Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az erdőben

Már régóta ismerte Őt. A legelső találkozások egyikén szerethetett bele. Mikor először látta a férfit, még kislány volt. Talán a szerelem tette őt nővé. Nem is rossz nővé, bár ő maga nem volt teljesen tisztában saját szépségével. Még a szeretett férfinak sem hitte el igazén, hogy vonzó. Pedig sokat beszélgettek, hiszen a tanára volt, ez is szóba került egy párszor, amikor magánemberként találkoztak. A lány felnézett rá és tisztelte, ugyanakkor minden együttlét alkalmával görcsbe rándult a gyomra, és kimondhatatlan örömöt érzett, hogy a közelében lehet. Sokat gondolt rá, sőt ábrándozott is arról, hogy milyen lehet vele szeretkezni. Kicsit szégyellte magát miatta, hiszen tudta, hogy felesége és két fia is van, de akkor is vágyott a férfira.

Egy gyönyörű szombat délutánon biciklizni ment, egyedül, gondolataiba merülve. Teljesen véletlenül találkoztak, beszédbe elegyedtek. Egymás mellett haladtak, ezért le kellett térniük a forgalmasabb műútról. Egy sorompó állta útjukat, ami alatt átbújtak, majd kényelmesen egymás mellett folytatták az utat immár az erdőben. Senki nem járt arra, körülvette őket az erdő csendje és meghitt hangulata. A lánynak hirtelen meg kellett állnia, mert egy muslica belerepült a szemébe. Mindketten letámasztották a biciklijüket, és a férfi egy zsebkendővel próbált segíteni. A lány nézte őt, amint felé hajolva ügyködik, még akkor is, amikor a férfi ezt észrevette és viszonozta a pillantást. Ekkor lehajolt és gyengéden, alig érintve végigsimította a lány ajkait. Mikor felnézett látta, hogy csukva van a szeme, ajkai félig nyitva várják a folytatást. Újból felé hajolt. A lány finoman befogadta a nyelvét a szájába, és lassan szívni kezdte, simogatta az ajkait a nyelvével. Érezte, ahogy a férfi keze a derekáról a mellére vándorol. Hátrahajtotta a fejét, hogy a csókok a nyakát érjék. Mikor a férfi felhúzta a pólóját, engedelmesen kibújt belőle.

Nézte, ahogy az erős kezek masszírozták a melleit, és izgatják a kemény, hegyes bimbókat. A gerincén enyhe zsibbadás futott végig, ahogy a férfi ajkai rátapadtak a bimbóudvarra. Felnyögött a vágytól. Keze megérintette a másik ágaskodó farkát, becsúszott a nadrágba és simogatni kezdte. A férfi ettől egy pillanatra megállt, majd lassan letolta a lány nadrágját a bugyijával együtt. Ujját végighúzta a nedves puncin. Letérdelt a lány elé és nyalogatni kezdte a csiklóját. Lassú, érzéki köröket rajzolt a nyelvével, és egyre lejjebb csúszott, nagyobb részt véve birtokba a lányból, aki feszes testtel, csukott szemmel élvezte az izgatást. Egyre inkább feltárta magát a férfinak, kérte, hogy belülről is vegye birtokba. Ekkor a férfi felállt a földről, egy mozdulattal megszabadult a nadrágjától, a lányt megemelve ráültette a mögötte lévő alacsony betontömbre és vigyázva, de határozottan beléhatolt. Először csak kicsit, majd egyre mélyebben, minden lökéssel újabb gyönyört váltva ki a lányból. Egyre gyorsult a mozgásuk, a folyamatos döfködéstől a lányon kéjes érzés futott ás, mely bejárta egész testét, és elborította az agyát, puncija vadul rángatózni kezdett. Ez megadta a végső izgalmat a férfinak, aki ettől szintén elélvezett.

Ahogy a gyönyör elszállt, kezdtek mindketten kijózanodni, bár még ölelték egymást. Először a férfi mozdult meg, rendbe szedte a ruháit. A lány nézte őt, kába mozdulatokkal követte a példáját. Kíváncsi volt, hogy mit fog mondani a férfi, bár félt is tőle. Csendben elkészültek, ahogy a biciklihez léptek, találkozott a pillantásuk. A férfi átölelte a lányt és beszélni kezdett. Azt mondta, hogy közel került hozzá az utóbbi időben, szereti őt, de nem szerelmes belé. Nem akar neki fájdalmat okozni, ezért el kell válniuk. Ha folytatnák, az sok szenvedéssel járna. Végig a lány szemébe nézett, és ő tudta, hogy igaza van. Próbált uralkodni magán, de egy könnycsepp végigfolyt az arcán. A férfi letörölte és még egyszer megcsókolta a lányt. Ugyanott váltak el, ahol találkoztak. A lány hazahajtott, egyedül, gondolataiba merülve...
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: