva. Lenézett és a mellein, felül és alul ragaccsá álló micsodát dörzsölgette tenyerével. Aztán a hajában fedezte fel az oda nem való dologkat, és körmével piszkálgatta kifelé egyik kezével kissé előrehúzva a haját, másikkal kaparászva a dolgokat... Aztán a wc-re ment fiúk is visszajöttek, és szó nélkül, mindegyik a megvetett ágyára hasalt és pár pillanat múlva, betakaratlanul, meztelen fenékkel már egyenletesen szuszogtak is... aki az ágyon feküdt, és önmagát ingerelgette, most ismét Andi elébe állt, meredezve...
- Most mit akarsz? Nnna gyere te süket, nem volt még elég? - így Andi
Odahúzta magához a még pihegve a fotelben ülő Andi, és hát elég tempósan verni kezdte a fiúnak... Valahogy elhallgatott addigra már a videó is, és a pillanatnyi beállt csendben, a srác erős szuszogását lehet hallani, meg a ritmusos sercenő hangot, amit Andi a srác fejésével idézett elő... Közben rámnézett Andi, vagy kinézett a srác mögül és bocsánatkérő grimaszt vágva jelzett, hogy lekezeli a fiút és utána mi is mehetünk... Erre sem kellet sokat várni... aztán nagy rángatódzások közepette Andi hasa, köldöke megtelt fehér spricni-nyomokkal, jelezve, hogy a fiú is kész van...
Valamit motyogott a srác, aztán ácsorgó dákójával elsomfordált ő is az árnyékosabb megágyazott részbe...

Kettesben maradtunk a szoba elülső részében...
Andi, tenyerével kente szét a hasán álló "krémet"...
- Biztos, hogy nem gondolsz rólam rosszat? - Nézett rám kérdőn.
- Megmondtam az elején és ez nem változott,... tök jó volt nekem, ha te is jól érezted magad...
- Én? mondta Andi - és szemével felpillantva mennyezetre, jelezte, hogy totál jó volt...És kezével még hozzágesztikulált jelezve, hogy ő kész van...teljesen...
Nna gyere te "bátyó" menjünk aludni... felrántott ültömből és felballagtunk az emeletre. Letusolt a fürdőszobába, fogmosás.. és hálóingében, ahogy bejött a hálószobába, letette a fejét, nyomban elaludt. Sőt még horkolt is kicsit...

Reggel korán elmentek a fiúk, aztán takarítottunk némán... Bűnbánóan felmosott, porszívózott, és szüntelenül a szeme sarkában vizslatott, hogy mikor tör ki belőlem, vulkánként a szemrehányás, és veszekedés...De nem tört ki...
Nem reggeliztünk, mert a rántotta inkább már ebéd volt...
- Jól vagy? Kérdezte délutánfele... akkor tűnt fel, hogy nem túl sokat dumáltunk aznap...
Valahogy kerültük az elemzését ennek az estének. Ő talán félt szóba hozni, én meg nem akartam, hogy hülyén érezze magát...Talán soha sem beszéltünk volna róla rendes körülmények között... Aztán, néha amikor lehetett a gyerekektől, és egyszer-egyszer szexkazettát nézegettünk inspirálásul, és előkerült az a rögbycsapatos nő... akkor ő hozta szóba néha, hogy emlékszel a kiskatonákra... utána rendszerint gyors masztiba kezdett, és pillanatok műve alatt elélvezett... gyere, gyere a mellemre ha lehet most... jó?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Talan ·
Üdv!
Nekem tetszett a történet. Nem éreztem az én-anyám-is-lehetne érzést.
A sok lelkiismeret furdalásra utaló és mit-gondolsz-ezek-után rólam dolgok azért voltak számomra jók és megfontolandók, mert elképzeltem magam ebben a szituációban. És rájöttem, hogy nem viselném el.
Szóval elgondolkoztatott

Pavlov ·
A rajongók táborához csatlakoznék. Ahogy az lőttem szóló illető is írta, elgondolkoztató történet. Én sem mennék bele ilyesmibe kivéve, ha kiskatona lennék :>), sőt, rosszul esne még a gondolata is, de ennek ellnére ez a történet mégis felizgatott.
Szépen van megírva, és reális, elképzelhető. Még a főhősnő is annyira aranyos, ahogy állandóan kérdezi, hogy "biztos nem baj?"
Hát erre valók szerintem ezek a történetetek, hogy legvadabb álmainkat is megvalósítsák, anélkül, hogy mi is belekeverednénk.

Jó lenne, ha írnál még ilyet, Csopak úr! És köszönet ezért is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: