Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az érzelmek átka. Első rész.

Kriszti egy szép kis csajszi volt. 20 éves, szép barna haja és aranyos arca volt, a teste kifejezetten szép és kívánatos, mellei szép formásak. Három éve volt már a barátjával 17 éves kora óta, és a dolgok úgy néztek ki, hogy ez egy hosszú kapcsolat lesz a továbbiakra nézve is. Kriszti persze fantáziálgatott és megnézett más pasikat is, de nem csalta meg élete párját, ám mint ahogy az lenni szokott, három év alatt azért jócskán voltak hullámhegyek a kapcsolatban. Az évek mindenesetre elteltek megcsalás nélkül és már gyakran tervezgették további életüket. Mikor Krisztiékhez bekötötték az internetet természetesen egész nap rajta lógott hiszen kimaradt neki az ami sokaknak 14- 15 éves korában megadatott ezért már azonnal az első este az egyik népszerű chat oldalra vette az irányt. Beregelt és elkezdett válogatni a feltölthető fotók között. Volt képe sok, hiszen a számítógép mellé vettek egy digitális fényképezőt is amivel szintén elszórakozott. Semmi komoly képre nem kell gondolni, ám meltartós és bugyis képek készültek rendesen.

Kriszti úgy gondolta, hogy abból nem lehet baj, ha megmutatja magát a neten és kacérkodik pár pasival. Be is jelentkezett és elkezdett nézelődni, nevetett a neveken, NagyFaszúPasi, Méretes@ és még sok- sok ilyen név. Elkezdett beszélgetni, nem nagyon válogatott beszélgetett akárkivel. Az első alkalommal kb. 25 pasi farkát látta képen és meglepődve tapasztalta, hogy egész jó pasik is vannak ezeken az oldalakon. Krisztinek megtetszett ez a chatelés dolog, de magáról leginkább szolid képeket mutatott ám így is igen nagy sikere volt a pasik között. Lassan mindennapos elfoglaltságává vált hogy mikor hazaért leült pár órára a gép elé. Lassan két hete chatelgetett és már jó pár ismerőse volt a neten de kiszúrt egy nevet, NagyFarkúFocista. Gondolt egyet és írt neki, ilyen nevekre eddig úgyse kattintott magától. A srác válaszolt és beszélgetésbe kezdtek, kiderült hogy 17 éves budapesti és focizik, azt érezni lehetett az interneten keresztül is hogy egy nagyképű valakiről van szó ám Kriszti úgy gondolta elbeszélget vele.

Mikor a képcserére került a sor Kriszti nagyon meglepődött, hiszen egy alsónadrágos képet kapott, amin egy olyan pasi volt hogy el sem hitte. Helyes arc, tökéletes felső test, ilyen csak a magazinokban van gondolta. Küldött magáról is egy képet amire visszajött a válasz hogy küldhetnél kicsit vadabbat.

- Minek vadabb? Nem elég?
- Én is alsó nacisat küldtem.
- Ki kérte?
- Baby, be is fejezhetjük a beszélgetést!
- Ok, na várj.

Kriszti gondolt egyet és elküldött egy képet amiben csak bugyi és meltartó van rajta.

- Na milyen?
- Hát ez már nem rossz!
- Tetszem?
- Végülis nem rossz. Jó a tested.
- Jobban nézek ki, mint a csajod?
- Hát nála azért nem.
- Miért? Hogy néz ki?

Kriszti megkapta a képét a barátnőről és bizony egy valósi kis sexbombát látott a képen, platina szőke nagymellű kiscsaj, a srác mellett a tökéletes pár voltak ők ketten.

- Na hogy tetszik?
- Tényleg szép csaj.
- Mióta vagytok együtt?
- Egy éve.
- Az nem rossz.
- És én hogy tetszem?
- Hát megmondom őszintén, szerintem nagyon jó pasi vagy.
- Köszi, igazából ezt vártam!
- :) Egyébként én is ellennék egy ilyen pasival.
- Azt rögtön gondoltam de azért nem vagy velem egy kategória.

Krisztit le döbbentette ez a mondat de valahol a szíve mélyén úgy érezte igaza van a srácnak mert tényleg sokkal szebb a srác tökéletes barátnője.

- Figyelj, lassan mennem kell, de egész jól eldumáltunk, holnap leszel.
- Talán, nem tudom még.
- Figy, ha gondolod, küldhetek pár képet, legyen miről álmodoznod otthon.
- Jól van, szia!

Kriszti úgy gondolta, hogy micsoda nagyképű egy fasszal hozott össze a sors. Megnézte a mail- jét semmi, el is ment egy barátnőjével a közeli plázába vacsorázni egyet. Körülbelül 22:30 lehetett mire haza ért és meglepve tapasztalta hogy több üzenete is érkezett a sráctól. Voltak itt alsó nadrágos képek és anélküliek is, normál és merev állapotban is. Összesen érkezett 15 elég kihívó fotó és az első meglepetés után Kriszti azon kapta magát, hogy órák óta hosszan nézeget minden fényképet és alaposan szemügyre vesz minden porcikát. El sem hitte, hogy ilyen pasi létezik, szép arc, tökéletes test, szép és nagy farok, mint egy amerikai sztár. Az üzenetek címe az volt hogy álmodozz csak. Nagyképűnek érezte ezt Kriszti mégis másnap ismét hosszan nézegette a képeket és már órákkal a megbeszélt időpont előtt fent volt a chaten. Mikor meglátta hogy netes barátja bejelentkezett, azonnal írt neki.

- Szia. Na mizu?
- Hello. Ki vagy?
- Kriszti, tegnap dumáltunk. Küldtél egy csomó képet.
- Ja tudom, a 20 éves csaj. Nem gondoltam hogy ma megint leszel.
- Miért ne lennék?
- Gondoltam megilyedtél a képektől.
- Egyáltalán nem ilyedtem meg. De elég jó a tested.
- Ja, azt vágom. Tetszik a farkam is?
- El kell ismerni, szép....
- Gondolom nem nagyon voltál még ilyen pasival.
- Mármint milyen pasival?
- Akinek ilyen a teste.
- Valóban nem...
- Figyu. Bár nekem is van barátom, de gondolkoztam tegnap, nem lenne kedved találkozni?
- Nem nagyon. Van csajom és szeretem.
- Aha értem.
- Csak gondoltam megihatnánk valamit.
- Á, nem akarok mással találkozni, viszont küldhetnél pár képet te is ami merészebb, ha már magadtól nem volt annyi eszed hogy küldj válaszba.
- Jogos, várj egy kicsit.

Kriszti valósággal megbolondult! Bár semmi oka nem volt rá valamiért úgy érezte kötelessége neki is képeket küldeni. Bugyira és melltartó vetkőzött majd beállította a fényképező gépet és pózolni kezdett. Pár kép után lekerült a felső és a tanga bugyi is. Készültek a képek hol négykézláb hátulról, hogy szélesre tárt lábakkal.

- Na küldöm.
- Ok, ezek végre normális képek?
- Majd meglátod.

Pár perc eltelt mire csatolta a képeket és elküldte az igen sok mailt. Az első 4- 5 kép még alsóneműs volt.

- Most megint ilyeneket küldesz?
- Milyeneket?
- Hogy fel vagy öltözve, a faszért nem tudsz normálist küldeni?
- Megy olyan is ne izgulj.
- Ja látom.
- Tetszik?
- Elmegy.
- Elmegy? Ez nem túl meggyőző!
- Megbasználak, nem több.
- Ez is valami :D
- Viszont itt van két haverom. Az egyiknek nem tetszel mert kicsi a melled, de a másik azt mondja nagyon megbaszna!
- Te most megmutattad a haverjaidnak a képeim?
- Persze! Miért?
- Mert én neked küldtem azokat, elég nagy köcsögség volt.
- Így jártál.
- Jó fej vagy.
- Tudom, na de most nem az a lényeg. Akarsz baszni a haverommal? Jó pasi?
- Nem, nem akarok. Nekem van pasim.
- Pedig megbaszna szívesen egy 20 éves csajt. Ő is focizik meg elég nagy a farka.
- Jó, hát engem hidegen hagy.
- Nem kell vele járni, csak had basszon meg.
- Nem, ne zaklass ezzel.
- Pedig régen dugott már. Szerintem elég rendesen megbaszna téged. Legjobb haverom. Viszont most mennünk kell, holnap legyél és döntsd el.

Kriszti megdöbbenve fejezte be a beszélgetést, ám valamiért mégis a srác járt a fejében, és azon gondolkozott, hogy találkozhatna vele. Tele volt gondolatokkal a feje, és mikor a barátja hívta telefonon, fel sem vette. Az forgott a fejében, hogy ha egy ilyen pasi megdugna, már az is milyen jó lenne. Furcsának találta hogy egy 17 éves srácról álmodozott, ám mégis csak ő járt a fejében, az ő közelében akart lenni. Napok óta rá maszturbált és naponta nézegette a srác képeit.

Nem is értette mi vezérelte, de másnap a megszokott időben ott volt a chaten és várta a srácot.

- Na szia.
- Na mi van?
- Mi a helyzet?
- Találkozol a haverommal vagy nem?
- Hát gondolkoztam rajta, talán moziba elmegyek vele, de akkor gyere te is.
- Én minek menjek?
- Meg ismerlek téged is.
- Minek? Vele ismerkedjél meg.
- De eljöhetnél te is.
- Ha elmegyek én is akkor megbaszhat?
- Most ezen van a hangsúly?
- Miért min legyen?
- Hát, mondjuk, talán összejövök vele.
- Van pasid, mondjuk őt nem zavarja. Téged zavarna?
- Hát elég nagy hullámvölgyben vagyunk most, de akkor csábítson el.
- Jó, összejöhettek, de akkor nem mindegy, hogy mikor basz meg?
- Hát azért első randin...
- Nem mindegy? A lényeg hogy elvagytok. Örülj neki hogy ilyen jó pasi megy rád.
- Most te eljössz?
- Elmegyek de csak akkor ha megbaszhat.
- Hát, majd beszélek vele. Majd ír neked, szólok hogy jöjjön fel a chatre.
- Ok.

Kriszti kiment a konyhába inni egy üditőt és furcsa mód nem az járt a fejében hogy mire bólintott rá hanem hogy végre találkozhat azzal a pasival akire már lassan egy hete vár és igyekszik majd elcsábítani őt. Nem telt el 20 percnél több mikor Krisztihez megérkezett újdonsült barátja a chaten.

- Na hello. Én vagyok az a Marci!
- Hello.
- Láttam a képeidet, nagyon bejössz nekem. Nagyon jó pinád van.
- Köszi. Neked van képed?
- Az nincsen, szereted a nagy faszt?
- Hát szeretem, miért mekkora?
- 19cm és nagy a makkom.
- Az nem semmi az már szép méret.
- Volt már neked ekkora?
- Nem, nem volt még.
- Pasidnak mekkora?
- 16cm.
- Az semmi :D
- Hát azért jól használja.
- Majd megmutatom neked. És milyen a lyukad?
- Miért?
- Hát hogy meg tudlak e normálisan baszni.
- Ja. Jön majd a haverod is? Ja, eljön a csajával azt mondta hogy menjünk moziba oda eljönnek.
- Ok értem.
- És nálad lehet? Mert nálam itthon lesz anyám.
- És?
- Hát jobb lenne nálad.
- Nekem is itthon van anyám.
- És zavarná?
- Nem hiszem.
- Na az jó. Nagyon meg foglak baszni :D Remélem nem zavarja majd a hang.

Nagyszájú hülye gyerek gondolta Kriszti, fele sem igaz annak amit mond. Megfogom majd a farkát a busz megállóban és tele is élvezi a gatyáját.

Eljött a találkozó napja, Kriszti aznap estére lerázta a pasiját és este kilencre bement a plázába a mozihoz. Találkozott Marcival és Ákossal valamint Ákos barátnőjével. Ákos jobb pasi az életben mindt azt gondoltam, ábrándozott Kriszti és a film alatt végig próbált kapcsolatba kerülni a fiúval akit szemmel láthatólag nem hozott lázba az 20 éves lány. Krisztit tüzelte az hogy Ákos szinte semmibe vette és úgy érezte hogy küzdenie kell a fiúért aki az este folyamán egyre többet mosolygott rá és úgy érezte elért valamit. Mikor a búcsuzkodásra került a sor, Kriszti Marcival a busz felé vette az irányt. Kriszti ekkor mérte igazából végig Marcit. Marci sem volt rossz pasi, tipikus focista, jó test és helyes arc, hasonló önelégültségi szinttel, mint bármelyik nagyon jó pasi. Kriszti megnézte, mikor indul a busz és mikor látta, hogy van 15 perce lesmártola Marcit és a nadrágjába nyúlt, gondolta elintézi itt a dolgot aztán mehet haza. Első gondolata az volt, hűha, ez tényleg méretes, nem gondoltam volna. A 15 perc nem vezetett sikerre ezért a kézi munkát Kriszti fojtatta a kihalt buszon, ám azon kívül, hogy kőkeményre verte Marci faszát, nem sok mindent ért el.

Most akkor bejössz? Kérdezte Kriszti. Hát Persze, hangzott a válasz. Kriszti a szobájába vezette Marcit és elment a mosdóba. Mikor visszatért Marci már anyaszült mesztelenül feküdt az ágyon és a nagy farka az égnek meredt. Kriszti nézte pár másodpercig majd úgy gondolta, ha ezzel megvan, talán közelebb kerülhet Ákoshoz. Levetkőzött és elkezdte szopni az igen méretes szerszámot. Hiába volt Marci is jó pasi Kriszti fejében az járt hogy bár Ákos farkát szophatná már.

- De jól szopsz bazdmeg. Végre egy jól szopó csaj.

Öt perc kényeztetés után Marci azt mondta most ő jön. A hátára fektette Krisztit és a szép kis kopasz punci nyalásába kezdett. Jó élményben volt része Krisztinek hiszen ilyen jól még talán sosem nyalták ki. Tíz perc leforgása alatt négyszer élvezett el, ám mégsem Marcinak volt hálás hanem folyamatosan Ákosról fantáziált. Marci a hátára feküdt és a kezébe fogta a farkát.

- Na szopjál keményre baby.

Kriszti újra szopni kezdte Marcit és tűrte ahogy a srác néha igen mélyre tolja a méretes szerszámot. Mikor ismét kőkeményen ált Marci farka ismét a hátára fektette Krisztit és szélesre nyitotta a lány lábait. És berakta méretes makkját a nedves punciba. Nem volt még ekkora fasz Krisztiben de tetszett neki. Marci a vállára tette Kriszti lábait és tövig betolta a faszát.

- Pont passzol beléd a farkam. Ezt nagyon szeretem.

Ezzel elkezdődött az amiben Krisztinek még nem volt része. 16 évesen vesztette el a szüzességét ám öt partneréből egy sem baszta meg úgy ahogy ez a 17 éves srác. Kőkemény baszás, talán ez a legtalálóbb szó. Marci élvezte a kellemes ki puncit és azt hogy minden lökésnél Kriszti hangosan felnyög. Az hogy hangos talán nem is kifejezés, úgy kell elképzelni ezt hogy a hat lakásos társasházban az össze lakásban lámpát gyújtottak és azt kémlelték kit basznak a lépcsőházban. Ki gondolta volna ezt. Kriszti eddig szóba sem ált 20 év alatti pasival, legfiatalabb barátja 24 éves volt és minden barátja csak kefélgette, legkeményebb szexe ezidáig az volt mikor egyik barátját vadul meglovagolta. Mondhatni hogy eddig úgy élt, mint akármelyik kora beli lány, erre megjelenik egy 17 éves srác és úgy megbassza, mint egy utolsó útszéli kurvát. Igen, az útszéli háromezer forintos kurvákat basszák így meg mert azoknak úgyis mindegy. Marci jól bírta csaknem ötven percig baszta Krisztit mire eljutottak oda hogy teleélvezze a lány arcát. Marci hátra dőlt, felvette Kriszti rózsaszín felsőjét a földről, letörölte a gecit a farkáról, majd visszadobta azt a földre. Kriszti egy pár percig csak feküdt a szintén szuszogó Marci mellett. Ott feküdt még mindig remegő testel, nedves puncival, leizzadtan tele élvezett arcal. Ahogy egy kis erőre kapott kiment rendbe szedte magát és beszélgetni kezdtek.

- Nem vagy semmi.
- Köszi. Nagyon felizgatott hogy idősebb vagy.
- Azt vettem észre.
- Mindig nagyon meg akartam baszni egy idősebb csajt. Téged sokkal jobban meg lehet baszni mint egy velem egykorú csajt.
- Miért?
- Mert te idősebb vagy meg van pasid. Téged szét lehet baszni.

A beszélgetés után elkezdtek tv- zni ám egy óra elteltével Marci jelezte hogy ő készen áll a következőre. Következő? Keredett el Kriszti szeme, de akkor Marci már a lábai között, volt. Az első nyelv érintésnél megremegett Kriszti teste és pár perc alatt ismét három orgazmust élt át. Ákos ismét a hátára feküdt és lekonyult farkát előtérbe helyezte. Kriszti elkezdte szopni és türte ahogy a felkeményedett farok egyre jobban ütődik mélyebbnél mélyebre a szájában.

- Úgy szopsz, mint egy profi kurva. Elviszlek majd balcsira, van ott telkünk, egész nap szopni fogod a faszomat.

Marci élvezte a kényeztetést és jó húsz percen keresztül nem is endgedte Krisztinek hogy befejezze azt. Mikor úgy érezte elég felétérdelt és maga elé húzta Krisztit úgy hogy a lány kutya pózban legyen előtte. Megfogta a válát és azonnal tövig nyomta a farkát a szép kis punciban. Nem tökölt már, keményen baszta Krisztit és élvezte a hangos nyögések valamint ágyékának Kriszti fenekén történő csattanását. Kriszti percek alatt elkészült és minden erő elszált a testéből, feje a párnára ereszkedett kezei pedig mellé, majd melkasa és az ágyat érte miközben Marci erősen markolta a fenekét és egyre jobban baszta a lányt. Mikor ezt a pózt megunta megfordította Krisztit és és ismét a vállára tette a lábait. Mind kettőjükről ömlött már a vít de Marci egyre keményebben és gyorsabban baszta Krisztit aki úgy nyögött mint mikor más valakit a negyedik pasi basz meg egy este. Mikor Kriszti azt gondolta ez a tető Marci még keményebbre váltott. Kriszti lábait egészen az ágyig nyomta Kriszti feje mellé és úgy baszta ahogy csak tudta.

Mikor érezte, hogy közel a vég kihúzta a farkát, Kriszti felé terpesztett és a szájába nyomta a farkát, de olyan lendülettel hogy Kriszti mind a két kezével támasztotta Marci ágyékát, mégse sikerült megakadályozni azt, hogy Marci a torkáig nyomja a farkát és bele élvezzen. Az élvezés után Marci maradt egy kicsit az érezhetően ficánkoló Kriszti felett és mondta neki, hogy ne izguljon, kiveszi, csak kapja be neki tövig. Bár a mocorgásból és a hangokból kiszűrődött az, hogy ezt Kriszti nem szeretné Marci úgy gondolta ezek igenleges válaszok, és szépen lassan elkezdte dugni a lány száját. Bár Kriszti nagyon ficánkolt Marci nagyon élvezte a szitut és tíz perc után sikerült tövig bekapatnia a farkát. Marci elkezdte kivenni a farkát, ám mielőtt kivette volna ismét tövig tolta, és közölte Krisztivel, ezzel elidőzök még egy kicsit, mert nagyon tetszik. Marci még egy jó tíz percig dugta Kriszti száját, majd mikor kivette, Kriszti levegő után kapkodva megfordult, és feltérdelt miközben Marci feltérdelt és hatalmasat spriccelt Kriszti arcára valamint annak előtte lévő kispárnájára. Marci körül nézett és ismét megtörtölte a farkát a rózsaszín felsőben. Kriszti pár perc után kiment mosakodni majd mikor visszatért látta, hogy Marci már elaludt és ő is álomra hajtotta a fejét az össze gecizett párnáján.

Igen, Kriszti szerelmes lett. Szerelmes lett egy olyan srácba, aki úgy néz ki elérhetetlen számára. Nem akarja ezt elfogadni és belement abba, hogy normális párkapcsolata ellenére egy 17 éves hülye gyerek úgy megbassza, mint egy utolsó kurvát. Mint olvashattuk itt nincsen érzelem, itt egy jó képű gyerek egész egyszerűen kihasznált egy lányt és úgy szétbaszta, ahogy tudta. Mert igen, ez egy szétbaszás volt. Hogy mi történik Krisztivel még, és hogy eléri-e célját, igény szerint olvashatjátok, ha igénylitek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
na jah lehet valaki álom helyes ha közben meg tahó:)
de kiváncsian várom a folytatást.:)

SimSim ·
Ma jön a második rész, de szerintem eddig majd a 3. lesz a legjobb.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: