Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Erdei Iskolában

Ez még 2 éve történt, amikor Bükk-be mentünk Erdei Iskolába, a 17 évesekkel. Én kísérőtanárnő szerepét töltöttem be. A busszal csak 3 és fél óra alatt értünk oda, eléggé kifárasztott minket a dolog, ezért amint odaértünk kipakoltunk, megebédeltünk és ledőltünk egy kicsit. 6 órakor lementünk az ebédlőbe megvacsorázni. Estefelé egyedül bementem a szobámba. Olvastam, tévéztem, de nem tudtam elaludni. Amikor aztán végre sikerült álomra hajtani a fejem arra lettem figyelmes, hogy tapiznak!!!!

Fölébredtem és csupa idegen jóképű 17 éves fiú állt körülöttem. Először nem tetszett a dolog és tiltakozni akartam, de nem engedtek. Kezdtem felizgulni, és a srácok elkezdtek vetkőztetni. Amikor lekerült a szűk top és a melltartóm, két fiú elkezdte a mellbimbóimat izgatni. Én kéjesen nyögdécseltem. Ekkor pluszba még egy harmadik fiú levette a nacimat, majd a tangámat és nagy buzgón nyalt ki, én ott a szájában élveztem el. Ő erre még hevesebben kezdett nyalni. Én egyre beljebb nyomtam a fejét.

Már kiabáltam a gyönyörtől, de amikor körülnéztem az ablakból, nem láttam senkit aki kukkolt volna. Szerencsére. Ekkor beszállt az utolsó srác a játékba, ő levette a farmerját és az alsógatyáját és beledugta a számba a dákóját. Ő is a számban élvezett el és én gondosan lenyalogattam a drága nedűt a farkáról. Már teljesen lázban voltam ennyi izgalom után és mondtam hadd szopjam le a többit is. Ők szívest örömest beleegyeztek. És én csak szívtam egyre csak szívtam és mindegyik hangos nyögéssel elélvezett. Én már nem bírtam magammal ezért jobbnak láttam befejezni a dolgot, de olyan jó volt, hogy nem bírtam abbahagyni.

Ekkor jött az ötlet, hogy ha már így együtt vagyunk, dugjon már meg valaki! Mind szívesen csinálta volna, így szépen sorjában mindegyikkel megcsináltam. Ezután már hulla voltam, úgyhogy megkértem őket, hogy fejezzük be. Nehéz volt erre a kijelentésre jutni mert nagyon belejöttem a dologba. A srácok felöltöztek, és végül mindegyik egy szenvedélyes csókot adott befejezésül. Majd ott hagytak úgy ahogy, lucskosan, aléltan. Ilyesféle dolgok történtek a tábor többi estéjén is. Mind nagyon jó volt!!! Ezt a kísérőtanár dolgot soha nem fogom elfelejteni!!!
Hasonló történetek
29417
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: